Yeahquote:Op zondag 18 januari 2009 17:08 schreef DaMayan het volgende:
Zou toch gewoon te cool zijn als Arizona de SB haalt!
Arizona
Sam Adams, draughtquote:Op zondag 18 januari 2009 17:09 schreef rgras het volgende:
Superbowl: PIT-PHI.
Ik nog nog een lekker Amerikaans biertje voor tijdens de Superbowl, suggesties?
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:11 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Yeah![]()
![]()
PS: ik zal vanavond proberen niet al te irritant te zijn
Ik verwacht Cowher, Holmgren en Dungy niet terug als HC in de NFL. Die laatste twee zijn sowieso klaar en gaan nu meer tijd doorbrengen met hun gezin (wat ze al 10 jaar beloofd hebben). Cowher vindt het veel te leuk als analist bij de tv en heeft al diverse interessante aanbiedingen naast zich neergelegd.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:51 schreef Moonlighter het volgende:
denk dat piolli liever nog een jaar wacht met een nieuwe HC
de vijver wat betreft goede coaches zit behoorlijk vol volgend jaar![]()
Cowher, Holmgren, Shanahan misschien wel dungy
en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wat
Also, there's a 50 percent chance that snow will fall during tonight's AFC Championship game, the weather service said.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:07 schreef Moonlighter het volgende:
Sneeuw in steeler city![]()
ARIZONA![]()
ik word helemaal gek van dat wachten
Dat zei ik ook 1 jaar geleden ook bij "The frozen Tundra"quote:Op zondag 18 januari 2009 18:05 schreef Terreros85 het volgende:
Misschien toch maar een kwart kijken vannacht
Toen heb ik maar heel even gekeken. Met het bevroren bierquote:Op zondag 18 januari 2009 18:10 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Dat zei ik ook 1 jaar geleden ook bij "The frozen Tundra"
Het is denk ik of Edwards voor de lange termijn of een nieuwe coach. En ik denk dat het een nieuwe coach gaat worden.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:51 schreef Moonlighter het volgende:
denk dat piolli liever nog een jaar wacht met een nieuwe HC
de vijver wat betreft goede coaches zit behoorlijk vol volgend jaar![]()
Cowher, Holmgren, Shanahan misschien wel dungy
en dan vergeet ik er waarschijnlijk nog wat
morgen geen tentamensquote:Op zondag 18 januari 2009 20:01 schreef Tazmaniac het volgende:
TVP
Gaan jullie allemaal naar de Steelers kijken.. tis écht laat
uhuh 100%quote:Op zondag 18 januari 2009 20:01 schreef Tazmaniac het volgende:
TVP
Gaan jullie allemaal naar de Steelers kijken.. tis écht laat
Ward en whining.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:14 schreef UtrechtSlim het volgende:
Lights out hit op Whines Hard door Ray Lewis, daar blijf ik voor op!
Je kunt veel van Chad zeggen, maar het is geen whiner. Ward natuurlijk evenmin, maar de woordgrap op zijn naam comes so naturally. Ward is geen whiner, het is een cunt. Jij je zin.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:40 schreef popolon het volgende:
[..]
Ward en whining.yeah right.
Ik zou eens in je ondertitel kijken, over een whiner gesproken.![]()
Ward is een held. En een van de hardst spelende WR's.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:46 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Je kunt veel van Chad zeggen, maar het is geen whiner. Ward natuurlijk evenmin, maar de woordgrap op zijn naam comes so naturally. Ward is geen whiner, het is een cunt. Jij je zin.
Het is iemand die niet zo veel gamesmanship nodig heeft voor een speler van zijn kaliber. Maar hij geilt op lullig gedrag. Ik zou het een held vinden als hij zich niet ook bij iedere 24-0 voorsprong gedroeg als een totale asshole.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Ward is een held. En een van de hardst spelende WR's.
Tja het zit natuurlijk diep als Bengal fan.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:49 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Het is iemand die niet zo veel gamesmanship nodig heeft voor een speler van zijn kaliber. Maar hij geilt op lullig gedrag. Ik zou het een held vinden als hij zich niet ook bij iedere 24-0 voorsprong gedroeg als een totale asshole.
Wij Bengal Fans kunnen alleen diep respect hebben voor een organisatie als de Pittsburgh Steelers. Polamalu, Farrior, Harrison, Woodley, Townsend, hadden wij maar dat soort mannen. Ik respecteer al hun spelers behalve Ward om de redenen die ik genoemd heb. Maar er zijn meer tegenstanders die zijn bloed kunnen drinken. Neem de Ravens.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Tja het zit natuurlijk diep als Bengal fan.
Er zijn echt veel grotere idioten in de NFL. Ray Lewis bijvoorbeeld, geweldige LB maar wel een crimineel die aandeel had in een moord.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:54 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Wij Bengal Fans kunnen alleen diep respect hebben voor een organisatie als de Pittsburgh Steelers. Polamalu, Farrior, Harrison, Woodley, Townsend, hadden wij maar dat soort mannen. Ik respecteer al hun spelers behalve Ward om de redenen die ik genoemd heb. Maar er zijn meer tegenstanders die zijn bloed kunnen drinken. Neem de Ravens.
Heeft zich weer netjes teruggeknokt.quote:Op zondag 18 januari 2009 21:11 schreef popolon het volgende:
Here's the Edge....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |