Kutkloon, bewijs:quote:Op zondag 18 januari 2009 18:43 schreef snoezelewoepsie het volgende:
Ga ik nu al gelijk gepwntgepest worden?![]()
lol nee, wel vers vlees, ik ben geemigreerd, toen ik me te oud voelde voor dat andere forum :pquote:
heje hum al door de scan gehad?quote:
Die gebruik ik al jaren in mijn daily msn/irc speech, en op het andere forum waar ik vroeger rondhingquote:Op zondag 18 januari 2009 18:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kutkloon, bewijs:
Gebruik van deop de correcte manier.
does een paar beste jetsers posten sneekquote:Op zondag 18 januari 2009 18:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das de enige reden waarom ik het open laat.
Ik zal het onthouden :pquote:Op zondag 18 januari 2009 18:48 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Je mag altijd bij tante anne uithuilen hoor.
Je komt er wel uit hoor, vroeg of laat.quote:
Remlof en mij.quote:Wie moet ik hier nou te vriend houden
snoezelewoepsie schijnt een piemeldrager te zijnquote:Op zondag 18 januari 2009 18:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Das de enige reden waarom ik het open laat.
Iew... manboobs.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
snoezelewoepsie schijnt een piemeldrager te zijn
Okee, ik hou er rekening mee, bedanktquote:Op zondag 18 januari 2009 18:49 schreef Paramnesia het volgende:
Welkom.
Luister niet naar Paul.
That is it, veel succes in ONZ.
Snoezelewoepsie gaat te furrrquote:Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef Paramnesia het volgende:
No homo op een man die zich snoezelewoepsie noemt.
Het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:51 schreef Paramnesia het volgende:
No homo op een man die zich snoezelewoepsie noemt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:52 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Snoezelewoepsie gaat te furrr
ga je hem ook nog onthouden?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:54 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
He mijn originele nickname was hier al in gebruik ja, en toen heb ik de ik-vraag-een-random-persoon-op-msn-om-een-nickname-en-de-eerste-die-antwoordt-wint-methode gebruikt ja
En ik had nog wel met een schone lei op een nieuw forum willen beginnen ja :pquote:
Ik vond hem zo verschrikkelijk fout en daarom Fok!-verantwoord dat me dat geen probleem lijkt nee :'Dquote:Op zondag 18 januari 2009 18:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ga je hem ook nog onthouden?
scheit gebeurt :pquote:Op zondag 18 januari 2009 18:55 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
En ik had nog wel met een schone lei op een nieuw forum willen beginnen ja :p
Zeker via mijn msn adres
Ja haal weg dan delete ik mijn post ook wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 18:55 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
En ik had nog wel met een schone lei op een nieuw forum willen beginnen ja :p
Zeker via mijn msn adres
Het is tegenwoordig op elk forum wel zo dat er bij een nieuw lid altijd gelijk wordt uitgegaan van een undercoverquote:Op zondag 18 januari 2009 18:56 schreef cerror het volgende:
De kloon is er nog dus niet van een gebande.
Done! Thanks!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:56 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Ja haal weg dan delete ik mijn post ook wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |