Nou bij Dsudszak is het verhaal makkelijker: Hij is structureel en van de minste van het veld dit seizoen. Hoe kun je het dan in je hoofd krijgen om het alsmaar in de basis te zetten en hem zelfs te verkiezen boven Amrabat. Natuurlijk speelt Amrabat matige wedstrijden, maar af en toe blinkt hij uit. Iets wat maar een paar spelers in potentie kunnen in de huidige selectie...quote:Op maandag 19 januari 2009 19:52 schreef neilpad het volgende:
[..]
Ik vind hem nog veel te onregelmatig in zijn spel. Of hij speelt een geweldige wedstrijd of hij is een van de minste. Snap best dat Stevens er voor kiest om zo'n onvoorspelbaar iemand liever later te brengen in de wedstrijd. Overigens heeft hij idd de meeste potentie van alle nieuwe spelers dit seizoen. Nouja als ik Cultheld moet geloven dan is dat Manco maar goed.
Zie je het al voor je de grote Micheal Owen die even in nederland wat balletjes komt trappen.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef Flaccid het volgende:
Ik zat ff te kijken. ManCity bied 4 Miljoen voor Owen. Hij gaat daarvoor niet weg, maar laat PSV eens 10 bieden. Wij betalen 4,3 voor Toivonen. Waarom probeert PSV geen Owen aan te trekken?
Dat komt waarschijnlijk door het aanzien van de club? En het salaris? Wat zijn andere redenen?
Michael Ball was ooit een talent maar dat heeft hij er ook nooit uitgehaald. Michael Owen is daarbij ook nog een van de meest verdienende spelers uit het premiership. Dus dat is een kansloze missie.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:46 schreef Suijk het volgende:
De grote Michael Ball kwam toch ook?
Ja iddquote:Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef superjood het volgende:
[..]
Michael Ball was ooit een talent maar dat heeft hij er ook nooit uitgehaald. Michael Owen is daarbij ook nog een van de meest verdienende spelers uit het premiership. Dus dat is een kansloze missie.
quote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef Flaccid het volgende:
Ik zat ff te kijken. ManCity bied 4 Miljoen voor Owen. Hij gaat daarvoor niet weg, maar laat PSV eens 10 bieden. Wij betalen 4,3 voor Toivonen. Waarom probeert PSV geen Owen aan te trekken?
Dat komt waarschijnlijk door het aanzien van de club? En het salaris? Wat zijn andere redenen?
Dat was het aanbod van Newcastle wat hij afwees afgelopen zomer.quote:However, the new deal represents a pay-rise from Owen's current weekly salary of Ł103,000.
PSV kan ook wachten tot de zomer, dan is Owen gratis.quote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef Flaccid het volgende:
PSV zou nooit 10 miljoen betalen.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n Podolski wat zou die bij Köln verdienen? Gaat nu terug naar Köln, PSV is toch veel interessanter dan spelen bij een club die flippert tussen Bundesliga en 2. Bundesliga?
Nee die leggen liever 10 miljoen in totaal op tafel voor enkele middelmatige spelersquote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
PSV zou nooit 10 miljoen betalen.
Klopt.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Nee die leggen liever 10 miljoen in totaal op tafel voor enkele middelmatige spelers
wuahahahahahaha...quote:Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef Flaccid het volgende:
quote:Dzsudzsák en Lazovic haken tijdelijk af bij PSV
PSV-trainer Huub Stevens sloot de uitlooptraining op maandag af zonder Danko Lazovic en Balász Dzsudzsák. De Servische spits bleef uit voorzorg helemaal aan de kant, terwijl Dzsudzsák de uitlooptraining met liesklachten verliet.
Ach, er zijn zat clubs met een mindere 'status' dan PSV in Engeland te vinden. City is de laatste 40 jaar geen kampioen meer geworden, heeft ook al 40 jaar de beker niet gewonnen, heeft nog nooit de CL of EC1 gewonnen. Het speelt trouwens al decennia lang geen EC1/CL...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef koemleit het volgende:
[..]
wuahahahahahaha...
you just made my day.
waarom zou owen in godsnaam naar psv komen? geef me 1 reden...
Podolski zal dat meer als 'zijn' club beschouwen. Maar ik ben het met je eens. Ik vind Podolski persoonlijk erg goed, daar mag je gerust 10 miljoen en een 'Luque-salaris' aan besteden. Beter dan al die middelmaat, dat kost alles bij elkaar ook veel geld...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n Podolski wat zou die bij Köln verdienen? Gaat nu terug naar Köln, PSV is toch veel interessanter dan spelen bij een club die flippert tussen Bundesliga en 2. Bundesliga?
Geld.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, er zijn zat clubs met een mindere 'status' in Engeland te vinden. City is de laatste 40 jaar geen kampioen meer geworden, heeft ook al 40 jaar de beker niet gewonnen, heeft nog nooit de CL of EC1 gewonnen. Het speelt trouwens al decennia lang geen EC1/CL...
Hij vroeg om één rede, die heb ik volgens mij wel gegeven. Wat jij zegt klopt echter ook. Maar als je ziet hoe PSV de afgelopen jaren Europees (en nationaal) heeft gepresteerd, daar zou je als speler ook voor kunnen vallen. En dan heb ik het natuurlijk niet over dit jaar. Ook als je ziet welke spelers allemaal bij PSV groot zijn worden kan dit een drijfveer zijn om in EIndhoven te komen voetballen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Geld.
En het aanzien van de Premier League tegenover de Eredivisie...
Los daar van vind ik Owen ook niet meer zo super, als je kijkt naar wat hij zou moeten kosten en verdienen, mocht hij al willen komen. Dan zou ik voor een Podolski gaan...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij vroeg om één rede, die heb ik volgens mij wel gegeven. Wat jij zegt klopt echter ook. Maar als je ziet hoe PSV de afgelopen jaren Europees (en nationaal) heeft gepresteerd, daar zou je als speler ook voor kunnen vallen. En dan heb ik het natuurlijk niet over dit jaar. Ook als je ziet welke spelers allemaal bij PSV groot zijn worden kan dit een drijfveer zijn om in EIndhoven te komen voetballen.
Maar het geld, daar kan PSV helaas niet tegenop nee.
jij noemt nu als reden dat ie cl kan gaan spelen?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach, er zijn zat clubs met een mindere 'status' dan PSV in Engeland te vinden. City is de laatste 40 jaar geen kampioen meer geworden, heeft ook al 40 jaar de beker niet gewonnen, heeft nog nooit de CL of EC1 gewonnen. Het speelt trouwens al decennia lang geen EC1/CL...
Manchester City staat 11e, daar bereik je zelfs in Engeland geen CL mee. Naar het verleden gegeken is de kans aannemelijker bij PSV (misschien niet dit seizoen) prijzen te pakken en CL te spelen komende jaren dan bij Manchester City. Vergeet niet, PSV heeft zowel Arsenal als Tottenham bijvoorbeeld verslagen. Dat weet men daar ook nog wel.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef koemleit het volgende:
[..]
jij noemt nu als reden dat ie cl kan gaan spelen?
kleine kans lijkt me... hij kan zo naar een club waar ie het gelijk volgend seizoen al kan.. en dus niet hoeft af te wachten..
en de reden dat ie hier prijzen kan gaan pakken is natuurlijk ook bullshit.. dan kan ie net zo goed bij een amateurteam in de 5e klasse gaan spelen en dan kampioen worden.
prijzen pakken in nederland stelt voor "die gasten" geen fuck voor...quote:Op maandag 19 januari 2009 23:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Manchester City staat 11e, daar bereik je zelfs in Engeland geen CL mee. Naar het verleden gegeken is de kans aannemelijker bij PSV (misschien niet dit seizoen) prijzen te pakken en CL te spelen komende jaren dan bij Manchester City. Vergeet niet, PSV heeft zowel Arsenal als Tottenham bijvoorbeeld verslagen. Dat weet men daar ook nog wel.
Ik denk inderdaad dat het vooral de reikweidte van de competitie en het geld is waar voor gekozen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |