Nee, toen ie de bal onder zich kreeg bij het vallen...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:29 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee jij zag het al toen je op het veld stond....
Hahaha, laat het Warner maar niet horen....quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef UtrechtSlim het volgende:
Wat speelt die Warner als een god, hee! Heeft ie allemaal in Amsterdam geleerd.
Vraag het eens aan hem, zou ik zeggen... (trek wel goeie hardloop schoenen aan).quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef UtrechtSlim het volgende:
Yeah, all from Amsterdam baby!quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef UtrechtSlim het volgende:
wat dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Hahaha, laat het Warner maar niet horen....
Jongens, een klein grapje mag toch wel?quote:Op zondag 18 januari 2009 22:35 schreef Guard het volgende:
[..]
Hahaha, laat het Warner maar niet horen....
Ze gaan nou toch heel snel uitgescholden worden door een aantal coaches en coordinators, lijkt me.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:39 schreef popolon het volgende:
Men men, dit is game over als ze niet heel snel wat doen.
De Kurt-Warner-Hall-of-Fame-QB-lobby was op sommige sportsites al aardig op dreef. 3 (hele) goede seizoenen in St.Louis en eentje in Arizona...quote:Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef UtrechtSlim het volgende:
Warner is sowieso mijn held, hij houdt Leinart lekker op de bank, waar die hoortquote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef UtrechtSlim het volgende:
Nee, even serieus, de Iowa Barnstomers hebben Warner gemaakt tot wat hij nu is. Barnstormer football, baby!! Whoooohoooo!!
Toch een bizarre carriere als je erover nadenkt. Hij speelt in 3 (waarschijnlijk) superbowls en is al een keer mvp. Hal of fame? Daar mogen anderen over beslissen.quote:Op zondag 18 januari 2009 22:42 schreef Playmaker het volgende:
[..]
De Kurt-Warner-Hall-of-Fame-QB-lobby was op sommige sportsites al aardig op dreef. 3 (hele) goede seizoenen in St.Louis en eentje in Arizona...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |