Mwah ik vind groningen ergerquote:Op zondag 18 januari 2009 15:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Twee jaar bij NEC-uit geweest. Mij zien ze daar niet meer. Achterlijke kutcombi en een vreselijk saaie dag altijd. Veruit de kutste uitwedstrijd van allemaal
Wie heeft het nou over Elia?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:59 schreef Angelob het volgende:
[..]
Echt een wereldseizoen, een Elia is veel vaardiger dan zo'n Urby die vaak van die hersenloze passes geeft en dan ook nog eens een van de langst zittende spelers in de selectie. Mag het dat je na 4 a 5 seizoenen een keer redelijk gaat spelen...
Kijk je wel naar de wedstrijd (wat me niet aannemelijk lijkt als je eigen club speelt)?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
1-0 ook wel.
1-1 derhalve en dus 0-0 ook goed.![]()
Ik kijk inderdaad, de stream voor Groningen is er mee gekapt en die van AZ vastgelopen, heb er nu 1 over. Die van NEC - Ajax.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk je wel naar de wedstrijd (wat me niet aannemelijk lijkt als je eigen club speelt)?
Ajax heeft duidelijk het betere van het spel en heeft ook de meeste kansen gehad.
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:02 schreef Dos37 het volgende:
Blom had hem gewoon moeten trekken
Ik heb liever Elia voor zoveel geld, dan zo'n urby die het verschil amper maakt, zeker als linksbuitenquote:
Kon wel omgekocht zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |