De Men's Health is toch een homobladquote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wie leest er dan ook in godsnaam de FHM?
Of Men's Health ftm... Net zo kansloos.
Nou, ik kon het echt niet meer aan in de bioscoop (en ik heb ook regelmatig behoefte aan laagdrempelig vermaak zoals FOK!).quote:Op maandag 19 januari 2009 12:14 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Ik vind het heerlijke entertainment
Wist overigens niet dat de cosmo zo ernstig was. Ik hou niet zo van die modebladen, doe mij maar de prana, psychologie of filosofie magazine.
Overigens kunnen de mensen die dit kopen het ook als vermaak zien he, en qua mode zal er vast wel wat leuks in staan. Dus om de mensen hersendood te noemen.. ligt eraan wat je eruit haalt.
Je hoeft het ook niet leuk te vinden.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:30 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nou, ik kon het echt niet meer aan in de bioscoop (en ik heb ook regelmatig behoefte aan laagdrempelig vermaak zoals FOK!).. Ik schaam mij er zelfs voor (als vrouw).
. Deze vrouwen pretenderen zogenaamd zelfverzekerd en zelfbewust te zijn, maar de essentie van dit soort programma's is juist dat de vrouw slechts een lustobject is. Zo ervaar ik het, en dat is inderdaad subjectief.
.
Tja, ik ken het niet (wel begrepen waar het over gaat natuurlijk). De reflecties van Carrie op haar dagelijks leven lijkt mij bijzonder oninteressant als ik de doelgroep van dit programma bekijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:50 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet leuk te vinden. Ik vind ze opzich desperate (doordat ze zo graag in de smaak willen vallen bij mannen), behalve miranda. Maar er komen juist veel grappige/genante situaties aanbod. Zeker, je leert die meiden wat kennen. Zoals Samantha echt wel de slet uithangt, maar dan is het ook weer heel leuk om te zien dat haar zwakte aan 't ligt komt als ze echt verliefd wordt. Ze geeft zichzelf nooit helemaal. Ik vind het leuk om te horen hoe Carrie haar dagelijks leven analyseert. Hoe ze denkt. En hoe deze verschillende vriendinnen die allemaal anders denken over relaties op elkaar reageren.
Daarbij is het leuk te zien wat ze dragen.
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:55 schreef Modus het volgende:
Geen idee of ie daar op staat, maar Youtube eens Theo Maassen en zijn bikinitips..
quote:91. Is het ongezond om met meer dan een man op dezelfde dag naar bed te gaan?
quote:42. Ik wil gespanked worden. Hoe vertel ik hem dit?
90. Kan een penis breken?
Hier word ik helemaal cynisch van: 71. Zijn penis lijkt groter geworden sinds we samen zijn, is dit wishful thinking? !quote:
Volgens mij is dat gewoon een broodje aap verhaal, er zijn zoveel verschillende versies van...quote:Op maandag 19 januari 2009 09:28 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, niet in de Viva. Ik herinner me uit Fancy trouwens wel een brief over een meisje dat zich bevredigd had met een bevroren curryworst. Die worst ontdooide, en kwam er niet meer uit... (help!)
Muizen niet, maar het vangen en buitenzetten van grotere behaarde spinnen is de taak van de man.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:32 schreef fathank het volgende:
... , maar als er vervolgens een muis gevangen moet worden dan staan ze krijsend op te keukentafel.
Opzij.quote:Op maandag 19 januari 2009 12:05 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Vrouwenbladen waarin zogenaamd wordt verteld hoe je als vrouw 'onafhankelijk' en 'zelfbewust' kunt zijn..
.
quote:Op maandag 19 januari 2009 18:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Opzij.![]()
Ik lees overigens de Panorama, Aktueel, Revu, Sportweek, Voetbal International, TrivOnline, Quest, Kijk, Elsevier en HP/De Tijd. Ik geef daarbij wel toe dat ik geen geld heb om al die magazines te kopen.
Elke dinsdag- tot donderdagmiddag ben ik steevast in de AKO te vinden.
QFT!quote:Op maandag 19 januari 2009 14:32 schreef fathank het volgende:
Sowieso al die vrouwen die hun mond vol hebben van emancipatie, maar als er vervolgens een muis gevangen moet worden dan staan ze krijsend op te keukentafel.
Of dat ze verwachten dat een man alles voor ze betaald.
Voor spinnen kun je gewoon de stofzuiger gebruiken hoor. En ik neem aan dat de gemiddelde vrouw wel wet hoe een stofzuiger werkt.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef Deliah het volgende:
[..]
Muizen niet, maar het vangen en buitenzetten van grotere behaarde spinnen is de taak van de man.
Maar dat is zielig voor die arme beestjesquote:Op maandag 19 januari 2009 20:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor spinnen kun je gewoon de stofzuiger gebruiken hoor. En ik neem aan dat de gemiddelde vrouw wel wet hoe een stofzuiger werkt.
Ik snap niet hoe die beesten dat overleven, moet ik daarna glas gaan opzuigen ofzo?quote:Op maandag 19 januari 2009 20:16 schreef Deliah het volgende:
[..]
Maar dat is zielig voor die arme beestjesen als ze het overleven kruipen ze er weer uit
.
Mensen die bang zijn voor spinnen.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:16 schreef Deliah het volgende:
[..]
Muizen niet, maar het vangen en buitenzetten van grotere behaarde spinnen is de taak van de man.
Verklaard dat niet een hoop.. ?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:42 schreef Registratiedienst het volgende:
een maandelijks gepubliceerd Amerikaans "lifestyle"- en modetijdschrift,
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
FHM wel eens gelezen?
Volgens de FHM zijn mannen alleen geïnteresseerd in seks, bier, poker en voertuigen met heul veul cilinders en pk's. Met het andere geslacht is geen serieuze relatie mogelijk.
Je vriendin is een sperma-gat dat verder heur bek moet houden en biertjes voor jou en je vrienden (maten) aan moet dragen.
![]()
Ik dacht dat breken alleen kon bij bottenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |