Ach valt me weer mee dat ie niet alweer een gele kaart trekt voor hemquote:Op zondag 18 januari 2009 14:37 schreef Noshiba het volgende:
Jezus, die scheids is ook alweer aan t kloten die pothuzien gaat gewoon liggen
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ajax is veels te goed voor Wielaert.
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wielaert is veels te goed voor Ajax.
Nederlandse arbitragequote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef Ungeheuer het volgende:
Voordeel gegeven. OMG. Geef die penal dan.
mensen denken dat Barcelona voor Suarez op de tribune zit, maar niets is minder waarquote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Wielaert is veels te goed voor Ajax.
Echt verrassend is dat toch niet. Na 3 speelrondes kon ik je al vertellen dat dit PSV het niet zou worden.. wat een drama. Het is eigenlijk een wonder dat ze nog zo "hoog" staan.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef Espabilado het volgende:
Wel fijn dat het nu 99,9999% zeker is dat PSV geen kampioen wordt.
Als AZ gewoon wint staan die 14 punten voor met veel beter doelsaldo. Dus zal PSV dan resterende 16 wedstrijden 15 punten meer moeten halen (of 14 met beter doelsaldo). Dus zeg maar gemiddeld een punt per wedstrijd meer.
AZ draait zo ongeveer 2.5 punt per wedstrijd... dan moeten die dus inkakken naar 2 of lager pw en PSV moet alles winnen
Dat juichen was een beetje sad ja, toen hij een bal over de achterlijn schoot...quote:
Dat komt door die vieze 1-0 wedstrijdjes van hunquote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het is eigenlijk een wonder dat ze nog zo "hoog" staan.
Verrassend absoluut niet nee, ik zei ook al snel in het seizoen van 'als dit psv kampioen wordt dan.... (vergeten)'quote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Echt verrassend is dat toch niet. Na 3 speelrondes kon ik je al vertellen dat dit PSV het niet zou worden.. wat een drama. Het is eigenlijk een wonder dat ze nog zo "hoog" staan.
nou kan me niet voorstellen dat iedereen bij ajax zo blij met hem is. Wat een wisselvalligheid op poten is dat toch.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
nou kan me niet voorstellen dat iedereen bij ajax zo blij met hem is. Wat een wisselvalligheid op poten is dat toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |