Die gaat binnenkort ook verkassen daar. Staat erg goed te spelen dit seizoen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:36 schreef denthemen het volgende:
Eens kijken of El Akchoui een beetje een waardig verliezer is
Weet ik niet. Jij bent de eerste die er over begint? Is het zo?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:39 schreef Rucebo het volgende:
Is Ajax alweer kampioen? Wat optimisme...
Altijd zo triest dat sommige figuren zo reageren, als Ajacieden blij zijn met een overwinning.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:39 schreef Rucebo het volgende:
Is Ajax alweer kampioen? Wat optimisme...
Zie de TT. Lok die reacties dan ook niet uit...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:40 schreef Angelob het volgende:
[..]
Altijd zo triest dat sommige figuren zo reageren, als Ajacieden blij zijn met een overwinning.
Of je bijt als een echte vent even door de zure appel van het puntverlies heen in plaats van hier als een verongelijkt kind te mekkeren over niets..quote:Op zondag 18 januari 2009 16:42 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zie de TT. Lok die reacties dan ook niet uit...
Het is meer afgeven op andere clubs dan blij zijn met de eigen overwinning krijg ik het idee. Maar zal wel aan mij liggen...
Die gun ik het ook nog.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
en vergeet Twente niet die nog steeds de aansluiting heeft!
Ik denk dat je teleurgesteld zult zijn na 19:50quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die gun ik het ook nog.
Ik kijk vanavond op NL1 of de scheidsrechters deze keer wel consequent genoeg waren. Gisteren zag ik flippo's (o.a. Bossen) dubieuze beslissingen nemen waaronder een onterecht afgekeurd doelpunt.
Kijk en huiver naar de penaltyhet kado dat PSV van Wegereef kreeg...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die gun ik het ook nog.
Ik kijk vanavond op NL1 of de scheidsrechters deze keer wel consequent genoeg waren. Gisteren zag ik flippo's (o.a. Bossen) dubieuze beslissingen nemen waaronder een onterecht afgekeurd doelpunt.
Dat is al weken zo.. afwachten tot het weer instort daarquote:Op zondag 18 januari 2009 16:43 schreef iRobin het volgende:
Niemand zegt ook maar iets over de magere overwinning van AZ.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef onlogisch het volgende:
Wat heb ik me toch weer gestoord aan Suarez
Eerst aan het oor trekken van een geblesseerde NEC speler. VOLKOMEN nutteloos om zoiets te doen.
Ten tweede zijn "blessure" in de extra tijd. Meneer ligt te creperen van de pijn, maar zodra Ajax na 1 min. weer de bal heeft staat ie op, zo fris als een hoentje, en bezorgt de assist op Gabri.
Schitterende pass op Gabri, eerlijk is eerlijk. Maar man o man. Wat weet die Suarez weer te overdrijven en te spelen als een ziekelijk kut ventje.
Ik vind het ondertussen niet zo vreemd meer dat ie door elk publiek, uiteraard behalve het Ajax publiek, wordt uitgefloten.
Suarez
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef iRobin het volgende:
Ajaxsupporters tegen de rest hier
SPARTA DE CLUB VAN ROTTERDAM
En niet vergeten dat Roda JC daarvoor mogelijk een pingel had kunnen krijgen en PSV nog een in de 2e helft.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kijk en huiver naar de penaltyhet kado dat PSV van Wegereef kreeg...
Kan ook bij ajax gebeuren natuurlijk.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is al weken zo.. afwachten tot het weer instort daar
Dat klopt .quote:Op zondag 18 januari 2009 16:49 schreef need2009 het volgende:
[..]
Kan ook bij ajax gebeuren natuurlijk.
Volgende week dan maar weer de ref-Toto invullen?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Kijk en huiver naar de penaltyhet kado dat PSV van Wegereef kreeg...
Heerlijk die frustratie.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef onlogisch het volgende:
Wat heb ik me toch weer gestoord aan Suarez
Eerst aan het oor trekken van een geblesseerde NEC speler. VOLKOMEN nutteloos om zoiets te doen.
Ten tweede zijn "blessure" in de extra tijd. Meneer ligt te creperen van de pijn, maar zodra Ajax na 1 min. weer de bal heeft staat ie op, zo fris als een hoentje, en bezorgt de assist op Gabri.
Schitterende pass op Gabri, eerlijk is eerlijk. Maar man o man. Wat weet die Suarez weer te overdrijven en te spelen als een ziekelijk kut ventje.
Ik vind het ondertussen niet zo vreemd meer dat ie door elk publiek, uiteraard behalve het Ajax publiek, wordt uitgefloten.
Suarez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |