Danny kan inderdaad zo droopy kijken...quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:47 schreef Ireentje het volgende:
[..]
Jaaa, inderdaad, vond ik ook zo'n leuk stukjeOok hoe Daniel keek toen ie zo'n stom koekje in de hand had
Duidelijk de nieuwe slechterik. Matt zei vorige week ook al dat ie in business niet te vertrouwen is.quote:
Ja, dat vraag ik me inderdaad ook wel eens af. Nu is Amerika zo groot en Nederland zo klein, maar vaak Nederlandse invloed. Misschien dat het ermee te maken heeft dat Rebecca Romijn (Alexis) nederlandse ouders heeft? Of een van de script schrijvers is toevallig nederlandsquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:19 schreef reem het volgende:
Nu volg ik de serie niet echt, maar gisteren was er een aflevering met Naomi Campbell en een honkbalwedstrijd waar een spandoek hing met "Engelen als Kinderen" oid?... Waar komt die Nederlandse invloed vandaan? Ook die namen; Wilhelmina.. "Madelon de Bie" oid..?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een vrouwenserie maar ik vind het echt tof. Je wordt gewoon vrolijk van die Bety ( naja niet in deze afleveringen)
[ Bericht 10% gewijzigd door AssyriskaFF op 22-05-2009 11:22:16 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |