ik vind de verdediging (vooral in uitwedstrijden) het grootste probleem, we hebben jaren gebouwd op een solide verdediging, maar tis nu zo lek als een mandje. Als je de 0 weet te houden valt dat doelpunt meestal toch wel en speel je al met meer vertrouwenquote:
wtf Stevensquote:Op maandag 19 januari 2009 10:05 schreef murpheh het volgende:
[..]
bron
Gelukkig speelde Dzsudzsák zo goed :/
Oh nee wacht, moet hem toch veranderen. Die Dzsudzsak mag het onderhand toch wel eens laten zien dat ie wel iets toevoegt aan PSVquote:Na vorig seizoen wederom de toppers verkocht/vertrokken dit seizoen bij PSV.
Na medio 07 vertrokken Cocu, Kone en Alex.
Na medio 2008 Farfan en Gomes. Die helft dus van een elftal dat voor PSV CL waardig is. Enkel Afellay blijft over als CL materiaal.
Ook een potentiele topper als Da Costa vertrok. Bij Aissati en Salcido hangt al langer een transfer in de lucht voor komende zomer. Spelersruil tussen Aissati en Pieters schijnt zelfs al rond te zijn volgens de officiele site van Utrecht.
Enkel middelmaat in de vorm van Koevermans, Lazovic, Perez, Zonneveld, Cassio, vd Leegte en mogelijk Pieters en Isaksson vinden de weg naar het Philips-stadion de laatste anderhalf jaar.
Slechts het aantrekken van Dzsudzsak lijkt een relatieve voltreffer in de laatste anderhalf jaar.
Van nieuwe aankopen als Maza, Amrabat, Manco en Brechet is het voorlopig vooral twijfel.
Tel daarbij op de ronduit beroerde commerciele contracten en men kan wel stellen dat het hard achteruitholt en er zeker geen vooruitgang plaatsvindt.
Enkel de sportieve malaise van Ajax heeft PSV op de been gehouden door een injectie van 20 miljoen, door het 2x mislopen van het CL hoofdtoernooi. Daardoor kon er toch nog wat negatief vermogen worden weggepoetst.
Vond ik dat er vorige zomer al wanbeleid werd gevoerd, lijkt het erop dat de leidinggevende het PSV deze zomer willen overtreffen.
Jantje Reker, bedankt. 1 jaar werkzaam en nu al twee klote zomers. Tel daarbij op dat Reker liever Stevensief had i.p.v. Rutten, dus wordt het wederom een seizoen lelijk voetbal dat kwalitatief nog armer zal zijn dan andere jaren.
Hopelijk is de zomer de enige slechte periode voor de PSV-supporter.
Schei toch uit man, Amrabat is de beste aankoop van het seizoen en regelmatig een van de beste, zo niet dé beste PSV'er. Die jongen is me echt 100% meegevallen. Maar misschien komt dat ook wel omdat de rest zo erbarmelijk slecht isquote:Op maandag 19 januari 2009 13:02 schreef neilpad het volgende:
Ik vind wel dat hij een punt heeft. Amrabat werd een beetje gezien als de verlosser nadat hij van zijn blessure terugkwam maar vele lijken voor het gemak maar even te vergeten dat Amrabat ook triest slecht was voor zijn blessure.
Zo wordt hij onder mijn vrienden ook steevast genoemd.quote:
Tis erg dat zo'n talent meteen één van de belangrijkste spelers aan het worden isquote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schei toch uit man, Amrabat is de beste aankoop van het seizoen en regelmatig een van de beste, zo niet dé beste PSV'er. Die jongen is me echt 100% meegevallen. Maar misschien komt dat ook wel omdat de rest zo erbarmelijk slecht is
Nou, Stevens houdt hem voorlopig wel weer op de bank als ik het zo ziequote:Op maandag 19 januari 2009 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Tis erg dat zo'n talent meteen één van de belangrijkste spelers aan het worden isNormaal gesproken moet zo'n jongen kunnen groeien in de schaduw.
Nee, de groep kan overduidelijk veel meer. Dat is alleen al te zien aan hoe bepaalde spelers vorig seizoen speelden, Salcido was beter, Marcellis was beter, Dszudzak deed het beter. Er zit echt wel meer potentie in deze selectie dan dat er nu uit komt.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, Stevens houdt hem voorlopig wel weer op de bank als ik het zo zie.
Ik vraag me zo langzamerhand toch ook echt af of de positie van Stevens niet erg wankel begint te worden. Ik had toch wel verwacht dat hij meer uit deze groep zou kunnen halen. Of zou dit echt zo'n beetje het beste zijn wat er met deze selectie mogelijk is?
quote:Op maandag 19 januari 2009 15:55 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Nee, de groep kan overduidelijk veel meer. Dat is alleen al te zien aan hoe bepaalde spelers vorig seizoen speelden, Salcido was beter, Marcellis was beter, Dszudzak deed het beter. Er zit echt wel meer potentie in deze selectie dan dat er nu uit komt.
ik denk niet dat Reker hem tijdens het seizoen durft te ontslaan maar ik denk dat een week na het einde van de competitie het contract wordt ontbondenquote:Op maandag 19 januari 2009 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, Stevens houdt hem voorlopig wel weer op de bank als ik het zo zie.
Ik vraag me zo langzamerhand toch ook echt af of de positie van Stevens niet erg wankel begint te worden. Ik had toch wel verwacht dat hij meer uit deze groep zou kunnen halen. Of zou dit echt zo'n beetje het beste zijn wat er met deze selectie mogelijk is?
Dat Reker zelf maar ontbonden wordtquote:Op maandag 19 januari 2009 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk niet dat Reker hem tijdens het seizoen durft te ontslaan maar ik denk dat een week na het einde van de competitie het contract wordt ontbonden
Nijland zie ik ook nog wel wat worden, maar dan pas over 2 jaar ofzo, eerst bij Jong PSV wat meer laten spelen of (liever) verhuren aan een middenmotor, waar hij gewoon wekelijks in de basis staat (wat hij volgens mij wel moet kunnen bij een ploeg als Utrecht of zoiets), laat hem daar maar rijpen. Dan zie ik hem later wel een PSV waardige spits worden.quote:Op maandag 19 januari 2009 15:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]. Enige waar ik echt niks in zie is Nijland...
Snap ook niet dat hij Reis niet eens een kans geeft. We weten ondertussen wel wat Koef en Lazovic allemaal wel en vooral ook niet kunnen. Manco zou ik ook graag meer zien, maar die heeft altijd interlands of familieomstandigheden...
Dat Reker maar snel mag gaan ontbindenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat Reker zelf maar ontbonden wordt
Prepare for the worst, hope for the best.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En toch hoop ik altijd nog dat ik het allemaal verkeerd zie en dat Reker eigenlijk heel goed werk aan het doen is en dat hij volgend jaar een financieel kerngezond en sportief supersterk PSV neerzet.
Zoiets ja....quote:Op maandag 19 januari 2009 18:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Prepare for the worst, hope for the best.
Ik stond er ook altijd versteld van dat hij beter werd geacht als Isaksson, die natuurlijk ook zeer matig is. Bij samenvattingen van Jong PSV vond ik hem er niet altijd overtuigend uitzien namelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:44 schreef Lemming22 het volgende:
1-1, we gaan weer lekker verder waar we gebleven zijn. Weg al het zogenaamd opgebouwde zelfvertrouwen. Dit wordt een dramatisch seizoen en als we binnen nu en het begin van komend seizoen geen makkelijk scorende spits kopen, dan wordt volgend seizoen net zo dramatisch.
En al die supporters die roepen dat Isaksson eruit moest en Cassio erin omdat dat toch zo'n geweldig talent is, kunnen ook weer terug in hun hok
Ik vind hem nog veel te onregelmatig in zijn spel. Of hij speelt een geweldige wedstrijd of hij is een van de minste. Snap best dat Stevens er voor kiest om zo'n onvoorspelbaar iemand liever later te brengen in de wedstrijd. Overigens heeft hij idd de meeste potentie van alle nieuwe spelers dit seizoen. Nouja als ik Cultheld moet geloven dan is dat Manco maar goedquote:Op maandag 19 januari 2009 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schei toch uit man, Amrabat is de beste aankoop van het seizoen en regelmatig een van de beste, zo niet dé beste PSV'er. Die jongen is me echt 100% meegevallen. Maar misschien komt dat ook wel omdat de rest zo erbarmelijk slecht is
Nou bij Dsudszak is het verhaal makkelijker: Hij is structureel en van de minste van het veld dit seizoen. Hoe kun je het dan in je hoofd krijgen om het alsmaar in de basis te zetten en hem zelfs te verkiezen boven Amrabat. Natuurlijk speelt Amrabat matige wedstrijden, maar af en toe blinkt hij uit. Iets wat maar een paar spelers in potentie kunnen in de huidige selectie...quote:Op maandag 19 januari 2009 19:52 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ik vind hem nog veel te onregelmatig in zijn spel. Of hij speelt een geweldige wedstrijd of hij is een van de minste. Snap best dat Stevens er voor kiest om zo'n onvoorspelbaar iemand liever later te brengen in de wedstrijd. Overigens heeft hij idd de meeste potentie van alle nieuwe spelers dit seizoen. Nouja als ik Cultheld moet geloven dan is dat Manco maar goed.
Zie je het al voor je de grote Micheal Owen die even in nederland wat balletjes komt trappen.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef Flaccid het volgende:
Ik zat ff te kijken. ManCity bied 4 Miljoen voor Owen. Hij gaat daarvoor niet weg, maar laat PSV eens 10 bieden. Wij betalen 4,3 voor Toivonen. Waarom probeert PSV geen Owen aan te trekken?
Dat komt waarschijnlijk door het aanzien van de club? En het salaris? Wat zijn andere redenen?
Michael Ball was ooit een talent maar dat heeft hij er ook nooit uitgehaald. Michael Owen is daarbij ook nog een van de meest verdienende spelers uit het premiership. Dus dat is een kansloze missie.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:46 schreef Suijk het volgende:
De grote Michael Ball kwam toch ook?
Ja iddquote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef superjood het volgende:
[..]
Michael Ball was ooit een talent maar dat heeft hij er ook nooit uitgehaald. Michael Owen is daarbij ook nog een van de meest verdienende spelers uit het premiership. Dus dat is een kansloze missie.
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef Flaccid het volgende:
Ik zat ff te kijken. ManCity bied 4 Miljoen voor Owen. Hij gaat daarvoor niet weg, maar laat PSV eens 10 bieden. Wij betalen 4,3 voor Toivonen. Waarom probeert PSV geen Owen aan te trekken?
Dat komt waarschijnlijk door het aanzien van de club? En het salaris? Wat zijn andere redenen?
Dat was het aanbod van Newcastle wat hij afwees afgelopen zomer.quote:However, the new deal represents a pay-rise from Owen's current weekly salary of £103,000.
PSV kan ook wachten tot de zomer, dan is Owen gratis.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef Flaccid het volgende:
PSV zou nooit 10 miljoen betalen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n Podolski wat zou die bij Köln verdienen? Gaat nu terug naar Köln, PSV is toch veel interessanter dan spelen bij een club die flippert tussen Bundesliga en 2. Bundesliga?
Nee die leggen liever 10 miljoen in totaal op tafel voor enkele middelmatige spelersquote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PSV zou nooit 10 miljoen betalen.
Klopt.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee die leggen liever 10 miljoen in totaal op tafel voor enkele middelmatige spelers
wuahahahahahaha...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef Flaccid het volgende:
quote:Dzsudzsák en Lazovic haken tijdelijk af bij PSV
PSV-trainer Huub Stevens sloot de uitlooptraining op maandag af zonder Danko Lazovic en Balász Dzsudzsák. De Servische spits bleef uit voorzorg helemaal aan de kant, terwijl Dzsudzsák de uitlooptraining met liesklachten verliet.
Ach, er zijn zat clubs met een mindere 'status' dan PSV in Engeland te vinden. City is de laatste 40 jaar geen kampioen meer geworden, heeft ook al 40 jaar de beker niet gewonnen, heeft nog nooit de CL of EC1 gewonnen. Het speelt trouwens al decennia lang geen EC1/CL...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
wuahahahahahaha...
you just made my day.
waarom zou owen in godsnaam naar psv komen? geef me 1 reden...
Podolski zal dat meer als 'zijn' club beschouwen. Maar ik ben het met je eens. Ik vind Podolski persoonlijk erg goed, daar mag je gerust 10 miljoen en een 'Luque-salaris' aan besteden. Beter dan al die middelmaat, dat kost alles bij elkaar ook veel geld...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n Podolski wat zou die bij Köln verdienen? Gaat nu terug naar Köln, PSV is toch veel interessanter dan spelen bij een club die flippert tussen Bundesliga en 2. Bundesliga?
Geld.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, er zijn zat clubs met een mindere 'status' in Engeland te vinden. City is de laatste 40 jaar geen kampioen meer geworden, heeft ook al 40 jaar de beker niet gewonnen, heeft nog nooit de CL of EC1 gewonnen. Het speelt trouwens al decennia lang geen EC1/CL...
Hij vroeg om één rede, die heb ik volgens mij wel gegeven. Wat jij zegt klopt echter ook. Maar als je ziet hoe PSV de afgelopen jaren Europees (en nationaal) heeft gepresteerd, daar zou je als speler ook voor kunnen vallen. En dan heb ik het natuurlijk niet over dit jaar. Ook als je ziet welke spelers allemaal bij PSV groot zijn worden kan dit een drijfveer zijn om in EIndhoven te komen voetballen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Geld.
En het aanzien van de Premier League tegenover de Eredivisie...
Los daar van vind ik Owen ook niet meer zo super, als je kijkt naar wat hij zou moeten kosten en verdienen, mocht hij al willen komen. Dan zou ik voor een Podolski gaan...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij vroeg om één rede, die heb ik volgens mij wel gegeven. Wat jij zegt klopt echter ook. Maar als je ziet hoe PSV de afgelopen jaren Europees (en nationaal) heeft gepresteerd, daar zou je als speler ook voor kunnen vallen. En dan heb ik het natuurlijk niet over dit jaar. Ook als je ziet welke spelers allemaal bij PSV groot zijn worden kan dit een drijfveer zijn om in EIndhoven te komen voetballen.
Maar het geld, daar kan PSV helaas niet tegenop nee.
jij noemt nu als reden dat ie cl kan gaan spelen?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, er zijn zat clubs met een mindere 'status' dan PSV in Engeland te vinden. City is de laatste 40 jaar geen kampioen meer geworden, heeft ook al 40 jaar de beker niet gewonnen, heeft nog nooit de CL of EC1 gewonnen. Het speelt trouwens al decennia lang geen EC1/CL...
Manchester City staat 11e, daar bereik je zelfs in Engeland geen CL mee. Naar het verleden gegeken is de kans aannemelijker bij PSV (misschien niet dit seizoen) prijzen te pakken en CL te spelen komende jaren dan bij Manchester City. Vergeet niet, PSV heeft zowel Arsenal als Tottenham bijvoorbeeld verslagen. Dat weet men daar ook nog wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
jij noemt nu als reden dat ie cl kan gaan spelen?
kleine kans lijkt me... hij kan zo naar een club waar ie het gelijk volgend seizoen al kan.. en dus niet hoeft af te wachten..
en de reden dat ie hier prijzen kan gaan pakken is natuurlijk ook bullshit.. dan kan ie net zo goed bij een amateurteam in de 5e klasse gaan spelen en dan kampioen worden.
prijzen pakken in nederland stelt voor "die gasten" geen fuck voor...quote:Op maandag 19 januari 2009 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Manchester City staat 11e, daar bereik je zelfs in Engeland geen CL mee. Naar het verleden gegeken is de kans aannemelijker bij PSV (misschien niet dit seizoen) prijzen te pakken en CL te spelen komende jaren dan bij Manchester City. Vergeet niet, PSV heeft zowel Arsenal als Tottenham bijvoorbeeld verslagen. Dat weet men daar ook nog wel.
Ik denk inderdaad dat het vooral de reikweidte van de competitie en het geld is waar voor gekozen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |