quote:Op zondag 18 januari 2009 16:24 schreef denthemen het volgende:
WHAAAA!! LEKKER DAN!! Geheel terecht natuurlijk, er is maar 1 ploeg die aanvallend voetbal speelde... Jammer dat Blom de wedstrijd zo moest verpesten
Idd.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:24 schreef denthemen het volgende:
WHAAAA!! LEKKER DAN!! Geheel terecht natuurlijk, er is maar 1 ploeg die aanvallend voetbal speelde... Jammer dat Blom de wedstrijd zo moest verpesten
Je weet dat de competitie nog niet afgelopen is?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en dan nog geen kampioen worden
De enige fatsoenlijke clubquote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef Rots het volgende:
Valt me wel op dat het meerendeel hier Ajax-supporter is.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef Rots het volgende:
Ja,quote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet dat de competitie nog niet afgelopen is?
Ik zeg niet dat hij tegen Ajax was, maar het was toch lachwekkend? Die 1e gele kaart van Cvitanich, die overtreding van Van Beukering en die van die Bouaouzanquote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De scheids was weer tegen hoor.
Sinds Pierre weg is bij Fey liggen ze ook nooit meer voor de 16 bij feyenoord, valt ook op!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Suarez kon opeens weer voetballen ?
Idd. Pure afgunst.quote:
Hey Sherlock, alles goed?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef Rots het volgende:
Hij was erg dramatisch hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De scheids was weer tegen hoor.
Van beukering ?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij tegen Ajax was, maar het was toch lachwekkend? Die 1e gele kaart van Cvitanich, die overtreding van Van Beukering en die van die Bouaouzan
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Leef jij ook nog?![]()
Je was zo stil bij de 2-2?
Zo'n speler wil je toch niet in je team hebben? Ik zou me kapot schamen.quote:
Feyenoordquote:
Sparta gelijk met Feyenoord.quote:
Krijg je tegenwoordig ook al sterren voor plek 2 dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:28 schreef Mr_DG het volgende:
3e ster in aantocht
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wielaert speelde goed ja?
Niet anders van hem verwacht eerlijk gezegd aangezien hij bij Twente altijd goed heeft gespeeld.
FC Twente!
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef finsdefis het volgende:
BlomWegereef was echt dramatisch zeg
Niet alleen in het nadeel van Ajax Roda JC, maar ook gewoon over het algemeen inconsequent.
Tot hij wel en in je team speelt, dan maken zijn pluspunten zijn minpunten ruimschoots goed.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef Strooper het volgende:
[..]
Zo'n speler wil je toch niet in je team hebben? Ik zou me kapot schamen.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een pannenkoekenkermis hier met al die gefrustreerde PSV-ertjes. Prachtig!
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee met Hofland win je een oorlog
Nou kinders, het is weer afgelopenquote:
Ik concentreerde me volledig op de wedstrijd in plaats van tijdens de wedstrijd te gaan fokken. Zou jij ook eens moeten doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Leef jij ook nog?![]()
Je was zo stil bij de 2-2?
Blom oordeelde het als opzettelijk hands = geel. Daarna spaarde hij Cvita, anders was hij er allang afgeweest. Beukering is smerig, maar ook geel, anders blijf je spelers erafsturen. Bouazouan herinner ik me zo 1 2 3 niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij tegen Ajax was, maar het was toch lachwekkend? Die 1e gele kaart van Cvitanich, die overtreding van Van Beukering en die van die Bouaouzan
je taalquote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef DirkZz het volgende:
watdefak, Van Halst is aan het vertellen(van FC Twente is die weetje). en dan reclame.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou kinders, het is weer afgelopen
Strooi nou niet met die ziekte manquote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef DirkZz het volgende:
watdefak, Van Halst is aan het vertellen(van FC Twente is die weetje). en dan reclame.
Dat zit hier elke week mekaar en mekaars liefje af te zeikenquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat zit hier elke week mekaar en mekaars liefje af te zeikenZoals ik dat deed op de basisschool en middelbare school
Blijft die mooie TT nog even staan dus.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef Prosac het volgende:
Nou mensen, iemand nog wat zinnigs te melden over de wedstrijden? Als we liever elkaar blijven afzeiken, dan kan dit topic net zo goed op slot tot komende vrijdag.
Doe maar op slot.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef Prosac het volgende:
Nou mensen, iemand nog wat zinnigs te melden over de wedstrijden? Als we liever elkaar blijven afzeiken, dan kan dit topic net zo goed op slot tot komende vrijdag.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Blijft die mooie TT nog even staan dus.
en vergeet Twente niet die nog steeds de aansluiting heeft!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Prachtige dag.
PSV die thuis alweer teleurstelt, Ajax en AZ die doen wat er van hen verwacht wordt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Blijft die mooie TT nog even staan dus.
Ja hoor, aardige gozer.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:36 schreef denthemen het volgende:
Eens kijken of El Akchoui een beetje een waardig verliezer is
Die gaat binnenkort ook verkassen daar. Staat erg goed te spelen dit seizoen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:36 schreef denthemen het volgende:
Eens kijken of El Akchoui een beetje een waardig verliezer is
Weet ik niet. Jij bent de eerste die er over begint? Is het zo?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:39 schreef Rucebo het volgende:
Is Ajax alweer kampioen? Wat optimisme...
Altijd zo triest dat sommige figuren zo reageren, als Ajacieden blij zijn met een overwinning.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:39 schreef Rucebo het volgende:
Is Ajax alweer kampioen? Wat optimisme...
Zie de TT. Lok die reacties dan ook niet uit...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:40 schreef Angelob het volgende:
[..]
Altijd zo triest dat sommige figuren zo reageren, als Ajacieden blij zijn met een overwinning.
Of je bijt als een echte vent even door de zure appel van het puntverlies heen in plaats van hier als een verongelijkt kind te mekkeren over niets..quote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zie de TT. Lok die reacties dan ook niet uit...
Het is meer afgeven op andere clubs dan blij zijn met de eigen overwinning krijg ik het idee. Maar zal wel aan mij liggen...
Die gun ik het ook nog.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
en vergeet Twente niet die nog steeds de aansluiting heeft!
Ik denk dat je teleurgesteld zult zijn na 19:50quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die gun ik het ook nog.
Ik kijk vanavond op NL1 of de scheidsrechters deze keer wel consequent genoeg waren. Gisteren zag ik flippo's (o.a. Bossen) dubieuze beslissingen nemen waaronder een onterecht afgekeurd doelpunt.
Kijk en huiver naar de penaltyhet kado dat PSV van Wegereef kreeg...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die gun ik het ook nog.
Ik kijk vanavond op NL1 of de scheidsrechters deze keer wel consequent genoeg waren. Gisteren zag ik flippo's (o.a. Bossen) dubieuze beslissingen nemen waaronder een onterecht afgekeurd doelpunt.
Dat is al weken zo.. afwachten tot het weer instort daarquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef iRobin het volgende:
Niemand zegt ook maar iets over de magere overwinning van AZ.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef onlogisch het volgende:
Wat heb ik me toch weer gestoord aan Suarez
Eerst aan het oor trekken van een geblesseerde NEC speler. VOLKOMEN nutteloos om zoiets te doen.
Ten tweede zijn "blessure" in de extra tijd. Meneer ligt te creperen van de pijn, maar zodra Ajax na 1 min. weer de bal heeft staat ie op, zo fris als een hoentje, en bezorgt de assist op Gabri.
Schitterende pass op Gabri, eerlijk is eerlijk. Maar man o man. Wat weet die Suarez weer te overdrijven en te spelen als een ziekelijk kut ventje.
Ik vind het ondertussen niet zo vreemd meer dat ie door elk publiek, uiteraard behalve het Ajax publiek, wordt uitgefloten.
Suarez
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef iRobin het volgende:
Ajaxsupporters tegen de rest hier
SPARTA DE CLUB VAN ROTTERDAM
En niet vergeten dat Roda JC daarvoor mogelijk een pingel had kunnen krijgen en PSV nog een in de 2e helft.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kijk en huiver naar de penaltyhet kado dat PSV van Wegereef kreeg...
Kan ook bij ajax gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is al weken zo.. afwachten tot het weer instort daar
Dat klopt .quote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef need2009 het volgende:
[..]
Kan ook bij ajax gebeuren natuurlijk.
Volgende week dan maar weer de ref-Toto invullen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kijk en huiver naar de penaltyhet kado dat PSV van Wegereef kreeg...
Heerlijk die frustratie.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef onlogisch het volgende:
Wat heb ik me toch weer gestoord aan Suarez
Eerst aan het oor trekken van een geblesseerde NEC speler. VOLKOMEN nutteloos om zoiets te doen.
Ten tweede zijn "blessure" in de extra tijd. Meneer ligt te creperen van de pijn, maar zodra Ajax na 1 min. weer de bal heeft staat ie op, zo fris als een hoentje, en bezorgt de assist op Gabri.
Schitterende pass op Gabri, eerlijk is eerlijk. Maar man o man. Wat weet die Suarez weer te overdrijven en te spelen als een ziekelijk kut ventje.
Ik vind het ondertussen niet zo vreemd meer dat ie door elk publiek, uiteraard behalve het Ajax publiek, wordt uitgefloten.
Suarez
Alsof het daar instortquote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is al weken zo.. afwachten tot het weer instort daar
gohquote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef DirkZz het volgende:stond al helemaal klaar om topic #117 te maken, en nu reageert niemand meer.
Ik zei het toch al, 2 doelpunten verschilquote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef Pieter-utd het volgende:
Pfff deze stress kost me jaar van mijn leven
Nou dan wordt je 21 ipv 22. Maar er wat van!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef Pieter-utd het volgende:
Pfff deze stress kost me jaar van mijn leven
Haha ja, goed manquote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zei het toch al, 2 doelpunten verschil
Je zat al te stressen vanaf 11.00
Die nare trekjes is ook het enige smetje op de speler Suarez. Maar voor de rest hoor je mij niet klagen als hij zo waardevol is voor het elftal. Heerlijk om in je eigen team te hebben. Die zouden ze in Rotterdam ook dolgraag in het team willen hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan je het niet ontkrachten, dus ook jij weet dat het pure waarheid is
Hierin heb je gelijk. Ik denk dat Az ook kampioen word.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof het daar instort
AZ speelt 9 van de 10 wedstrijden gewoon met goed voetbal. Dat lieten ze o.a. tegen Ajax zien
AZ wordt gewoon kampioen, dat zei ik voor de competitie startte, dat zeg ik nu, en dat krijg ik bevestigd als de competitie is afgelopen.
Neuh tuurlijk geen frustratiequote:Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef need2009 het volgende:
[..]
Geen frustratie. Hij heeft het gewoon bij het rechte eind.
Suarez vertegenwoordigd ajax.
Suarez is een goeie voetballer gewoon. Maar het dikgedrukte kan hem wel eens opbreken. Want je zag vandaag ook, dat ie gewoon een target aan het worden is. Zou me niets verbazen dat ie een keer een doodschop krijgt. Het laatste van je opmerking is gewoon zielig.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die nare trekjes is ook het enige smetje op de speler Suarez. Maar voor de rest hoor je mij niet klagen als hij zo waardevol is voor het elftal. Heerlijk om in je eigen team te hebben. Die zouden ze in Rotterdam ook dolgraag in het team willen hebben.
Zeker wel. Maar schaam je je niet voor hem als hij met een enorm zielige schwalbe Slavia Praag in de laatste minuut nog een pingel aannaait? Dat soort momenten moeten er toch uit, wordt hijzelf ook alleen maar beter van denk ik...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die nare trekjes is ook het enige smetje op de speler Suarez. Maar voor de rest hoor je mij niet klagen als hij zo waardevol is voor het elftal. Heerlijk om in je eigen team te hebben.
Laatste 3 wedstrijden van AZ:quote:Op zondag 18 januari 2009 17:03 schreef Pieter-utd het volgende:
AZ - De Graafschap volgende week. Lijkt wel of zij het hele seizoen alleen tegen een rechterrijtje club spelen.
Humberto Tan
Dat krijg je er niet uit. Ook Marco niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat soort momenten moeten er toch uit,
Nu typ je echt onzin. Farfan vergelijken met Suarez, wereld van verschil.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat krijg je er niet uit. Ook Marco niet.
Het blijven Zuid-Amerikaanse voetballers. Farfan kon er ook behoorlijk wat van met zijn duikelingen, lang niet zo irritant als Suarez natuurlijk.
Geef hem maar een doodschop, krijg je gegarandeerd rood, win-win situatie dus. Suarez dolt iedereen en al die tegenstanders maar huilie doenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:02 schreef need2009 het volgende:
[..]
Suarez is een goeie voetballer gewoon. Maar het dikgedrukte kan hem wel eens opbreken. Want je zag vandaag ook, dat ie gewoon een target aan het worden is. Zou me niets verbazen dat ie een keer een doodschop krijgt. Het laatste van je opmerking is gewoon zielig.
Jij leest echt alleen wat je wil lezen he? Lees eens verder dwaas.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nu typ je echt onzin. Farfan vergelijken met Suarez, wereld van verschil.
Triest hoor. Jij zat na die 2-2 en rood ook met dunne in je broek.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef Scorpie het volgende:
En we lachen massaal al die nerdjes uit die dachten dat Ajax punten zou verliezen
Je weet hoe Van Basten zn carriere is geeindigt? En die lokte het geeneens zoveel uit als Suarez.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef hem maar een doodschop, krijg je gegarandeerd rood, win-win situatie dus. Suarez dolt iedereen en al die tegenstanders maar huilie doen
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef need2009 het volgende:
[..]
Triest hoor. Jij zat na die 2-2 en rood ook met dunne in je broek.
Ik reageer op klinkklare onzin, dat mag toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij leest echt alleen wat je wil lezen he? Lees eens verder dwaas.
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef need2009 het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:12 schreef need2009 het volgende:
[..]
Alsof Niels Kokmeijer zo`n balvirtuoos wasquote:Op zondag 18 januari 2009 17:13 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je weet hoe Van Basten zn carriere is geeindigt? En die lokte het geeneens zoveel uit als Suarez.
Kijk, jij snapt het.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:13 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Je weet hoe Van Basten zn carriere is geeindigt? En die lokte het geeneens zoveel uit als Suarez.
Nee, dat begrijpt ie wsl niet. Daar is ie te simpel voor.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:15 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Je kan toch hopelijk begrijpen dat ik een beetje moet lachen om deze post hè.
Ah ja, nog zo`n mongool die aanslagen goedpraatquote:
Die kreeg één doodschop.... Van Basten was gewoon gevolg van talloze tikken.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof Niels Kokmeijer zo`n balvirtuoos wasKom op zeg
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, nog zo`n mongool die aanslagen goedpraat
Wat een tokkievolk van laag niveau hier johDe tering hey
Simpelheid troef in dit topic hoor, kijk naar die andere klapjosti`s die huilie gaan doen over Suarezquote:Op zondag 18 januari 2009 17:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, dat begrijpt ie wsl niet. Daar is ie te simpel voor.
Waar doe ik dat? Integendeel juist.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou ik normaal doen tegen mensen die aanslagen op spelers goedpraten?
Nee. Jij reageert alleen op hetgeen wat jij graag wil zien. Selectief lezen noemen ze dat.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:14 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ik reageer op klinkklare onzin, dat mag toch?
Simpele ziel.quote:lang niet zo irritant als Suarez natuurlijk
Hij doelde op Needfor brains9000quote:Op zondag 18 januari 2009 17:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Integendeel juist.
Leer eens denken
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:19 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Waar doe ik dat? Integendeel juist.
Leer eens denken
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:13 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Hij had het tegen zowel hem als mij.. hoewel ik need2009 niet bepaald een aanwinst vind voor dit topic zie ik nergens iemand doodtrappen goedpraten...quote:
Jongen, kijk eens goed naar de post waarop ik reageer. Praat ik een doodschop goed?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ah ja, nog zo`n mongool die aanslagen goedpraat
Wat een tokkievolk van laag niveau hier johDe tering hey
Jij zei in de trant van 'geef maar een doodschop, suarez lacht ze uit' .. ik wees er alleen maar op dat van die trappen zeer nare gevolgen kan hebben...quote:Op zondag 18 januari 2009 17:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]![]()
Alsof Suarez doodsschoppen uitlokt, kom op zeg. Doe niet zo naief. Verdedigers die hun frustratie uiten op hun tegenstanders omdat ze vierkant gedolt worden moeten eens na gaan denken over hun tekortkomingen op het veld.
Niet eens zozeer hoor, ook hij denkt dat Suarez doodsschoppen uitlokt, wat natuurlijk klinkklare onzin is. Iedereen die een doodsschop uitdeelt moet gewoon pertinent verbannen worden van het voetbalveld, dan is er overduideiljk een steekje los bij je.quote:
Je zegt toch zelf dat Suarez het uitlokt, of ga je nu ook dat alweer verdraaienquote:Op zondag 18 januari 2009 17:23 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Jij zei in de trant van 'geef maar een doodschop, suarez lacht ze uit' .. ik wees er alleen maar op dat van die trappen zeer nare gevolgen kan hebben...
Ik raar? Wie ontkent hier zijn eigen woorden dan?quote:Meer niet, dat jij nou zo raar doet? Neem je pilletje, je bent nogal hyper.
En waarom zouden wij normaal doen tegen "goede spelers" die andere spelers alleen maar naaien dmv duiken etc.?quote:Op zondag 18 januari 2009 17:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom zou ik normaal doen tegen mensen die aanslagen op spelers goedpraten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |