Ik wil ook niet dat het stopt....quote:Op maandag 30 november 2009 10:42 schreef BaRdmann het volgende:
Marc met zijn crocs aan was leuk
BTW, begin maar te panikeren, want de kijkcijfers zijn echt rampzalig dit seizoen: de uitzending van vrijdag haalde 3,5 mln kijkers.
Leer lezenquote:Op zondag 13 december 2009 17:33 schreef Estolan het volgende:
Leer Engelsdat is een stuk makkelijker
er worden zoveel fouten gemaakt in ondertitels, dat ik het niet eens de moeite waard vind om ze te lezen
Ik ben benieuwd of het wel Hilda is die zwanger is. Betty gooide de stick snel weg toen er alleen een enkel streepje te zien was,terwijl die vrouw had gezegd dat je de volle 3 minuten moest wachten, wellicht werd het streepje toch nog een kruisje.quote:Op zondag 13 december 2009 21:06 schreef Tegan het volgende:
Alleen ben ik nu benieuwd of Hilda dat kind gaat houden en wie de vader is. Hoop eigenlijk dat ze het niet houdt hoor...
Ik had het wel leuk gevonden als ze allebei tegelijkertijd zwanger waren geweest!quote:Op zondag 13 december 2009 21:42 schreef Tegan het volgende:
Ik wist eigenlijk wel dat deze aflevering het Hilda zou zijn, want bij Betty zou het niet zo schokkerend zijn.
Die had ik wel doorquote:Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef Tegan het volgende:Vond het stom van mezelf dat ik niet zelf had bedacht dat die date van vader die vrouw van de apotheek was.
Haha, leuk was dat hequote:Op maandag 14 december 2009 16:12 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik had het wel leuk gevonden als ze allebei tegelijkertijd zwanger waren geweest!
Ik moest erg lachen toen Bobby er was en bij Betty het kwartje viel.
"BOBBY! Yeeeh, Bobby is here" en dan die handjes omhoog en Bobby deed het ook
Ik dacht dat met deze kick het weer begonnen was, maar mijn hoop was valsquote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Jammer dat ze pas in januari weer verder gaan.
Helaas niet !quote:Op woensdag 23 december 2009 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik dacht dat met deze kick het weer begonnen was, maar mijn hoop was vals
Niet iedereen is hetzelfde..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:23 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het maar stom dat Hilda en Bobby ineens man en vrouw spelen. Moet ze niet eerst dat van Archie verwerken enzo voordat ze zo close wordt met iemand anders?
ze was al onbewust met de verwerking bezig tijdens de relatie met Archie, hij was immers altijd en alleen drukdrukdruk met zn campagnequote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:29 schreef Tegan het volgende:
Weet ik, maar ik verwachtte wat anders van Hilda dus, haar karakter leek me niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |