En omdat Breda de Graanbeurs heeftquote:Op zondag 18 januari 2009 19:00 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Omdat je een brabander bent en niet uit tilburg komt!
Dan hebben we dat laatste gemeenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:01 schreef TwyLight het volgende:
Het is ook verstandig mij te vriend te houden, heb redelijk veel invloed hier. Ben ook redelijk vaak onder invloed, maar dat terzijde.
Haal je quote nog ff weg Hmmmquote:Op zondag 18 januari 2009 19:03 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
En omdat Breda de Graanbeurs heeft
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Tips, niet naar paultjuhhh of Tong luisteren, yvonne te vriend houden, en dan komt het helemaal goed.
Kijk, ik heb dus wel weer wat nieuwe afkortingen om te lerenquote:
Helder :pquote:Op zondag 18 januari 2009 19:11 schreef timmmmm het volgende:
Tips, niet naar paultjuhhh of Tong luisteren, yvonne te vriend houden, en dan komt het helemaal goed.
Nou, vooruit, omdat ik in een goede bui ben, zal ik je een crashcourse gevenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:14 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Kijk, ik heb dus wel weer wat nieuwe afkortingen om te leren
ZIjn er nog meer waarvan ik op de hoogte dien te zijn?
Zijn er mensen die dat niet weten of ontkennen dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:14 schreef Gummibeer79 het volgende:
Oh, en verklaren dat Gummiberen heilige wezens zijn, dan komt alles goed.
Goed zoquote:Op zondag 18 januari 2009 19:16 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat niet weten of ontkennen dan?
Fipo en Lapo ken ikquote:Op zondag 18 januari 2009 19:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, vooruit, omdat ik in een goede bui ben, zal ik je een crashcourse geven
TVP=terugvindpost (toch?)
Fipo=First Post.
Lapo= Last post
IBTL= In before the lock
Iemand nog wat afkortingen die ik nu vergeet die je hier vaak tegenkomt?
Ok. Die vergat ik nog ja, TS en OPquote:Op zondag 18 januari 2009 19:19 schreef snoezelewoepsie het volgende:
[..]
Fipo en Lapo ken ik
dat zijn redelijk algemene termen, net als bijv. TS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |