Dankjequote:Op zondag 18 januari 2009 14:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze fictieve zege!
NEEquote:Op zondag 18 januari 2009 14:33 schreef NoizEkick het volgende:
Is dat geen pingel, duwen in de rug?
Ja Afmaken die Palestijnen!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:33 schreef Jojoortje het volgende:
JODEN KOM OP VERDOMME
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:33 schreef Noshiba het volgende:
mogool die scheids, dan ziet ie die duw opeens niet
een wate en tyfuspubliek zeg
gelukkig zijn jullie een stel heldenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:33 schreef Noshiba het volgende:
mogool die scheids, dan ziet ie die duw opeens niet
een wate en tyfuspubliek zeg
Aub geen politiek in VBL.quote:
Hihi, woordgrapjes, jij bent leuk.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:33 schreef numero_uno het volgende:
kut cvitaniets
Ja, wij fluiten ook iedereen uitquote:Op zondag 18 januari 2009 14:34 schreef numero_uno het volgende:
[..]
gelukkig zijn jullie een stel helden
Ik denk dat de kapper naar Suarez is geweest.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:34 schreef Paul het volgende:
suarez is naar de kapper geweest
Ik denk dat Suarez over de schaar is gevallen.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:35 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ik denk dat de kapper naar Suarez is geweest.
Laten we hopen dat het resulteert in een snelle Ajax goal.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:36 schreef Pieter-utd het volgende:
Redelijk goede openingsfase van Ajax
Dat is alweer een tijdje jaquote:Op zondag 18 januari 2009 14:34 schreef Paul het volgende:
suarez is naar de kapper geweest
Dan kan je net zo goedde Graafschap ook een jodenclub noemen, odmat hun logo blauw wit is en Ben Sahar er speeltquote:Op zondag 18 januari 2009 14:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Oh Nec.. is geen Palestijnse club? Maar die kleuren dan?
Komt door Wielaert.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:36 schreef Pieter-utd het volgende:
Redelijk goede openingsfase van Ajax
Ik vind dat je nu echt onzin praatquote:Op zondag 18 januari 2009 14:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goedde Graafschap ook een jodenclub noemen, odmat hun logo blauw wit is en Ben Sahar er speelt
quote:
ach boeien...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja, wij fluiten ook iedereen uitAls ook maar 1 ajacied de bal aanraakt word er alweer gefloten
Ach valt me weer mee dat ie niet alweer een gele kaart trekt voor hemquote:Op zondag 18 januari 2009 14:37 schreef Noshiba het volgende:
Jezus, die scheids is ook alweer aan t kloten die pothuzien gaat gewoon liggen
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ajax is veels te goed voor Wielaert.
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wielaert is veels te goed voor Ajax.
Nederlandse arbitragequote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef Ungeheuer het volgende:
Voordeel gegeven. OMG. Geef die penal dan.
mensen denken dat Barcelona voor Suarez op de tribune zit, maar niets is minder waarquote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wielaert is veels te goed voor Ajax.
Echt verrassend is dat toch niet. Na 3 speelrondes kon ik je al vertellen dat dit PSV het niet zou worden.. wat een drama. Het is eigenlijk een wonder dat ze nog zo "hoog" staan.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef Espabilado het volgende:
Wel fijn dat het nu 99,9999% zeker is dat PSV geen kampioen wordt.
Als AZ gewoon wint staan die 14 punten voor met veel beter doelsaldo. Dus zal PSV dan resterende 16 wedstrijden 15 punten meer moeten halen (of 14 met beter doelsaldo). Dus zeg maar gemiddeld een punt per wedstrijd meer.
AZ draait zo ongeveer 2.5 punt per wedstrijd... dan moeten die dus inkakken naar 2 of lager pw en PSV moet alles winnen
Dat juichen was een beetje sad ja, toen hij een bal over de achterlijn schoot...quote:
Dat komt door die vieze 1-0 wedstrijdjes van hunquote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het is eigenlijk een wonder dat ze nog zo "hoog" staan.
Verrassend absoluut niet nee, ik zei ook al snel in het seizoen van 'als dit psv kampioen wordt dan.... (vergeten)'quote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Echt verrassend is dat toch niet. Na 3 speelrondes kon ik je al vertellen dat dit PSV het niet zou worden.. wat een drama. Het is eigenlijk een wonder dat ze nog zo "hoog" staan.
nou kan me niet voorstellen dat iedereen bij ajax zo blij met hem is. Wat een wisselvalligheid op poten is dat toch.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
nou kan me niet voorstellen dat iedereen bij ajax zo blij met hem is. Wat een wisselvalligheid op poten is dat toch.
Boukhari bij Sparta?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Is El Akchaoui de eerste Marokkaanse aanvoerder van de eredivisie?²
quote:
Ja, hij was eerder inderdaad.quote:
Urbyquote:Op zondag 18 januari 2009 14:46 schreef Angelob het volgende:
Tikkie terug schilderen hersenloze Urby zijn ook weer van de partij
Tja, ooit komen ze ook gewoon tegen het linkerrijtje. En die winnen ze ook gewoon.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:44 schreef DeeBee het volgende:
AZ.![]()
Serieus, die hebben echt 6 wedstrijden achter elkaar tegen tegenstanders uit het rechterrijtje of zo...
Zelfs ik ben een verademing t.o.v. Oleguerquote:Op zondag 18 januari 2009 14:47 schreef DJ_Ryow het volgende:
Wielaert echt een verademing t.o.v. Oleguer
Neuhquote:Op zondag 18 januari 2009 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zelfs ik ben een verademing t.o.v. Oleguer
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
ik zie SCH nee schudden..quote:Op zondag 18 januari 2009 14:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Groningen, Ajax, Twente en PSV al een keer gehad en "gewoon" gewonnen inderdaadquote:Op zondag 18 januari 2009 14:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, ooit komen ze ook gewoon tegen het linkerrijtje. En die winnen ze ook gewoon.
Vlak voor de winterstop NEC nog. Of bedoel je hierna?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:44 schreef DeeBee het volgende:
AZ.![]()
Serieus, die hebben echt 6 wedstrijden achter elkaar tegen tegenstanders uit het rechterrijtje of zo...
1-0 ook wel.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef Cyberia18 het volgende:
De 0-1 is inmiddels wel op zijn plaats hoor.
Zo gevestigd is dat PSV nietquote:Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kom op Nec... zelfde tactiek als Roda vanmiddag! Veeg die gevestigde orde van de mat! Houzee!
Wat is er mis met Urby? Hij voetbalt een goed seizoenquote:Op zondag 18 januari 2009 14:54 schreef Angelob het volgende:
Wow, urby doet iets goed
Heerlijke voetballerquote:Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef Ungeheuer het volgende:
Garcia. Ben steeds meer fan aan het worden.
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef Ungeheuer het volgende:
Zijn ze ook mee bezig.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nec heeft toch wel een vervanger voor Wisgerhof nodig als Pothuizen het alternatief is
Het leuke is dat hij iedereen bij de trainingen helemaal wegspeelt en in de wedstrijden het nu eindelijk begint te laten zien!quote:Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef Ungeheuer het volgende:
Echt een wereldseizoen, een Elia is veel vaardiger dan zo'n Urby die vaak van die hersenloze passes geeft en dan ook nog eens een van de langst zittende spelers in de selectie. Mag het dat je na 4 a 5 seizoenen een keer redelijk gaat spelen...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat is er mis met Urby? Hij voetbalt een goed seizoen
Ohja want 2 keer geel is rood hehquote:Op zondag 18 januari 2009 14:59 schreef leonnekes het volgende:
Wielaert kijk nou uit want anders krijg je straks je 2de gele kaart en dan krijg je rood!
Twee jaar bij NEC-uit geweest. Mij zien ze daar niet meer. Achterlijke kutcombi en een vreselijk saaie dag altijd. Veruit de kutste uitwedstrijd van allemaalquote:
Mwah ik vind groningen ergerquote:Op zondag 18 januari 2009 15:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Twee jaar bij NEC-uit geweest. Mij zien ze daar niet meer. Achterlijke kutcombi en een vreselijk saaie dag altijd. Veruit de kutste uitwedstrijd van allemaal
Wie heeft het nou over Elia?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:59 schreef Angelob het volgende:
[..]
Echt een wereldseizoen, een Elia is veel vaardiger dan zo'n Urby die vaak van die hersenloze passes geeft en dan ook nog eens een van de langst zittende spelers in de selectie. Mag het dat je na 4 a 5 seizoenen een keer redelijk gaat spelen...
Kijk je wel naar de wedstrijd (wat me niet aannemelijk lijkt als je eigen club speelt)?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
1-0 ook wel.
1-1 derhalve en dus 0-0 ook goed.![]()
Ik kijk inderdaad, de stream voor Groningen is er mee gekapt en die van AZ vastgelopen, heb er nu 1 over. Die van NEC - Ajax.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk je wel naar de wedstrijd (wat me niet aannemelijk lijkt als je eigen club speelt)?
Ajax heeft duidelijk het betere van het spel en heeft ook de meeste kansen gehad.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef Dos37 het volgende:
Blom had hem gewoon moeten trekken
Ik heb liever Elia voor zoveel geld, dan zo'n urby die het verschil amper maakt, zeker als linksbuitenquote:
Kon wel omgekocht zijnquote:
Veel naar Suarez gekeken.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat loopt die mongool Davids nou iedere keer verontwaardigd te reageren?
Dat gelul over Elia ben ik echt zo zat. Hij voetbalt bij Twente en Urby bij Ajax, dus Ajax moet het doen met wat ze hebben en ik ben echt tevreden over Urby. Als hij dan een slechte wedstrijd speelt ga ik heus niet denken: "Ohh Elia zou zoveel beter spelen dan Urbyquote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik heb liever Elia voor zoveel geld, dan zo'n urby die het verschil amper maakt, zeker als linksbuiten
Zit in de familiequote:Op zondag 18 januari 2009 15:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat loopt die mongool Davids nou iedere keer verontwaardigd te reageren?
Idemquote:Op zondag 18 januari 2009 15:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat gelul over Elia ben ik echt zo zat. Hij voetbalt bij Twente en Urby bij Ajax, dus Ajax moet het doen met wat ze hebben en ik ben echt tevreden over Urby. Als hij dan een slechte wedstrijd speelt ga ik heus niet denken: "Ohh Elia zou zoveel beter spelen dan Urby![]()
![]()
"
Ajax moet toch het hoogste nastreven? Te beginnen bij Elia die Urby moet vervangenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat gelul over Elia ben ik echt zo zat. Hij voetbalt bij Twente en Urby bij Ajax, dus Ajax moet het doen met wat ze hebben en ik ben echt tevreden over Urby. Als hij dan een slechte wedstrijd speelt ga ik heus niet denken: "Ohh Elia zou zoveel beter spelen dan Urby![]()
![]()
"
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad, de stream voor Groningen is er mee gekapt en die van AZ vastgelopen, heb er nu 1 over. Die van NEC - Ajax.
NEC krijgt ook dikke kansen en had misschien wel een penalty mogen hebben. Ajax oogt sterker, maar om nou te zeggen dat zij de voorsprong verdienen, neu.
Die flikte het zelf natuurlijk ook vorig seizoenquote:
voorbeeld doet volgen he....quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:06 schreef borisz het volgende:
Doe eens 0-1 maken.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:06 schreef Noshiba het volgende:
Het linker wiel doet het goed, en het rechterwiel maakt wat foutjes, dan ga je slippen ja
Doe eens rustig man, spast.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:06 schreef Noshiba het volgende:
ik word helemaal gek van dat tyfuspubliek
Gelukkig voor jou dat het in amsterdam altijd stil is het stadion he, kan je je tenminste op het voetbal concentreren.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:06 schreef Noshiba het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou dat het in amsterdam altijd stil is het stadion he, kan je je tenminste op het voetbal concentreren.
[..]
Gelukkig voor jou dat het in amsterdam altijd stil is het stadion he, kan je je tenminste op het voetbal concentreren.
Rightquote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
[..]
Wat heeft het voor een zin om tijdens een wedstrijd over Elia te beginnen?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:05 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ajax moet toch het hoogste nastreven? Te beginnen bij Elia die Urby moet vervangen
Wat doen ze dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:06 schreef Noshiba het volgende:
Kom je een keer op visitie en ga je het zelf beleven of ga je iedereens mening van iemand die ooit 1x is geweest en iedereen dat maar over nam nog 290 jaar herhalen?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:07 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nee op het middenveld staat Enoh/ Urby niet scherpquote:Op zondag 18 januari 2009 15:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Oewww.. had meer ingezeten. Verdedigend staat het echt niet goed bij Ajax.
true maar het zit wel altijd volquote:Op zondag 18 januari 2009 15:09 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dat publiek blijft ook wel een beetje achter bij de rest van NEC (spelers, organisatie, trainer enzovoorts). Pas sinds het weer beter gaat, dus nu ongeveer een jaar, is de sfeer er ook wel wat op vooruit gegaan, maar het stelt nog altijd niet echt veel voor.
Die is toch al vervangen ?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat heeft het voor een zin om tijdens een wedstrijd over Elia te beginnen?
Ja hij zou misschien naar Ajax gaan blabla, maar hij voetbalt nog gewoon bij Twente klaar.
Mensen die nu nog zeuren over Elia.En ook al was Urby niet één van de sterspelers bij Ajax de laatste seizoenen, hij heeft zich dit seizoen gewoon goed ontwikkeld. Ik ken nog wel ergere spelers bij Ajax, zoals Oleguer ofzo...
simpele ziel ben je ookquote:Op zondag 18 januari 2009 15:09 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Ze zingen, en schreeuwen, drinken bier en hebben plezier.
Dat kan toch niet!
this is VBL, daar waar stigma's nooit verdwijnen.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:09 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Kom je een keer op visitie en ga je het zelf beleven of ga je iedereens mening van iemand die ooit 1x is geweest en iedereen dat maar over nam nog 290 jaar herhalen?
En toch blijf ik er tegen in gaan, want ik irriteer me dus de pestpleuris aan dat soort mensenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
this is VBL, daar waar stigma's nooit verdwijnen.
Ja ook nog maar 1 wedstrijdquote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef Angelob het volgende:
[..]
Die is toch al vervangen ?HIER SIBUM DRAAIT WEER HEEL SIMPEL WEG VAN URBY wat een wereldspeler godverdomme zeg.
Ja gelukkig wel, maar elke wedstrijd met urby is er 1 te veelquote:Op zondag 18 januari 2009 15:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ook nog maar 1 wedstrijdHeb het toch over dit seizoen?
Was die voor mij?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:11 schreef Prosac het volgende:
Oké, weer over de wedstrijden ipv elkaar voor rotte vis uitmaken?
Ja, dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 18 januari 2009 15:10 schreef numero_uno het volgende:
[..]
true maar het zit wel altijd vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |