SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:09 schreef Michellee het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik zo 1,2,3 even niks beters wistquote:Op zondag 18 januari 2009 17:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waarom dezelfde TT als het vorige topic?
Dat ja.quote:
Hm heb 't zo gekopieerd van het vorige topic. Waaar kan ik een TT-edit aanvragenquote:
ghehequote:Op zondag 18 januari 2009 16:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is bijna een heel jaar wachten!!!!
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:53 schreef Michellee het volgende:
Ik begin mij een beetje te irriteren aan Hilda!
quote:Breaking: ABC benches 'Ugly Betty'
Jan 26, 2009, 02:35 PM | by Michael Ausiello
Things are looking pretty gloomy for Ugly Betty.
In a just-announced Thursday night scheduling tweak, ABC is benching Betty beginning March 26 and replacing it with episodes of Samantha Who? and the new Megan Mullally-Cheryl Hines comedy In the Motherhood. The network's release concludes by saying, "Ugly Betty will return to Thursday nights at 8:00 p.m. following the run of In the Motherhood and Samantha Who?"
After crunching the numbers, that puts Betty's return (provided Sam Who/Motherhood don't tank) sometime around (gulp) June -- a.k.a. outside the regular season. Now, granted, Betty hasn't exactly been killing it in the ratings this season, but it's still one of ABC's signature shows. At least I thought it was.
"The Thursday night block is a good opportunity to launch these comedies," counters an ABC spokesperson. "That said, Betty is a solid performer and there is no question that it will definitely be back to complete its season, just without repeats."
But when will it be back? The net's not saying, and that's the part that has me worried. Do you share my concern? Or is there a silver lining here that I'm just not seeing? Comment away.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:28 schreef PeRi het volgende:
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik vond Mark bijna sexy helemaal zwart in pakquote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Amanda en Mark die gingen zoenen![]()
! Hoop op meer scenes tussen de twee nu ze roomies zijn
.
En die muts die Betty ophadzo fout dat het bijna fashionable is. Bijna ja
En zou het iets worden tussen Ignacio en de zuster? Ik voel de lovevibes namelijk![]()
En Jesse. Stom figuur, die komt hopelijk niet meer terug.
quote:An Ugly mess has been averted!
Despite the, ahem, perception problem that resulted from that whole open-ended hiatus thing, ABC is on the verge of renewing Ugly Betty for a fourth season, sources confirm to me exclusively.
The network is also said to be thisclose to giving early pickups to Grey's Anatomy, Desperate Housewives, Brothers & Sisters, Extreme Makeover: Home Edition, America's Funniest Home Videos, and The Bachelor.
An ABC spokesperson says the net "is not ready to announce any pick-ups at this point."
As you know, Betty's future was called into question when ABC announced that it was temporarily replacing the show on Thursdays with an all-sitcom comedy block. At the time, Alphabet insiders insisted the show was safe, and, gosh dang-it, they weren't lying!
Wel ...quote:Waar zit Molly als Daniel haar belt? Zwangert? Of wat ergers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan weet je zo +- wat er aan de hand is ...#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Bereid je maar voor op meer Matt, want dat wordt Betty's nieuwste vriendje.quote:Vond die jongen die met Betty meeliep erg irritant!!
Zo'n gevoel had ik al.......}:|quote:Op zondag 22 februari 2009 15:33 schreef BaRdmann het volgende:
Bereid je maar voor op meer Matt, want dat wordt Betty's nieuwste vriendje.
IK OOK! Gio was leuk!!!quote:
Vooral met die lag ik strike- ze zag er toen ook zo wel uitquote:"Hey pretty girl.."
-"Oh so today I don't look like Dora the Explorer?"
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wat een schoonloeder
Nee, het is niet waar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond het wel een mooi stukje op het eind tusen Daniel en Molly!
7 mei pas. Jees. Gelukkig maarquote:Op maandag 23 maart 2009 12:08 schreef BaRdmann het volgende:
Nix season finale.
Op 7 mei keert Betty terug voor nog 4 afleveringen.
Oké, gelukkig! Duurt wel lang, maar beter dan niks.quote:Op maandag 23 maart 2009 12:08 schreef BaRdmann het volgende:
Nix season finale.
Op 7 mei keert Betty terug voor nog 4 afleveringen.
Ik vind de laatste afleveringen wel beter dan de restquote:Op donderdag 26 maart 2009 21:36 schreef Hopey het volgende:
Ben ik de enige die deze hele seizoen echt te lame voor woorden vind. Het is niet hetzelfde meer zoals season one en 2 snif
quote:De politie komt de bezittingen van Meade Publications in beslag nemen. Daniel & Betty nemen een drastische beslissing. Christina verneemt dat Wilhelminas baby wel eens haar biologische zoon zou kunnen zijn. Matt doet Betty een gewichtig voorstel wanneer de hele familie Suarez kennismaakt met Matts vader op zijn jaarlijkse paaseierenjacht.
Jij hebt Paul de Leeuw gezien zeker?! Zij is echt leuk!!!quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
En binnenkort ook een gastrol van Adele
Ik vond dit echt weer 1 van de leukere. Echt werd gewoon weer lekker happy van deze aflevering. En Daniel, die zich over zijn trots heen zette en die pak aantrok om het bedrijf te reddenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef BaRdmann het volgende:
Ik vond het echt een van de betere afleveringen van dit seizoen.
Ik denk idd ook dat die brief gefaked is.. We'll see.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:06 schreef Hopey het volgende:
[..]
Ik vond dit echt weer 1 van de leukere. Echt werd gewoon weer lekker happy van deze aflevering. En Daniel, die zich over zijn trots heen zette en die pak aantrok om het bedrijf te reddenWeer lief!
Alhoewel ik denk dat Willy die brief gefaked heeft.
Denk ook wel dat William van haar is.... Wilhelmina zal wel weer een streek hebben uitgehaald!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:34 schreef PeRi het volgende:
Leuke aflevering. Zo zielig voor Christina, had gehoopt dat William toch van haar was. Had een leuke plotwending gegeven ook denk ik.
Daniel in dat pak, hilarisch!!
Dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Denk ook wel dat William van haar is.... Wilhelmina zal wel weer een streek hebben uitgehaald!
Jaaa, inderdaad, vond ik ook zo'n leuk stukjequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:27 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Maar dat stukje dat Betty Daniel achter gaat ophalen....
Daniel "People are staring at me"
Betty "That's because you were suppost to be a waiter, but you are standing here eating a cookie in your Pradasuit"
Daniel "But it's a suit from 2 years ago"
Danny kan inderdaad zo droopy kijken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Jaaa, inderdaad, vond ik ook zo'n leuk stukjeOok hoe Daniel keek toen ie zo'n stom koekje in de hand had
Duidelijk de nieuwe slechterik. Matt zei vorige week ook al dat ie in business niet te vertrouwen is.quote:
Ja, dat vraag ik me inderdaad ook wel eens af. Nu is Amerika zo groot en Nederland zo klein, maar vaak Nederlandse invloed. Misschien dat het ermee te maken heeft dat Rebecca Romijn (Alexis) nederlandse ouders heeft? Of een van de script schrijvers is toevallig nederlandsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:19 schreef reem het volgende:
Nu volg ik de serie niet echt, maar gisteren was er een aflevering met Naomi Campbell en een honkbalwedstrijd waar een spandoek hing met "Engelen als Kinderen" oid?... Waar komt die Nederlandse invloed vandaan? Ook die namen; Wilhelmina.. "Madelon de Bie" oid..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een vrouwenserie maar ik vind het echt tof. Je wordt gewoon vrolijk van die Bety ( naja niet in deze afleveringen)
[ Bericht 10% gewijzigd door AssyriskaFF op 22-05-2009 11:22:16 ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:55 schreef -Bubseltje- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef BaRdmann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Vertel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, in ieder geval genoeg om het volgende seizoen een antwoord op te laten geven. Kan niet wachten!Wanneer komt het 4e seizoen eigenlijk?
Amor omnia vincit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net de laatste aflevering gezien...
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Wel, de roddel die online gaat over wie er in Wilhelmina's appartement staat:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:13 schreef PeRi het volgende:
Molly is dood!! Zo zielig! Arme Daniel![]()
![]()
!!!
Die rottige Henry komt me echt de neus uit, kan hij niet gewoon sterven ofzo. Begon Matt en Betty eigenlijk net leuk te vinden en komt die kneus weer opdagen!
Ik dacht even dat Heartley, de nieuwe baan van Betty aan Matt had gegeven. Maar Matt heeft nu Wilhelmina's baan en wordt dus ook editor met Daniel samen?
Ik vond Claire ook zo zielig, op het eind met de adoptiepapieren in de haard. Niemand mag er dus ooit achter komen dat zij en Heartley toch een kind hebben.
Ik vond het ook zo zielig voor Mark trouwens dat ie het niet geworden was. Maar hij gaat dus niet bij Vogue werken dan toch? Dat heb ik even gemist geloof ik.
En die tuthola die zo even Betty's joboffer stal!!
Wie zou het zijn bij Wilhelmina thuis? Conor denk ik eigenlijk niet. Misschien wel dr dochter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Maar het zijn er ondertussen meer dan 6 geworden, 12 volgens mij.quote:Dedicated to expanding its network and channel brands across multiple platforms and connecting viewers with their favorite shows anytime and anywhere, Disney-ABC Television Group announced today a new "Ugly Betty" webisode series, "Mode After Hours," premiering today, September 24, 2008 on ABC.com.
"Mode After Hours" features Marc (Michael Urie) and Amanda (Becki Newton) in different adventures at the Mode office after the work day is done and everyone has left. The six webisodes are three to five minutes in length, and the second webisode will be available the same day as the season premiere, Thursday, Sept. 25. The additional four new webisodes will be posted weekly, every Thursday morning. Fans will be treated to an exclusive special of behind-the-scenes outtakes, including the making of "Mode After Hours," following the last original webisode.
Die met Karma is leuk!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:53 schreef Butterfly91 het volgende:
Die wepisodes zijn echt briljant![]()
Die met dat bowlen
Becki Newton heeft wel ook Ruthie gespeeld in 1.12 Sofia's Choice (en een aantal keer Fey Sommers...). Penny Meadows (en Mindy Meadows)(neem aan dat je hen bedoelt) werden gespeeld door ene Rachel Dratch.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik nu gek of speelt becky newton ook die rare jenny waar betty even iets moet gaan vragen?
Óhja, dat had Alexis gedaan jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:42 schreef BaRdmann het volgende:
Ja, Alexis had Christina toch van de trap geduwd omdat zij Willie's kind droeg - en dus in de gevangenis terecht kwam. Ik zou eerst naar mijn moeder en broer gaan moest ik vrijkomen (aka Claire en Daniel).
Enfin, het kan iedereen zijn, ze hebben 3 maanden om iets leuks te verzinnen.
I miss Betty already
Inderdaad! Was nogal raar ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah okeNaja ik wist het namelijk dat ze inderdaad soms wel eens meerdere rollen vertolkt..
Hmmm ik vind het best zielig dat molly dood ismaar de manier waarop is een beetje vreemd
Je zou zeggen dat Daniel gebeld wordt voor een lijk afgevoerd wordt en bladiebla
quote:Ana Ortiz Welcomes Daughter Paloma Louise
Ugly Betty star Ana Ortiz and her husband, musician Noah Lebenzon, have welcomed their first child, a daughter, on Saturday, June 27th, PEOPLE has learned exclusively.
The baby girl — Paloma Louise Lebenzon — was born at 4:25 p.m. in New York City and weighed 7 lbs., 10 oz.
The proud parents took their time deciding on a name and worked from a short list of five choices, wanting to get to know the baby before picking a name that fit. “We haven’t decided on a name yet,” Ortiz had told PEOPLE from the hospital. “But we are getting close.”
“She is elated and completely glowing,” said Ana’s rep. “She is surrounded by her friends and family and so happy to be a mom. She is just really enjoying the moment. The baby is absolutely beautiful.”
Ana, 38, had been due this past Thursday.
Ik wist dat ze zwanger was, en dan ga je erop letten. Viel mij wel op. Ze liep de hele tijd in van die wijde tuniekjes of jurkenquote:Op maandag 29 juni 2009 11:54 schreef Purky het volgende:
Ik beeld me nu steeds Betty in aan het bed van d'r zus met de baby![]()
Silly me![]()
Had niet eens door dat ze zwanger was in de show? Meestal zie je dat toch wel (neem een Rebecca Romijn).
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet niet wat ik ervan moet vinden, maar in de volgende foto is iets te zien dat in het volgende seizoen staat te gebeuren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet niet wat ik ervan moet vinden, maar in de volgende foto is iets te zien dat in het volgende seizoen staat te gebeuren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amor omnia vincit
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:32 schreef Ireentje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woehoe!#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Ik heb hem ook gezien!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:21 schreef Michellee het volgende:
Iemand de nieuwe aflevering al gezien? Hij is weer leuk!
Ik vind Daniel zo lief met Betty!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gezien!Moet het in spoilers? Dit is toch het USA topic? Ik vind de nieuwe Betty wel leuk, met haar "verbeterde" uiterlijk. Al vind ik dat pakje op het einde niet echt flatteus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft mag die Matt in ieder geval pleitequote:Op zondag 18 oktober 2009 17:43 schreef Starlie het volgende:
Was echt weer een lieve / leuke aflevering!! Leuk dat Betty ook wat "mooier" wordt! Heb trouwens wel het gevoel dat Betty en Daniel iets gaan krijgen samen...
Megan mag van mij ook wel weg!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag die Matt in ieder geval pleiteEn als ik dan toch aan het wensen ben: doe die baard van Daniel ook maar weg
Lady GaGa, waar?quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Matt is stom.
Verder vond ik het eigenlijk best een leuke, maar weinig bijzondere seizoensopening. Ook nog niet zoveel gelachen (behalve om oh my Lady Gaga). Hoop dat het beter wordt!
Ik wil ook niet dat het stopt....quote:Op maandag 30 november 2009 10:42 schreef BaRdmann het volgende:
Marc met zijn crocs aan was leuk
BTW, begin maar te panikeren, want de kijkcijfers zijn echt rampzalig dit seizoen: de uitzending van vrijdag haalde 3,5 mln kijkers.
Leer lezenquote:Op zondag 13 december 2009 17:33 schreef Estolan het volgende:
Leer Engelsdat is een stuk makkelijker
er worden zoveel fouten gemaakt in ondertitels, dat ik het niet eens de moeite waard vind om ze te lezen
Ik ben benieuwd of het wel Hilda is die zwanger is. Betty gooide de stick snel weg toen er alleen een enkel streepje te zien was,terwijl die vrouw had gezegd dat je de volle 3 minuten moest wachten, wellicht werd het streepje toch nog een kruisje.quote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef Tegan het volgende:
Alleen ben ik nu benieuwd of Hilda dat kind gaat houden en wie de vader is. Hoop eigenlijk dat ze het niet houdt hoor...
Ik had het wel leuk gevonden als ze allebei tegelijkertijd zwanger waren geweest!quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Tegan het volgende:
Ik wist eigenlijk wel dat deze aflevering het Hilda zou zijn, want bij Betty zou het niet zo schokkerend zijn.
Die had ik wel doorquote:Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef Tegan het volgende:Vond het stom van mezelf dat ik niet zelf had bedacht dat die date van vader die vrouw van de apotheek was.
Haha, leuk was dat hequote:Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik had het wel leuk gevonden als ze allebei tegelijkertijd zwanger waren geweest!
Ik moest erg lachen toen Bobby er was en bij Betty het kwartje viel.
"BOBBY! Yeeeh, Bobby is here" en dan die handjes omhoog en Bobby deed het ook
Ik dacht dat met deze kick het weer begonnen was, maar mijn hoop was valsquote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Jammer dat ze pas in januari weer verder gaan.
Helaas niet !quote:Op woensdag 23 december 2009 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik dacht dat met deze kick het weer begonnen was, maar mijn hoop was vals
Niet iedereen is hetzelfde..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:23 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het maar stom dat Hilda en Bobby ineens man en vrouw spelen. Moet ze niet eerst dat van Archie verwerken enzo voordat ze zo close wordt met iemand anders?
ze was al onbewust met de verwerking bezig tijdens de relatie met Archie, hij was immers altijd en alleen drukdrukdruk met zn campagnequote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:29 schreef Tegan het volgende:
Weet ik, maar ik verwachtte wat anders van Hilda dus, haar karakter leek me niet zo.
De serie is toch wel gefocussed op het familie zijn dus denk dat dat geen probleem is.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:22 schreef Tegan het volgende:
Pa mag idd wel weg gaan, en dan misschien Hilda, Justin en Bobby happy family in dat huis. Maar hoe ze dan in Betty's leven blijven?
quote:ABC has just informed Ugly Betty producers that the show’s current fourth season will be its last. What’s more, the network has trimmed the show’s episode order from 22 to 20.
Ik volg het niet, maar waarom was dit te verwachten?quote:
Vind 't wel jammer hoor..quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd wel jammer hopelijk ronden ze het goed af.
ik denk dus dat de brand door hem aangestoken is perongelijk, en dat Bobbie er dadelijk van beschuldigd gaat wordenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:55 schreef PeRi het volgende:
De verloren zoon is terug! Geweldige aflevering, zo fijn, zo vanouds.
Justin rookt. De brand!!
Óf het komt door de kroonluchter.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ik denk dus dat de brand door hem aangestoken is perongelijk, en dat Bobbie er dadelijk van beschuldigd gaat worden
quote:Ugly Betty'-acteur Mark Indelicato hoeft niet lang zonder werk te zitten. De 15-jarige, die vorige maand te horen kreeg dat de serie stopt, kan aan de slag bij het tijdschrift Teen Vogue.
Indelicato neemt in de serie de rol van Justin Suarez voor zijn rekening. De homoseksuele Justin wil net als zijn nicht Betty Suarez graag bij het fictieve modeblad Mode werken.
De acteur ziet in zijn stage bij Teen Vogue een nieuw tv-project. "Ik wil graag een realityshow maken", zegt de 15-jarige tegen het Amerikaanse blad In Touch. "Mijn baas heeft gezworen dat hij mij aan het huilen krijgt, dat is volgens hem goede televisie."
De 15-jarige acteur, die een opleiding aan de prestigieuze New York Professional Performing Arts School volgt, gaat na het einde van 'Ugly Betty' aan de slag bij het tijdschrift. Indelicato zegt dat hij zijn collega-acteurs gaat missen, maar heeft vertrouwen in de toekomst. "Ik denk dat we allemaal grotere en betere dingen gaan doen. Alles zal grandioos worden."
quote:Becki Newton’s officially off the market!
The Ugly Betty scene-stealer, who became one of pilot season’s hottest commodities after ABC pulled the plug on her four-year-old series, has landed a starring role in NBC’s hour-long romantic comedy pilot, Love Bites.
The potential series, exec produced by Sex and the City’s Cindy Chupack, will follow three loosely connected stories of love, dating, and marriage each week.
Newton will play Annie, an infectiously bubbly hopeless romantic who also happens to be a virgin.
I’m still sad about Betty, but news that Becki’s off to bigger (and possibly better) things helps cushion the blow a little. Congrats, Becki!
Die kans was er niet hoor.quote:Op maandag 1 maart 2010 13:44 schreef BaRdmann het volgende:
Er was nog een kans dat een andere zender de serie nog zou overnemen ... maar als acteurs vertrekken, is dat echt wel het einde
Nop, bij Ugly Bety is het per direct een einde, het is niet zo net als bij Southland, dat de zender er niet verder mee wilde, de schrijvers en producers + zender waren er klaar mee na 4 seizoenenquote:Op maandag 1 maart 2010 13:56 schreef BaRdmann het volgende:
Die is er altijd. Elke serie die wordt stopgezet wordt altijd even in de window geplaatst. Maar als niemand toehapt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |