Net alsof jij bier lust, je bent een fucking flikker manquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zolang we er niet dronken van worden, nee.
Doe even niet....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Net alsof jij bier lust, je bent een fucking flikker man
Was op de KLB SC meet ook zo, ik werd wakker met een plakkerig gezicht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En je verwacht dan dat ik me op je fap.
Je kwijlt in je slaap?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Was op de KLB SC meet ook zo, ik werd wakker met een plakkerig gezicht.
Ik drink meestal rode wijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bij de boeren is jupiler en grolsch ook bierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Overtuigdend, ik kom ook!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 13:52 schreef reetveter het volgende:
Ik ga de hele avond kutmuziek aanvragen like Jordy van Loon en metrostation
Langs of ook binnen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kom waarschijnlijk ook even langsals alles volgens planning gaat natuurlijk.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerst ga ik jullie begluren, en als het me bevalt kom ik wel hoi zeggen!
Hoi.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Eerst ga ik jullie begluren, en als het me bevalt kom ik wel hoi zeggen!
Kom jij ookquote:Op zaterdag 7 februari 2009 21:56 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik denk dat alle KLB Meet gangers zojuist klaargekomen zijn bij de gedachte dat BT heel misschien wel eens langs zou kunnen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |