quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat een pannenkoekenkermis hier met al die gefrustreerde PSV-ertjes. Prachtig!
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee met Hofland win je een oorlog
Nou kinders, het is weer afgelopenquote:
Ik concentreerde me volledig op de wedstrijd in plaats van tijdens de wedstrijd te gaan fokken. Zou jij ook eens moeten doen.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Leef jij ook nog?![]()
Je was zo stil bij de 2-2?
Blom oordeelde het als opzettelijk hands = geel. Daarna spaarde hij Cvita, anders was hij er allang afgeweest. Beukering is smerig, maar ook geel, anders blijf je spelers erafsturen. Bouazouan herinner ik me zo 1 2 3 niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij tegen Ajax was, maar het was toch lachwekkend? Die 1e gele kaart van Cvitanich, die overtreding van Van Beukering en die van die Bouaouzan
je taalquote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef DirkZz het volgende:
watdefak, Van Halst is aan het vertellen(van FC Twente is die weetje). en dan reclame.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou kinders, het is weer afgelopen
Strooi nou niet met die ziekte manquote:Op zondag 18 januari 2009 16:29 schreef DirkZz het volgende:
watdefak, Van Halst is aan het vertellen(van FC Twente is die weetje). en dan reclame.
Dat zit hier elke week mekaar en mekaars liefje af te zeikenquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:31 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat zit hier elke week mekaar en mekaars liefje af te zeikenZoals ik dat deed op de basisschool en middelbare school
Blijft die mooie TT nog even staan dus.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef Prosac het volgende:
Nou mensen, iemand nog wat zinnigs te melden over de wedstrijden? Als we liever elkaar blijven afzeiken, dan kan dit topic net zo goed op slot tot komende vrijdag.
Doe maar op slot.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef Prosac het volgende:
Nou mensen, iemand nog wat zinnigs te melden over de wedstrijden? Als we liever elkaar blijven afzeiken, dan kan dit topic net zo goed op slot tot komende vrijdag.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Blijft die mooie TT nog even staan dus.
en vergeet Twente niet die nog steeds de aansluiting heeft!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Prachtige dag.
PSV die thuis alweer teleurstelt, Ajax en AZ die doen wat er van hen verwacht wordt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef Longmen het volgende:
[..]
Blijft die mooie TT nog even staan dus.
Ja hoor, aardige gozer.quote:Op zondag 18 januari 2009 16:36 schreef denthemen het volgende:
Eens kijken of El Akchoui een beetje een waardig verliezer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |