Toch kom ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 14:48 schreef GuyFawkes het volgende:
Ik kom alleen als Juicyhil niet komt.
Omdat ik er geen behoefte aan heb om FOK! forum leden te ontmoetenquote:
Haha okay, dat is jouw keuze natuurlijk. Maar ik vind het wel jammerquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Omdat ik er geen behoefte aan heb om FOK! forum leden te ontmoetenIk laat het graag bij het forum
Bespeur ik daar een poging mij te overtuigen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha okay, dat is jouw keuze natuurlijk. Maar ik vind het wel jammer!
Nee.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:49 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bespeur ik daar een poging mij te overtuigen?
Precies. Ik zal Sjaak er wel naartoe sturen, kan je de hele avond met hem kletsenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil niet dat je iets tegen je wil doet natuurlijk
Dat zou gezellig zijnquote:Op zondag 8 februari 2009 00:07 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Precies. Ik zal Sjaak er wel naartoe sturen, kan je de hele avond met hem kletsen
Ik zal het hem zeggen.quote:
Hoe kunnen we daar rekening mee houdenquote:Op zondag 8 februari 2009 00:16 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik zal het hem zeggen.
Hierbij wil ik iedereen vragen er rekening mee te houden dat er op de meet een luiaard langskomt.
Er mag wel alcohol geschonken worden, maar het zou leuk zijn als iedereen wat bladeren meeneemt. Dat is wat Sjaak eet namelijk. En als hij wil slapen mag hij niet gestoord worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kunnen we daar rekening mee houden?
Mag er nog wel alcohol geschonken worden?
Oké is goedquote:Op zondag 8 februari 2009 00:21 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er mag wel alcohol geschonken worden, maar het zou leuk zijn als iedereen wat bladeren meeneemt. Dat is wat Sjaak eet namelijk. En als hij wil slapen mag hij niet gestoord worden.
Ik gok op Cannabis Sativa Holandicaquote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké is goedheeft hij nog een favoriete bladersoort?
Sjaak is inmiddels veel gewend, dus alles volstaat.quote:Op zondag 8 februari 2009 00:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké is goedheeft hij nog een favoriete bladersoort?
Survivor man.quote:
Een KLB meet zonder De_Ananas is dan ook ten dode opgeschrevenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Het schiet niet op he, met dit topic, moeten toch eens concrete plannen gemaakt worden hoor
Niet zo liegenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Oh wij komen als BT komt trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |