abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69430041
Ik weet ook niet meer precies hoe het zat.. waarom ging Alexis ook al weer weg?
En was ze nog steeds zo'n grote vijand van Wilhelmina?
Maar zou wel leuk zijn als Fey Sommers echt bij Willie in de kamer zou staan wordt weer sensatieee
Amor omnia vincit
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:42:03 #152
46613 BaRdmann
Human beings feed on misery
pi_69431449
Ja, Alexis had Christina toch van de trap geduwd omdat zij Willie's kind droeg - en dus in de gevangenis terecht kwam. Ik zou eerst naar mijn moeder en broer gaan moest ik vrijkomen (aka Claire en Daniel).

Enfin, het kan iedereen zijn, ze hebben 3 maanden om iets leuks te verzinnen.

I miss Betty already
#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
pi_69432445
Ben ik nu gek of speelt becky newton ook die rare jenny waar betty even iets moet gaan vragen?
pi_69434054
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik nu gek of speelt becky newton ook die rare jenny waar betty even iets moet gaan vragen?
Becki Newton heeft wel ook Ruthie gespeeld in 1.12 Sofia's Choice (en een aantal keer Fey Sommers...). Penny Meadows (en Mindy Meadows)(neem aan dat je hen bedoelt) werden gespeeld door ene Rachel Dratch.
pi_69434195
Ah oke Naja ik wist het namelijk dat ze inderdaad soms wel eens meerdere rollen vertolkt..

Hmmm ik vind het best zielig dat molly dood is maar de manier waarop is een beetje vreemd Je zou zeggen dat Daniel gebeld wordt voor een lijk afgevoerd wordt en bladiebla
pi_69434257
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 20:42 schreef BaRdmann het volgende:
Ja, Alexis had Christina toch van de trap geduwd omdat zij Willie's kind droeg - en dus in de gevangenis terecht kwam. Ik zou eerst naar mijn moeder en broer gaan moest ik vrijkomen (aka Claire en Daniel).

Enfin, het kan iedereen zijn, ze hebben 3 maanden om iets leuks te verzinnen.

I miss Betty already
Óhja, dat had Alexis gedaan ja Maar ze moest er gewoon uit omdat ze in het echt zwanger was, en dan heb je altijd van die vage redenen waarom ze opeens uit de serie verdwijnen.

Ik mis Betty ook al! Nouu nog 3 maanden wachten. Veel te lang
Amor omnia vincit
pi_69434317
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ah oke Naja ik wist het namelijk dat ze inderdaad soms wel eens meerdere rollen vertolkt..

Hmmm ik vind het best zielig dat molly dood is maar de manier waarop is een beetje vreemd Je zou zeggen dat Daniel gebeld wordt voor een lijk afgevoerd wordt en bladiebla
Inderdaad! Was nogal raar ja.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:37:13 #158
46613 BaRdmann
pi_69880024
Premiere seizoen 4: vrijdag 9 okt 2009
pi_69888106
Zo lang...?
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:16:04 #160
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69889353
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:29 schreef Michellee het volgende:
Zo lang...?
Aahh joh voor je het weet is het zover, de tijd vliegt!!!
  maandag 29 juni 2009 @ 07:35:49 #161
101884 PeRi
Allons-y!
pi_70468370
Baby !
quote:
Ana Ortiz Welcomes Daughter Paloma Louise

Ugly Betty star Ana Ortiz and her husband, musician Noah Lebenzon, have welcomed their first child, a daughter, on Saturday, June 27th, PEOPLE has learned exclusively.

The baby girl — Paloma Louise Lebenzon — was born at 4:25 p.m. in New York City and weighed 7 lbs., 10 oz.

The proud parents took their time deciding on a name and worked from a short list of five choices, wanting to get to know the baby before picking a name that fit. “We haven’t decided on a name yet,” Ortiz had told PEOPLE from the hospital. “But we are getting close.”

“She is elated and completely glowing,” said Ana’s rep. “She is surrounded by her friends and family and so happy to be a mom. She is just really enjoying the moment. The baby is absolutely beautiful.”

Ana, 38, had been due this past Thursday.
Whatever I want.
pi_70473370
Ik beeld me nu steeds Betty in aan het bed van d'r zus met de baby
Silly me

Had niet eens door dat ze zwanger was in de show? Meestal zie je dat toch wel (neem een Rebecca Romijn).
pi_70526496
quote:
Op maandag 29 juni 2009 11:54 schreef Purky het volgende:
Ik beeld me nu steeds Betty in aan het bed van d'r zus met de baby
Silly me

Had niet eens door dat ze zwanger was in de show? Meestal zie je dat toch wel (neem een Rebecca Romijn).
Ik wist dat ze zwanger was, en dan ga je erop letten. Viel mij wel op. Ze liep de hele tijd in van die wijde tuniekjes of jurken En ze zat heel vaak aan tafel...
Maar leuk dat ze een meisje heeft! Hoop dat ze in het volgende seizoen wel weer terug komt.
Amor omnia vincit
pi_71625298
Weet niet wat ik ervan moet vinden, maar in de volgende foto is iets te zien dat in het volgende seizoen staat te gebeuren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:17:20 #165
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71626191
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet niet wat ik ervan moet vinden, maar in de volgende foto is iets te zien dat in het volgende seizoen staat te gebeuren:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_71626550
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 15:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
SPOILER
SPOILER
Amor omnia vincit
  woensdag 5 augustus 2009 @ 16:33:14 #167
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_71626574
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 16:32 schreef Ireentje het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_72866769
Season premiere sneak

woensdag 23 september 2009 @ 13:59:01 #170
46613 BaRdmann
pi_73037002
SPOILER
Woehoe!
  woensdag 23 september 2009 @ 14:29:39 #171
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_73037942
Staat die dubbele "s" er nou nog steeds in de topictitel?
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_73519394
Ik zie juist weer net op ABC staan dat Ugly Betty pas volgende vrijdag begint, EZTV gaf aan dat hij gister kwam. en IMDB zegt dat aflevering 1 Shoe Strings heet en niet The Butterfy Effect

IK SNAP NIET MEER!
pi_73519612
Hmm, volgens mij wordt het inderdaad pas volgende week vrijdag uitgezonden, maar wel twee afleveringen achter elkaar, volgens tv.com..
pi_73519707
vandaar dat ik het niet meer volg, 4 sites zeggen allemaal iets anders en hij is voor alsnog niet te downloaden
pi_73532202
Ik zit er ook al op te wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')