Alsof het daar instortquote:Op zondag 18 januari 2009 16:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is al weken zo.. afwachten tot het weer instort daar
gohquote:Op zondag 18 januari 2009 16:52 schreef DirkZz het volgende:stond al helemaal klaar om topic #117 te maken, en nu reageert niemand meer.
Ik zei het toch al, 2 doelpunten verschilquote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef Pieter-utd het volgende:
Pfff deze stress kost me jaar van mijn leven
Nou dan wordt je 21 ipv 22. Maar er wat van!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef Pieter-utd het volgende:
Pfff deze stress kost me jaar van mijn leven
Haha ja, goed manquote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zei het toch al, 2 doelpunten verschil
Je zat al te stressen vanaf 11.00
Die nare trekjes is ook het enige smetje op de speler Suarez. Maar voor de rest hoor je mij niet klagen als hij zo waardevol is voor het elftal. Heerlijk om in je eigen team te hebben. Die zouden ze in Rotterdam ook dolgraag in het team willen hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer genoeg kan je het niet ontkrachten, dus ook jij weet dat het pure waarheid is
Hierin heb je gelijk. Ik denk dat Az ook kampioen word.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof het daar instort
AZ speelt 9 van de 10 wedstrijden gewoon met goed voetbal. Dat lieten ze o.a. tegen Ajax zien
AZ wordt gewoon kampioen, dat zei ik voor de competitie startte, dat zeg ik nu, en dat krijg ik bevestigd als de competitie is afgelopen.
Neuh tuurlijk geen frustratiequote:Op zondag 18 januari 2009 16:56 schreef need2009 het volgende:
[..]
Geen frustratie. Hij heeft het gewoon bij het rechte eind.
Suarez vertegenwoordigd ajax.
Suarez is een goeie voetballer gewoon. Maar het dikgedrukte kan hem wel eens opbreken. Want je zag vandaag ook, dat ie gewoon een target aan het worden is. Zou me niets verbazen dat ie een keer een doodschop krijgt. Het laatste van je opmerking is gewoon zielig.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die nare trekjes is ook het enige smetje op de speler Suarez. Maar voor de rest hoor je mij niet klagen als hij zo waardevol is voor het elftal. Heerlijk om in je eigen team te hebben. Die zouden ze in Rotterdam ook dolgraag in het team willen hebben.
Zeker wel. Maar schaam je je niet voor hem als hij met een enorm zielige schwalbe Slavia Praag in de laatste minuut nog een pingel aannaait? Dat soort momenten moeten er toch uit, wordt hijzelf ook alleen maar beter van denk ik...quote:Op zondag 18 januari 2009 16:58 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die nare trekjes is ook het enige smetje op de speler Suarez. Maar voor de rest hoor je mij niet klagen als hij zo waardevol is voor het elftal. Heerlijk om in je eigen team te hebben.
Laatste 3 wedstrijden van AZ:quote:Op zondag 18 januari 2009 17:03 schreef Pieter-utd het volgende:
AZ - De Graafschap volgende week. Lijkt wel of zij het hele seizoen alleen tegen een rechterrijtje club spelen.
Humberto Tan
Dat krijg je er niet uit. Ook Marco niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:03 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat soort momenten moeten er toch uit,
Nu typ je echt onzin. Farfan vergelijken met Suarez, wereld van verschil.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat krijg je er niet uit. Ook Marco niet.
Het blijven Zuid-Amerikaanse voetballers. Farfan kon er ook behoorlijk wat van met zijn duikelingen, lang niet zo irritant als Suarez natuurlijk.
Geef hem maar een doodschop, krijg je gegarandeerd rood, win-win situatie dus. Suarez dolt iedereen en al die tegenstanders maar huilie doenquote:Op zondag 18 januari 2009 17:02 schreef need2009 het volgende:
[..]
Suarez is een goeie voetballer gewoon. Maar het dikgedrukte kan hem wel eens opbreken. Want je zag vandaag ook, dat ie gewoon een target aan het worden is. Zou me niets verbazen dat ie een keer een doodschop krijgt. Het laatste van je opmerking is gewoon zielig.
Jij leest echt alleen wat je wil lezen he? Lees eens verder dwaas.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:11 schreef need2009 het volgende:
[..]
Nu typ je echt onzin. Farfan vergelijken met Suarez, wereld van verschil.
Triest hoor. Jij zat na die 2-2 en rood ook met dunne in je broek.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:10 schreef Scorpie het volgende:
En we lachen massaal al die nerdjes uit die dachten dat Ajax punten zou verliezen
Je weet hoe Van Basten zn carriere is geeindigt? En die lokte het geeneens zoveel uit als Suarez.quote:Op zondag 18 januari 2009 17:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geef hem maar een doodschop, krijg je gegarandeerd rood, win-win situatie dus. Suarez dolt iedereen en al die tegenstanders maar huilie doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |