Die Celec is goed bezig vandaag.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:13 schreef Guard het volgende:
hehe een TD, het kan nog een wedstrijd worden
Als L.J. Smith weer fit is, zie ik Celek toch wat minder passes vangen. Maar vandaag doet hij zijn beste imitatie van Tony Gonzalez.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:15 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Die Celec is goed bezig vandaag.
offtopic: die is volgend jaar zeker een sleeper in Fantasy Football.
"Als" being the operative word here.. Smith is de laatste jaren te weinig fit geweestquote:Op zondag 18 januari 2009 23:18 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Als L.J. Smith weer fit is, zie ik Celek toch wat minder passes vangen. Maar vandaag doet hij zijn beste imitatie van Tony Gonzalez.
14sec voor -5 yardsquote:Op zondag 18 januari 2009 23:21 schreef Playmaker het volgende:
Zo, de Eagles D met een zeer snelle 3-and-out. Warner totaal geen kans.
De Eagles hadden ooit in een playoff game tegen de Packers bij een achterstand een 4rd and 26....en haalden het. Ik zie het nu nog voor me...quote:Op zondag 18 januari 2009 23:24 schreef Terreros85 het volgende:
3th and 19 het cumulatiepunt in de wedstrijd?
Brad Johnson scoorde zo een keer een TDquote:Op zondag 18 januari 2009 23:33 schreef Guard het volgende:
hehehe Warner to Warner for a gain of 3 yards
Idd. Waarom de Cards ineens van gameplan zijn veranderd daar snap ik dus helemaal niks van.quote:Op zondag 18 januari 2009 23:35 schreef Moonlighter het volgende:
throw it to fitz!!
Favre eerste NFL completion was een pass naar zichzelfquote:Op zondag 18 januari 2009 23:36 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Brad Johnson scoorde zo een keer een TD
En dan komt Hightower erin en is het meteen no gain. Hightower komt echt langzaam uit de backfield. Zo eenvoudig te verdedigen...quote:Op zondag 18 januari 2009 23:37 schreef UtrechtSlim het volgende:
Go! Edge! Carry them on your back, baby!
momentumquote:Op zondag 18 januari 2009 23:40 schreef Guard het volgende:
Toch mooi, van die games die ineens compleet veranderen qua spelbeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |