Yeahquote:Op zondag 18 januari 2009 17:08 schreef DaMayan het volgende:
Zou toch gewoon te cool zijn als Arizona de SB haalt!
Arizona
Sam Adams, draughtquote:Op zondag 18 januari 2009 17:09 schreef rgras het volgende:
Superbowl: PIT-PHI.
Ik nog nog een lekker Amerikaans biertje voor tijdens de Superbowl, suggesties?
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:11 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Yeah![]()
![]()
PS: ik zal vanavond proberen niet al te irritant te zijn
Ik verwacht Cowher, Holmgren en Dungy niet terug als HC in de NFL. Die laatste twee zijn sowieso klaar en gaan nu meer tijd doorbrengen met hun gezin (wat ze al 10 jaar beloofd hebben). Cowher vindt het veel te leuk als analist bij de tv en heeft al diverse interessante aanbiedingen naast zich neergelegd.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:51 schreef Moonlighter het volgende:
denk dat piolli liever nog een jaar wacht met een nieuwe HC
de vijver wat betreft goede coaches zit behoorlijk vol volgend jaar![]()
Cowher, Holmgren, Shanahan misschien wel dungy
en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wat
Also, there's a 50 percent chance that snow will fall during tonight's AFC Championship game, the weather service said.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef Moonlighter het volgende:
Sneeuw in steeler city![]()
ARIZONA![]()
ik word helemaal gek van dat wachten
Dat zei ik ook 1 jaar geleden ook bij "The frozen Tundra"quote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef Terreros85 het volgende:
Misschien toch maar een kwart kijken vannacht
Toen heb ik maar heel even gekeken. Met het bevroren bierquote:Op zondag 18 januari 2009 18:10 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dat zei ik ook 1 jaar geleden ook bij "The frozen Tundra"
Het is denk ik of Edwards voor de lange termijn of een nieuwe coach. En ik denk dat het een nieuwe coach gaat worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:51 schreef Moonlighter het volgende:
denk dat piolli liever nog een jaar wacht met een nieuwe HC
de vijver wat betreft goede coaches zit behoorlijk vol volgend jaar![]()
Cowher, Holmgren, Shanahan misschien wel dungy
en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wat
morgen geen tentamensquote:Op zondag 18 januari 2009 20:01 schreef Tazmaniac het volgende:
TVP
Gaan jullie allemaal naar de Steelers kijken.. tis écht laat
uhuh 100%quote:Op zondag 18 januari 2009 20:01 schreef Tazmaniac het volgende:
TVP
Gaan jullie allemaal naar de Steelers kijken.. tis écht laat
Ward en whining.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef UtrechtSlim het volgende:
Lights out hit op Whines Hard door Ray Lewis, daar blijf ik voor op!
Je kunt veel van Chad zeggen, maar het is geen whiner. Ward natuurlijk evenmin, maar de woordgrap op zijn naam comes so naturally. Ward is geen whiner, het is een cunt. Jij je zin.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ward en whining.yeah right.
Ik zou eens in je ondertitel kijken, over een whiner gesproken.![]()
Ward is een held. En een van de hardst spelende WR's.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Je kunt veel van Chad zeggen, maar het is geen whiner. Ward natuurlijk evenmin, maar de woordgrap op zijn naam comes so naturally. Ward is geen whiner, het is een cunt. Jij je zin.
Het is iemand die niet zo veel gamesmanship nodig heeft voor een speler van zijn kaliber. Maar hij geilt op lullig gedrag. Ik zou het een held vinden als hij zich niet ook bij iedere 24-0 voorsprong gedroeg als een totale asshole.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ward is een held. En een van de hardst spelende WR's.
Tja het zit natuurlijk diep als Bengal fan.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:49 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Het is iemand die niet zo veel gamesmanship nodig heeft voor een speler van zijn kaliber. Maar hij geilt op lullig gedrag. Ik zou het een held vinden als hij zich niet ook bij iedere 24-0 voorsprong gedroeg als een totale asshole.
Wij Bengal Fans kunnen alleen diep respect hebben voor een organisatie als de Pittsburgh Steelers. Polamalu, Farrior, Harrison, Woodley, Townsend, hadden wij maar dat soort mannen. Ik respecteer al hun spelers behalve Ward om de redenen die ik genoemd heb. Maar er zijn meer tegenstanders die zijn bloed kunnen drinken. Neem de Ravens.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja het zit natuurlijk diep als Bengal fan.
Er zijn echt veel grotere idioten in de NFL. Ray Lewis bijvoorbeeld, geweldige LB maar wel een crimineel die aandeel had in een moord.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:54 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Wij Bengal Fans kunnen alleen diep respect hebben voor een organisatie als de Pittsburgh Steelers. Polamalu, Farrior, Harrison, Woodley, Townsend, hadden wij maar dat soort mannen. Ik respecteer al hun spelers behalve Ward om de redenen die ik genoemd heb. Maar er zijn meer tegenstanders die zijn bloed kunnen drinken. Neem de Ravens.
Heeft zich weer netjes teruggeknokt.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef popolon het volgende:
Here's the Edge....
Andy Reid ziet er sowieso niet uit. Michelin mannetjequote:Op zondag 18 januari 2009 21:25 schreef Guard het volgende:
Reid ziet er ook niet uit met zijn half grijze play-off baardje
Gewoon een goeie play van Jackson...quote:Op zondag 18 januari 2009 21:37 schreef Moonlighter het volgende:
wat een mongool
Ik vind 'm wel gaaf, met Billick.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:46 schreef popolon het volgende:
Die Coors reclame komt echt m'n neus uit.
When the mountains turn blue....quote:Op zondag 18 januari 2009 21:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel gaaf, met Billick.
als ze niet de Cardinals offense van het regular season worden, (je weet wel Warner sack + fumble, int's) hebben ze dikke kans iddquote:Op zondag 18 januari 2009 21:50 schreef Moonlighter het volgende:
no way!! wij gaan dus echt niet verliezen vandaag!
Was erg opzichtig idd.quote:
Nah... te oud... hij doet het leuk maar dat komt omdat ie weinig in de tweede helft van het seizoen te doen heeft gehad, backup ergens?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:04 schreef Terreros85 het volgende:
Edge rent voor een mooi contract voor volgend jaar
Ik heb ze nog niet gezien....quote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef popolon het volgende:
Waar is die phillies 'D' vraag je je af.
Niet op het veld in ieder gevalquote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef popolon het volgende:
Tja, toch vreemd. Normaal zit die vrij aardig in elkaar.quote:
being outplayedquote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef popolon het volgende:
Rigged zeg ik jequote:Op zondag 18 januari 2009 22:11 schreef Guard het volgende:
Ja dat is dan ook geen PI, als je die andere niet callt
Ja maar Jimmy zit ook in de booth, en dan kan ie niet goed coachenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:13 schreef UtrechtSlim het volgende:
Haley is Jim Johnson aan het ownen. Geweldig gespeeld van de Cardinals!
Hier ook, spelen goedquote:Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef popolon het volgende:
Ik geen echte favoriet maar de Cards mogen van mij dit gerust winnen .
Dat bedoel ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Nah... te oud... hij doet het leuk maar dat komt omdat ie weinig in de tweede helft van het seizoen te doen heeft gehad, backup ergens?
Hoe zit het met LT trouwens? ik had gelezen dat hij met een caphit van 8 milj wel eens niet meer bij de Chargers zou spelen volgend jaar
Als hij de ball raakt als hij buiten het veld is, is de ball ook out of boundsquote:Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef vivelafete het volgende:
Volgens mij raakt ie de bal 2 keer en gaat ie niet out of bounds
Maar dat was zeker niet het geval. Hij was inbounds met een halve meter.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Als hij de ball raakt als hij buiten het veld is, is de ball ook out of bounds
Tweede keer nietquote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Maar dat was zeker niet het geval. Hij was inbounds met een halve meter.
Maar die speler was toen toch nog niet out of bounds?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Als hij de ball raakt als hij buiten het veld is, is de ball ook out of bounds
Als de bal Abiamiri twee keer heeft geraakt, ga ik morgenochtend vroeg naar Hans Anders.quote:
Dan neem ik de line judge morgenochtend vroeg mee naar Hans Anders. Eén van ons tweeën heeft serieus een bril nodig. En je krijgt er daar geloof ik toch twee voor de prijs van één.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:23 schreef Guard het volgende:
jawel, ball raakt (volgens de line judge) zijn arm als hij op de witte lijn staat... daarom waqs de call out of bounds
Ik dacht toch echt te zien dat in het eerste geval zijn hand een beetje weg klapte (door de bal) en in het tweede geval de bal zijn onderarm raakte.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Als de bal Abiamiri twee keer heeft geraakt, ga ik morgenochtend vroeg naar Hans Anders.
Ow okee, dat had ik even niet meegekregenquote:jawel, ball raakt (volgens de line judge) zijn arm als hij op de witte lijn staat... daarom waqs de call out of bounds
Nee jij zag het al toen je op het veld stond....quote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef TagForce het volgende:
Incomplete...
Heb ik geen review voor nodig, eigenlijk.
Nee, toen ie de bal onder zich kreeg bij het vallen...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee jij zag het al toen je op het veld stond....
Hahaha, laat het Warner maar niet horen....quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef UtrechtSlim het volgende:
Wat speelt die Warner als een god, hee! Heeft ie allemaal in Amsterdam geleerd.
Vraag het eens aan hem, zou ik zeggen... (trek wel goeie hardloop schoenen aan).quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef UtrechtSlim het volgende:
Yeah, all from Amsterdam baby!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef UtrechtSlim het volgende:
wat dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Hahaha, laat het Warner maar niet horen....
Jongens, een klein grapje mag toch wel?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Hahaha, laat het Warner maar niet horen....
Ze gaan nou toch heel snel uitgescholden worden door een aantal coaches en coordinators, lijkt me.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:39 schreef popolon het volgende:
Men men, dit is game over als ze niet heel snel wat doen.
De Kurt-Warner-Hall-of-Fame-QB-lobby was op sommige sportsites al aardig op dreef. 3 (hele) goede seizoenen in St.Louis en eentje in Arizona...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef UtrechtSlim het volgende:
Warner is sowieso mijn held, hij houdt Leinart lekker op de bank, waar die hoortquote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef UtrechtSlim het volgende:
Nee, even serieus, de Iowa Barnstomers hebben Warner gemaakt tot wat hij nu is. Barnstormer football, baby!! Whoooohoooo!!
Toch een bizarre carriere als je erover nadenkt. Hij speelt in 3 (waarschijnlijk) superbowls en is al een keer mvp. Hal of fame? Daar mogen anderen over beslissen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef Playmaker het volgende:
[..]
De Kurt-Warner-Hall-of-Fame-QB-lobby was op sommige sportsites al aardig op dreef. 3 (hele) goede seizoenen in St.Louis en eentje in Arizona...
McNabb iig niet als hij zo doorgaat...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:49 schreef Terreros85 het volgende:
Toch een bizarre carriere als je erover nadenkt. Hij speelt in 3 (waarschijnlijk) superbowls en is al een keer mvp. Hal of fame? Daar mogen anderen over beslissen.
Baugh overleed vorig jaar al. Op 17 December.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:53 schreef Guard het volgende:
Over the Hall of Fame gesproken (Slingin') Sammy Baugh [edit] al een tijdje terug overleden...
Ik had dat niet echt meegekregen toen......quote:Op zondag 18 januari 2009 22:59 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Baugh overleed vorig jaar al. Op 17 December.
edit:ik zie dat je het hebt aangepast.![]()
Hij gooit een keer niet richting Fitzgerald en het gaat meteen niet goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:04 schreef Moonlighter het volgende:
Warner is doing his best McNabb impression... missed Boldin wide open
Fitzgerald stond ook al te kijken: WTF? Gimme the ball!quote:Op zondag 18 januari 2009 23:05 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Hij gooit een keer niet richting Fitzgerald en het gaat meteen niet goed.
Die Celec is goed bezig vandaag.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:13 schreef Guard het volgende:
hehe een TD, het kan nog een wedstrijd worden
Als L.J. Smith weer fit is, zie ik Celek toch wat minder passes vangen. Maar vandaag doet hij zijn beste imitatie van Tony Gonzalez.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:15 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Die Celec is goed bezig vandaag.
offtopic: die is volgend jaar zeker een sleeper in Fantasy Football.
"Als" being the operative word here.. Smith is de laatste jaren te weinig fit geweestquote:Op zondag 18 januari 2009 23:18 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Als L.J. Smith weer fit is, zie ik Celek toch wat minder passes vangen. Maar vandaag doet hij zijn beste imitatie van Tony Gonzalez.
14sec voor -5 yardsquote:Op zondag 18 januari 2009 23:21 schreef Playmaker het volgende:
Zo, de Eagles D met een zeer snelle 3-and-out. Warner totaal geen kans.
De Eagles hadden ooit in een playoff game tegen de Packers bij een achterstand een 4rd and 26....en haalden het. Ik zie het nu nog voor me...quote:Op zondag 18 januari 2009 23:24 schreef Terreros85 het volgende:
3th and 19 het cumulatiepunt in de wedstrijd?
Brad Johnson scoorde zo een keer een TDquote:Op zondag 18 januari 2009 23:33 schreef Guard het volgende:
hehehe Warner to Warner for a gain of 3 yards
Idd. Waarom de Cards ineens van gameplan zijn veranderd daar snap ik dus helemaal niks van.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:35 schreef Moonlighter het volgende:
throw it to fitz!!
Favre eerste NFL completion was een pass naar zichzelfquote:Op zondag 18 januari 2009 23:36 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Brad Johnson scoorde zo een keer een TD
En dan komt Hightower erin en is het meteen no gain. Hightower komt echt langzaam uit de backfield. Zo eenvoudig te verdedigen...quote:Op zondag 18 januari 2009 23:37 schreef UtrechtSlim het volgende:
Go! Edge! Carry them on your back, baby!
momentumquote:Op zondag 18 januari 2009 23:40 schreef Guard het volgende:
Toch mooi, van die games die ineens compleet veranderen qua spelbeeld
Behalve als je een Cards fan bent.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:40 schreef Guard het volgende:
Toch mooi, van die games die ineens compleet veranderen qua spelbeeld
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 23:58 schreef Moonlighter het volgende:
pass dan naar Fitzgerald mongolen!!!!!
En terecht toch?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Guard het volgende:
lol Joe en Troy circlen iedere play maar Fitz....
Dat hebben de eagles ook eindelijk begrepen na 3 TD's dat ze op hem moeten lettenquote:Op maandag 19 januari 2009 00:02 schreef Guard het volgende:
lol Joe en Troy circlen iedere play maar Fitz....
Krijgt ie weer alles en iedereen over zich heen.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:04 schreef Guard het volgende:
Ik vermoed dat deze pot gaat eindigen met een McNabb interception
Zou ie beseffen dat een tie nu weer niet tot de mogelijkheden behoordquote:Op maandag 19 januari 2009 00:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Krijgt ie weer alles en iedereen over zich heen.
Ik blijf geloven in Donavanquote:Op maandag 19 januari 2009 00:04 schreef Guard het volgende:
Ik vermoed dat deze pot gaat eindigen met een McNabb interception
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |