Kutkloon, bewijs:quote:Op zondag 18 januari 2009 18:43 schreef snoezelewoepsie het volgende:
Ga ik nu al gelijk gepwntgepest worden?![]()
lol nee, wel vers vlees, ik ben geemigreerd, toen ik me te oud voelde voor dat andere forum :pquote:
heje hum al door de scan gehad?quote:
Die gebruik ik al jaren in mijn daily msn/irc speech, en op het andere forum waar ik vroeger rondhingquote:Op zondag 18 januari 2009 18:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kutkloon, bewijs:
Gebruik van deop de correcte manier.
does een paar beste jetsers posten sneekquote:Op zondag 18 januari 2009 18:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das de enige reden waarom ik het open laat.
Ik zal het onthouden :pquote:Op zondag 18 januari 2009 18:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je mag altijd bij tante anne uithuilen hoor.
Je komt er wel uit hoor, vroeg of laat.quote:
Remlof en mij.quote:Wie moet ik hier nou te vriend houden
snoezelewoepsie schijnt een piemeldrager te zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 18:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das de enige reden waarom ik het open laat.
Iew... manboobs.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
snoezelewoepsie schijnt een piemeldrager te zijn
Okee, ik hou er rekening mee, bedanktquote:Op zondag 18 januari 2009 18:49 schreef Paramnesia het volgende:
Welkom.
Luister niet naar Paul.
That is it, veel succes in ONZ.
Snoezelewoepsie gaat te furrrquote:Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef Paramnesia het volgende:
No homo op een man die zich snoezelewoepsie noemt.
Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef Paramnesia het volgende:
No homo op een man die zich snoezelewoepsie noemt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Snoezelewoepsie gaat te furrr
ga je hem ook nog onthouden?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:54 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
He mijn originele nickname was hier al in gebruik ja, en toen heb ik de ik-vraag-een-random-persoon-op-msn-om-een-nickname-en-de-eerste-die-antwoordt-wint-methode gebruikt ja
En ik had nog wel met een schone lei op een nieuw forum willen beginnen ja :pquote:
Ik vond hem zo verschrikkelijk fout en daarom Fok!-verantwoord dat me dat geen probleem lijkt nee :'Dquote:Op zondag 18 januari 2009 18:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga je hem ook nog onthouden?
scheit gebeurt :pquote:Op zondag 18 januari 2009 18:55 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
En ik had nog wel met een schone lei op een nieuw forum willen beginnen ja :p
Zeker via mijn msn adres
Ja haal weg dan delete ik mijn post ook wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:55 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
En ik had nog wel met een schone lei op een nieuw forum willen beginnen ja :p
Zeker via mijn msn adres
Het is tegenwoordig op elk forum wel zo dat er bij een nieuw lid altijd gelijk wordt uitgegaan van een undercoverquote:Op zondag 18 januari 2009 18:56 schreef cerror het volgende:
De kloon is er nog dus niet van een gebande.
Done! Thanks!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:56 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja haal weg dan delete ik mijn post ook wel.
En omdat Breda de Graanbeurs heeftquote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Omdat je een brabander bent en niet uit tilburg komt!
Dan hebben we dat laatste gemeenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:01 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook verstandig mij te vriend te houden, heb redelijk veel invloed hier. Ben ook redelijk vaak onder invloed, maar dat terzijde.
Haal je quote nog ff weg Hmmmquote:Op zondag 18 januari 2009 19:03 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
En omdat Breda de Graanbeurs heeft
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Tips, niet naar paultjuhhh of Tong luisteren, yvonne te vriend houden, en dan komt het helemaal goed.
Kijk, ik heb dus wel weer wat nieuwe afkortingen om te lerenquote:
Helder :pquote:Op zondag 18 januari 2009 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Tips, niet naar paultjuhhh of Tong luisteren, yvonne te vriend houden, en dan komt het helemaal goed.
Nou, vooruit, omdat ik in een goede bui ben, zal ik je een crashcourse gevenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:14 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Kijk, ik heb dus wel weer wat nieuwe afkortingen om te leren
ZIjn er nog meer waarvan ik op de hoogte dien te zijn?
Zijn er mensen die dat niet weten of ontkennen dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:14 schreef Gummibeer79 het volgende:
Oh, en verklaren dat Gummiberen heilige wezens zijn, dan komt alles goed.
Goed zoquote:Op zondag 18 januari 2009 19:16 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat niet weten of ontkennen dan?
Fipo en Lapo ken ikquote:Op zondag 18 januari 2009 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, vooruit, omdat ik in een goede bui ben, zal ik je een crashcourse geven
TVP=terugvindpost (toch?)
Fipo=First Post.
Lapo= Last post
IBTL= In before the lock
Iemand nog wat afkortingen die ik nu vergeet die je hier vaak tegenkomt?
Ok. Die vergat ik nog ja, TS en OPquote:Op zondag 18 januari 2009 19:19 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Fipo en Lapo ken ik
dat zijn redelijk algemene termen, net als bijv. TS
usenet, piratebay, ergens anders? En hoeveel dialers zitten erbij?quote:
We hebben wel bazen.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:22 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat hier de term Forumbaas niet gebruikt wordt
Dialers. Oldskool.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:24 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
usenet, piratebay, ergens anders? En hoeveel dialers zitten erbij?En is de content het waard?
Goffer ik ben echt geen kloonquote:
Ik hang al 9 jaar op fora rond, waarvan heel lang 1 of ander forum met allemaal scholierenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef TwyLight het volgende:
Alsof je weet wat kloon is als je nieuw bent.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:50 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Ik hang al 9 jaar op fora rond, waarvan heel lang 1 of ander forum met allemaal scholieren
Ik weet wat een kloon of undercover is
Ik ben nieuw op Fok!, niet op internet
3x kloppen zegt, kijk of de link klopt, toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Beter is de wiki van Fok doorspitten wiki.fok.nl.. en daar fftjes de regels doorneemt.
Link klopt, klik maarquote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
3x kloppen zegt, kijk of de link klopt, toch?
De link verwijst naar de logout pagina, ik ben niet gekquote:Op zondag 18 januari 2009 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Link klopt, klik maar![]()
Ik ben niet zo'n ONZ'er.. meer een PTA'er.. Dus grappen kun je niet verwachten van deze turQ.
Logout pagina?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:22 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
De link verwijst naar de logout pagina, ik ben niet gek
Want dan moet ik opnieuw inloggen enzo, daar heb ik geen zin in
Helemaal mee eens denk ik, ik heb heel lang getwijfeld om me aan te melden in al die jaren dat ik Fok! al ken, en heb eindelijk de knoop doorgehakt. Nu hoef ik eindelijk niet meer naar buitenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Logout pagina?
Hebben we niet op Fok!.. Je gaat ook nergens anders dan thuis fokken. duh.. Fok!kers komen nog niet eens buiten en hebben geen leven.. dus waarom zou je anders willen uitloggen?![]()
Fok! is leven.
Hij had wel zn email in t profiel staan wat niet zo slim is maar verder heb ik in tijden niet zo'n snel lerende user gezien.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Logout pagina?
Hebben we niet op Fok!.. Je gaat ook nergens anders dan thuis fokken. duh.. Fok!kers komen nog niet eens buiten en hebben geen leven.. dus waarom zou je anders willen uitloggen?![]()
Fok! is leven.
Och je hoort mij niet klagen hoor, ik had al rekening gehouden met zoietsquote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef timmmmm het volgende:
Al die kloonroepers moeten het topic eens doorlezen. Remlof's scan zegt namenlijk van niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |