quote:Op zondag 18 januari 2009 16:24 schreef denthemen het volgende:
WHAAAA!! LEKKER DAN!! Geheel terecht natuurlijk, er is maar 1 ploeg die aanvallend voetbal speelde... Jammer dat Blom de wedstrijd zo moest verpesten
Idd.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:24 schreef denthemen het volgende:
WHAAAA!! LEKKER DAN!! Geheel terecht natuurlijk, er is maar 1 ploeg die aanvallend voetbal speelde... Jammer dat Blom de wedstrijd zo moest verpesten
Je weet dat de competitie nog niet afgelopen is?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en dan nog geen kampioen worden
De enige fatsoenlijke clubquote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef Rots het volgende:
Valt me wel op dat het meerendeel hier Ajax-supporter is.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef Rots het volgende:
Ja,quote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Je weet dat de competitie nog niet afgelopen is?
Ik zeg niet dat hij tegen Ajax was, maar het was toch lachwekkend? Die 1e gele kaart van Cvitanich, die overtreding van Van Beukering en die van die Bouaouzanquote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De scheids was weer tegen hoor.
Sinds Pierre weg is bij Fey liggen ze ook nooit meer voor de 16 bij feyenoord, valt ook op!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Suarez kon opeens weer voetballen ?
Idd. Pure afgunst.quote:
Hey Sherlock, alles goed?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef Rots het volgende:
Hij was erg dramatisch hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
De scheids was weer tegen hoor.
Van beukering ?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij tegen Ajax was, maar het was toch lachwekkend? Die 1e gele kaart van Cvitanich, die overtreding van Van Beukering en die van die Bouaouzan
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Leef jij ook nog?![]()
Je was zo stil bij de 2-2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |