usenet, piratebay, ergens anders? En hoeveel dialers zitten erbij?quote:
We hebben wel bazen.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:22 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat hier de term Forumbaas niet gebruikt wordt
Dialers. Oldskool.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:24 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
usenet, piratebay, ergens anders? En hoeveel dialers zitten erbij?En is de content het waard?
Goffer ik ben echt geen kloonquote:
Ik hang al 9 jaar op fora rond, waarvan heel lang 1 of ander forum met allemaal scholierenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef TwyLight het volgende:
Alsof je weet wat kloon is als je nieuw bent.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:50 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Ik hang al 9 jaar op fora rond, waarvan heel lang 1 of ander forum met allemaal scholieren
Ik weet wat een kloon of undercover is
Ik ben nieuw op Fok!, niet op internet
3x kloppen zegt, kijk of de link klopt, toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Beter is de wiki van Fok doorspitten wiki.fok.nl.. en daar fftjes de regels doorneemt.
Link klopt, klik maarquote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
3x kloppen zegt, kijk of de link klopt, toch?
De link verwijst naar de logout pagina, ik ben niet gekquote:Op zondag 18 januari 2009 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Link klopt, klik maar![]()
Ik ben niet zo'n ONZ'er.. meer een PTA'er.. Dus grappen kun je niet verwachten van deze turQ.
Logout pagina?quote:Op zondag 18 januari 2009 20:22 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
De link verwijst naar de logout pagina, ik ben niet gek
Want dan moet ik opnieuw inloggen enzo, daar heb ik geen zin in
Helemaal mee eens denk ik, ik heb heel lang getwijfeld om me aan te melden in al die jaren dat ik Fok! al ken, en heb eindelijk de knoop doorgehakt. Nu hoef ik eindelijk niet meer naar buitenquote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Logout pagina?
Hebben we niet op Fok!.. Je gaat ook nergens anders dan thuis fokken. duh.. Fok!kers komen nog niet eens buiten en hebben geen leven.. dus waarom zou je anders willen uitloggen?![]()
Fok! is leven.
Hij had wel zn email in t profiel staan wat niet zo slim is maar verder heb ik in tijden niet zo'n snel lerende user gezien.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Logout pagina?
Hebben we niet op Fok!.. Je gaat ook nergens anders dan thuis fokken. duh.. Fok!kers komen nog niet eens buiten en hebben geen leven.. dus waarom zou je anders willen uitloggen?![]()
Fok! is leven.
Och je hoort mij niet klagen hoor, ik had al rekening gehouden met zoietsquote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef timmmmm het volgende:
Al die kloonroepers moeten het topic eens doorlezen. Remlof's scan zegt namenlijk van niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |