Er is een locatie en een datum... wat wil je nog meer gaan plannen dan?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Het schiet niet op he, met dit topic, moeten toch eens concrete plannen gemaakt worden hoor
Maar je komt dus wel?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niet zo liegenje komt toch wel.
Welke KLB'er welke ONZ'er in elkaar gaat slaan.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er is een locatie en een datum... wat wil je nog meer gaan plannen dan?
Ik doe niet mee, ik moet foto's maken en outsidr moet me uitleggen hoe mijn camera werktquote:Op maandag 9 februari 2009 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Welke KLB'er welke ONZ'er in elkaar gaat slaan.
Dat is toch die knaap die met afcajos en NG gaat vechten?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ik doe niet mee, ik moet foto's maken en outsidr moet me uitleggen hoe mijn camera werkt
Ja waarschijnlijk wil ik samen met een vriendin een dagje Utrecht doen, dus winkels kijken, hapje eten, en daarna uit. En dan kunnen we dat net zo goed op de datum van de meet doen en even langskomenquote:
Oke, tofquote:Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wil ik samen met een vriendin een dagje Utrecht doen, dus winkels kijken, hapje eten, en daarna uit. En dan kunnen we dat net zo goed op de datum van de meet doen en even langskomen!
Stoer man!!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Welke KLB'er welke ONZ'er in elkaar gaat slaan.
Ik heb ananasringen in de koelkast, de rest al weggegooidquote:Op maandag 9 februari 2009 13:36 schreef De_Ananas het volgende:
Iedereen die naar de meet gaat moet een ananas meenemen om solidariteit met mij te tonen
Hahaquote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is toch die knaap die met afcajos en NG gaat vechten?
Je bent niet de enige neequote:Op maandag 9 februari 2009 13:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ben ik de enige waarbij FOK! het niet doet?Telkens foutmelding
Topquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:33 schreef Gupje het volgende:
Ordinair en Ik komen ook
Als Almeerder dien je te komen.quote:
Als ik soms zie wat er in en uit gaat zal FOK toch wel meevallen hoop ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
We mogen Stairway wel gaan waarschuwen dat er zo een hele rits vage figuren gaan komen die avond, voor extra bier in te slaan. Misschien een hoekje met bordje gereserveerd speciaal voor fok....
Geen idee. Ik ken de Stairway totaal niet.quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:58 schreef Razorback het volgende:
Als ik soms zie wat er in en uit gaat zal FOK toch wel meevallen hoop ik
Nee, het is een FOK!meetquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:29 schreef Jorwol het volgende:
Is dit alleen voor de coole mensen?
Die zag ik aan komenquote:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer geld ik kwijt ben aan rondjes gevenquote:Op donderdag 12 februari 2009 21:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die zag ik aan komenHehehe, nee misschien kom ik wel even als 'toevallige' passant en ga ik jullie uitlachen. Ofzo. Of ik kom niet. Of toch wel... Hm...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |