Ongelooflijk dat er vrouwen worden geboren met zo'n kontquote:Op zondag 18 januari 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongelovelijk dat meiden duizenden euro's of dollars uitgeven om van die lelijke neptieten te krijgen
WAT GEWELDIG GEIL, GODVERDOMME/quote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat er vrouwen worden geboren met zo'n kont:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Oh my gosh, ik vind ze ook lelijk, hence the PI'
quote:En zorg zelf maar voor wat mooie tieten.
Kap is met op je spelling letten klootzak!!quote:
wel ff respect voor dagdag jaquote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kap is met op je spelling letten klootzak!!
Op deze manier stap je van je hele statement af
En wat versta jij onder ff? Uren, minuten?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel ff respect voor dagdag ja
Met zo'n kont worden ze niet geboren hoor, dat zou voor een nogal pijnlijke bevalling zorgenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat er vrouwen worden geboren met zo'n kont:
[ afbeelding ]
Wel met de genen voor zo'n kont, ook goedquote:Op zondag 18 januari 2009 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Met zo'n kont worden ze niet geboren hoor, dat zou voor een nogal pijnlijke bevalling zorgen
Deze ook denk ikquote:Op zondag 18 januari 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En een stel natuurlijke jetsers!
Eerst zeggen of ze echt zijn.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh godhaal dat eens even heel snel weg
!
Ik niet, want volgens skaff-a ben ik homo.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Als dat bt is, zou ik d'r echt kkhard doen.
Reuzenborsten.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb van nature zulke reusachtige jetsers ja
WEGWEZEN IK ZAG DER EERDERquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uit BT_voor_IQM.rar:quote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
How'd you guess?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:50 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, en uiteraad ging bij jou het broekpaling-alarm af ofniet
Dat hondjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |