Veel naar Suarez gekeken.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat loopt die mongool Davids nou iedere keer verontwaardigd te reageren?
Dat gelul over Elia ben ik echt zo zat. Hij voetbalt bij Twente en Urby bij Ajax, dus Ajax moet het doen met wat ze hebben en ik ben echt tevreden over Urby. Als hij dan een slechte wedstrijd speelt ga ik heus niet denken: "Ohh Elia zou zoveel beter spelen dan Urbyquote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef Angelob het volgende:
[..]
Ik heb liever Elia voor zoveel geld, dan zo'n urby die het verschil amper maakt, zeker als linksbuiten
Zit in de familiequote:Op zondag 18 januari 2009 15:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat loopt die mongool Davids nou iedere keer verontwaardigd te reageren?
Idemquote:Op zondag 18 januari 2009 15:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat gelul over Elia ben ik echt zo zat. Hij voetbalt bij Twente en Urby bij Ajax, dus Ajax moet het doen met wat ze hebben en ik ben echt tevreden over Urby. Als hij dan een slechte wedstrijd speelt ga ik heus niet denken: "Ohh Elia zou zoveel beter spelen dan Urby![]()
![]()
"
Ajax moet toch het hoogste nastreven? Te beginnen bij Elia die Urby moet vervangenquote:Op zondag 18 januari 2009 15:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat gelul over Elia ben ik echt zo zat. Hij voetbalt bij Twente en Urby bij Ajax, dus Ajax moet het doen met wat ze hebben en ik ben echt tevreden over Urby. Als hij dan een slechte wedstrijd speelt ga ik heus niet denken: "Ohh Elia zou zoveel beter spelen dan Urby![]()
![]()
"
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad, de stream voor Groningen is er mee gekapt en die van AZ vastgelopen, heb er nu 1 over. Die van NEC - Ajax.
NEC krijgt ook dikke kansen en had misschien wel een penalty mogen hebben. Ajax oogt sterker, maar om nou te zeggen dat zij de voorsprong verdienen, neu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |