Hier ook, spelen goedquote:Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef popolon het volgende:
Ik geen echte favoriet maar de Cards mogen van mij dit gerust winnen .
Dat bedoel ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 22:07 schreef Guard het volgende:
[..]
Nah... te oud... hij doet het leuk maar dat komt omdat ie weinig in de tweede helft van het seizoen te doen heeft gehad, backup ergens?
Hoe zit het met LT trouwens? ik had gelezen dat hij met een caphit van 8 milj wel eens niet meer bij de Chargers zou spelen volgend jaar
Als hij de ball raakt als hij buiten het veld is, is de ball ook out of boundsquote:Op zondag 18 januari 2009 22:17 schreef vivelafete het volgende:
Volgens mij raakt ie de bal 2 keer en gaat ie niet out of bounds
Maar dat was zeker niet het geval. Hij was inbounds met een halve meter.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Als hij de ball raakt als hij buiten het veld is, is de ball ook out of bounds
Tweede keer nietquote:Op zondag 18 januari 2009 22:20 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Maar dat was zeker niet het geval. Hij was inbounds met een halve meter.
Maar die speler was toen toch nog niet out of bounds?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Als hij de ball raakt als hij buiten het veld is, is de ball ook out of bounds
Als de bal Abiamiri twee keer heeft geraakt, ga ik morgenochtend vroeg naar Hans Anders.quote:
Dan neem ik de line judge morgenochtend vroeg mee naar Hans Anders. Eén van ons tweeën heeft serieus een bril nodig. En je krijgt er daar geloof ik toch twee voor de prijs van één.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:23 schreef Guard het volgende:
jawel, ball raakt (volgens de line judge) zijn arm als hij op de witte lijn staat... daarom waqs de call out of bounds
Ik dacht toch echt te zien dat in het eerste geval zijn hand een beetje weg klapte (door de bal) en in het tweede geval de bal zijn onderarm raakte.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:22 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Als de bal Abiamiri twee keer heeft geraakt, ga ik morgenochtend vroeg naar Hans Anders.
Ow okee, dat had ik even niet meegekregenquote:jawel, ball raakt (volgens de line judge) zijn arm als hij op de witte lijn staat... daarom waqs de call out of bounds
Nee jij zag het al toen je op het veld stond....quote:Op zondag 18 januari 2009 22:28 schreef TagForce het volgende:
Incomplete...
Heb ik geen review voor nodig, eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |