Danny kan inderdaad zo droopy kijken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Jaaa, inderdaad, vond ik ook zo'n leuk stukjeOok hoe Daniel keek toen ie zo'n stom koekje in de hand had
Duidelijk de nieuwe slechterik. Matt zei vorige week ook al dat ie in business niet te vertrouwen is.quote:
Ja, dat vraag ik me inderdaad ook wel eens af. Nu is Amerika zo groot en Nederland zo klein, maar vaak Nederlandse invloed. Misschien dat het ermee te maken heeft dat Rebecca Romijn (Alexis) nederlandse ouders heeft? Of een van de script schrijvers is toevallig nederlandsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:19 schreef reem het volgende:
Nu volg ik de serie niet echt, maar gisteren was er een aflevering met Naomi Campbell en een honkbalwedstrijd waar een spandoek hing met "Engelen als Kinderen" oid?... Waar komt die Nederlandse invloed vandaan? Ook die namen; Wilhelmina.. "Madelon de Bie" oid..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een vrouwenserie maar ik vind het echt tof. Je wordt gewoon vrolijk van die Bety ( naja niet in deze afleveringen)
[ Bericht 10% gewijzigd door AssyriskaFF op 22-05-2009 11:22:16 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:55 schreef -Bubseltje- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef BaRdmann het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]Vertel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, in ieder geval genoeg om het volgende seizoen een antwoord op te laten geven. Kan niet wachten!Wanneer komt het 4e seizoen eigenlijk?
Amor omnia vincit
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net de laatste aflevering gezien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Wel, de roddel die online gaat over wie er in Wilhelmina's appartement staat:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:13 schreef PeRi het volgende:
Molly is dood!! Zo zielig! Arme Daniel![]()
![]()
!!!
Die rottige Henry komt me echt de neus uit, kan hij niet gewoon sterven ofzo. Begon Matt en Betty eigenlijk net leuk te vinden en komt die kneus weer opdagen!
Ik dacht even dat Heartley, de nieuwe baan van Betty aan Matt had gegeven. Maar Matt heeft nu Wilhelmina's baan en wordt dus ook editor met Daniel samen?
Ik vond Claire ook zo zielig, op het eind met de adoptiepapieren in de haard. Niemand mag er dus ooit achter komen dat zij en Heartley toch een kind hebben.
Ik vond het ook zo zielig voor Mark trouwens dat ie het niet geworden was. Maar hij gaat dus niet bij Vogue werken dan toch? Dat heb ik even gemist geloof ik.
En die tuthola die zo even Betty's joboffer stal!!
Wie zou het zijn bij Wilhelmina thuis? Conor denk ik eigenlijk niet. Misschien wel dr dochter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#BecauseOfJustin I envy the deaf and blind.
Maar het zijn er ondertussen meer dan 6 geworden, 12 volgens mij.quote:Dedicated to expanding its network and channel brands across multiple platforms and connecting viewers with their favorite shows anytime and anywhere, Disney-ABC Television Group announced today a new "Ugly Betty" webisode series, "Mode After Hours," premiering today, September 24, 2008 on ABC.com.
"Mode After Hours" features Marc (Michael Urie) and Amanda (Becki Newton) in different adventures at the Mode office after the work day is done and everyone has left. The six webisodes are three to five minutes in length, and the second webisode will be available the same day as the season premiere, Thursday, Sept. 25. The additional four new webisodes will be posted weekly, every Thursday morning. Fans will be treated to an exclusive special of behind-the-scenes outtakes, including the making of "Mode After Hours," following the last original webisode.
Die met Karma is leuk!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:53 schreef Butterfly91 het volgende:
Die wepisodes zijn echt briljant![]()
Die met dat bowlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |