Whehehehehe!!!quote:Op zondag 18 januari 2009 19:18 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!![]()
IK MOET KANKERHARD LACHEN!!!!!!
Ach, een toffe usert hoort een toffe UI te hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:22 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik geil nog steeds kankerhard op je UI, deze moet je houden
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ach, een toffe usert hoort een toffe UI te hebben.
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:25 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen. Je bent toch geen homo of wel, ouwe snoepert
quote:
En nu mooie tieten.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
Tieten voor mn schatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach donder op, nu ben je door de mand gevallen ook verkapte kankerhomoquote:Op zondag 18 januari 2009 19:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
deze post heeft geen betrekking op de pics hierboven.
Ongelovelijk dat meiden duizenden euro's of dollars uitgeven om van die lelijke neptieten te krijgenquote:
Er wat van.quote:Op zondag 18 januari 2009 19:34 schreef IQM het volgende:
Remlof, zeg er wat van! Het lijkt net een verkapte B&H!
mwehehequote:Op zondag 18 januari 2009 19:32 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ach donder op, nu ben je door de mand gevallen ook verkapte kankerhomo
Ongelooflijk dat er vrouwen worden geboren met zo'n kontquote:Op zondag 18 januari 2009 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongelovelijk dat meiden duizenden euro's of dollars uitgeven om van die lelijke neptieten te krijgen
WAT GEWELDIG GEIL, GODVERDOMME/quote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat er vrouwen worden geboren met zo'n kont:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
'Oh my gosh, ik vind ze ook lelijk, hence the PI'
quote:En zorg zelf maar voor wat mooie tieten.
Kap is met op je spelling letten klootzak!!quote:
wel ff respect voor dagdag jaquote:Op zondag 18 januari 2009 19:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Kap is met op je spelling letten klootzak!!
Op deze manier stap je van je hele statement af
En wat versta jij onder ff? Uren, minuten?quote:Op zondag 18 januari 2009 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wel ff respect voor dagdag ja
Met zo'n kont worden ze niet geboren hoor, dat zou voor een nogal pijnlijke bevalling zorgenquote:Op zondag 18 januari 2009 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat er vrouwen worden geboren met zo'n kont:
[ afbeelding ]
Wel met de genen voor zo'n kont, ook goedquote:Op zondag 18 januari 2009 19:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Met zo'n kont worden ze niet geboren hoor, dat zou voor een nogal pijnlijke bevalling zorgen
Deze ook denk ikquote:Op zondag 18 januari 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En een stel natuurlijke jetsers!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |