Die van 45 kg?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks particulare. Ik heb vorderingen gemaakt met een chick die ik al een tijdje aan het voorbereiden ben, de voorbereidingsfase is nu bijna ten einde.
Dat klinkt foutquote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks particulare. Ik heb vorderingen gemaakt met een chick die ik al een tijdje aan het voorbereiden ben, de voorbereidingsfase is nu bijna ten einde.
Nooit.quote:
Excuse me for being a pro.quote:
Jij bent altijd zo net online als zij dat ook is. Kloon much?quote:
KB vindt mij gewoon liefquote:Op zondag 18 januari 2009 17:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo net online als zij dat ook is. Kloon much?
Inderdaad, dat wou ik ook posten.quote:
Het klinkt niet fout. Het is professioneel.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, dat wou ik ook posten.
Ik ben de hele dag al online.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo net online als zij dat ook is. Kloon much?
Liefje, professioneel is niet goed. Ik wil niet lullig doen ofzo maar ik vind dit niet de manier waarop je met meisjes om moet gaan. Ze 'bereiden', kom op zeg. Het is geen fucking hamburger die je aan het bakken bent ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 17:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het klinkt niet fout. Het is professioneel.
Ik zie haar meer als een broodje kroket.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje, professioneel is niet goed. Ik wil niet lullig doen ofzo maar ik vind dit niet de manier waarop je met meisjes om moet gaan. Ze 'bereiden', kom op zeg. Het is geen fucking hamburger die je aan het bakken bent ofzo
Hahaha echt he.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Liefje, professioneel is niet goed. Ik wil niet lullig doen ofzo maar ik vind dit niet de manier waarop je met meisjes om moet gaan. Ze 'bereiden', kom op zeg. Het is geen fucking hamburger die je aan het bakken bent ofzo
Hoezo niet? Je kan ze toch ook gewoon bestellen?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, als zij zichzelf ook maar ziet als een broodje kroket is er geen probleem natuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zie haar meer als een broodje kroket.
Ze ziet mij als een hotdog.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, als zij zichzelf ook maar ziet als een broodje kroket is er geen probleem natuurlijk.
Wat voor een snack zou jij willen zijn?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Achja, als zij zichzelf ook maar ziet als een broodje kroket is er geen probleem natuurlijk.
De verboden vrucht. Jij?quote:Op zondag 18 januari 2009 18:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat voor een snack zou jij willen zijn?
Breathtaking bevat de kennis van goed en kwaad.quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 19:36 schreef remlof het volgende:
Roi, doodsverwensing, 48 uur.
Ja en mijn doodsverwensing heeft ook helemaal geen consequenties gehadquote:Op zondag 18 januari 2009 18:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Typisch, Cerror wenst iedereen dood en aids toe en krijgt niksWat zijn we weer consequent 14.gif.
That's me!quote:Op zondag 18 januari 2009 18:06 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Breathtaking bevat de kennis van goed en kwaad.
quote:Op zondag 18 januari 2009 18:26 schreef reetveter het volgende:
KRIJG ALLEMAAL MAAR DE PESTKANKEREBOLA.
Zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |