abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65220495
quote:
Op maandag 19 januari 2009 19:52 schreef neilpad het volgende:

[..]

Ik vind hem nog veel te onregelmatig in zijn spel. Of hij speelt een geweldige wedstrijd of hij is een van de minste. Snap best dat Stevens er voor kiest om zo'n onvoorspelbaar iemand liever later te brengen in de wedstrijd. Overigens heeft hij idd de meeste potentie van alle nieuwe spelers dit seizoen. Nouja als ik Cultheld moet geloven dan is dat Manco maar goed .
Nou bij Dsudszak is het verhaal makkelijker: Hij is structureel en van de minste van het veld dit seizoen. Hoe kun je het dan in je hoofd krijgen om het alsmaar in de basis te zetten en hem zelfs te verkiezen boven Amrabat. Natuurlijk speelt Amrabat matige wedstrijden, maar af en toe blinkt hij uit. Iets wat maar een paar spelers in potentie kunnen in de huidige selectie...
Patat Friet
pi_65222219
Ik zat ff te kijken. ManCity bied 4 Miljoen voor Owen. Hij gaat daarvoor niet weg, maar laat PSV eens 10 bieden. Wij betalen 4,3 voor Toivonen. Waarom probeert PSV geen Owen aan te trekken?

Dat komt waarschijnlijk door het aanzien van de club? En het salaris? Wat zijn andere redenen?
pi_65222437
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:39 schreef Flaccid het volgende:
Ik zat ff te kijken. ManCity bied 4 Miljoen voor Owen. Hij gaat daarvoor niet weg, maar laat PSV eens 10 bieden. Wij betalen 4,3 voor Toivonen. Waarom probeert PSV geen Owen aan te trekken?

Dat komt waarschijnlijk door het aanzien van de club? En het salaris? Wat zijn andere redenen?
Zie je het al voor je de grote Micheal Owen die even in nederland wat balletjes komt trappen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_65222508
De grote Michael Ball kwam toch ook?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_65222545
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:46 schreef Suijk het volgende:
Is die ooit groot geweest ?
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_65222628
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:46 schreef Suijk het volgende:
Michael Ball was ooit een talent maar dat heeft hij er ook nooit uitgehaald. Michael Owen is daarbij ook nog een van de meest verdienende spelers uit het premiership. Dus dat is een kansloze missie.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 19 januari 2009 @ 20:52:35 #182
239628 Levi12
Indie-tuig
pi_65222799
Mensen die denken dat Owen naar PSV komt, laat staan naar Nederland
Lees mijn bitch, stelletje blogs. Tyler. En Trevor. En Leviathan.
  maandag 19 januari 2009 @ 20:54:03 #183
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_65222869
quote:
Op maandag 19 januari 2009 20:48 schreef superjood het volgende:

[..]

Michael Ball was ooit een talent maar dat heeft hij er ook nooit uitgehaald. Michael Owen is daarbij ook nog een van de meest verdienende spelers uit het premiership. Dus dat is een kansloze missie.
Ja idd
  maandag 19 januari 2009 @ 21:49:32 #184
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_65225380
quote:

quote:
However, the new deal represents a pay-rise from Owen's current weekly salary of Ł103,000.
Dat was het aanbod van Newcastle wat hij afwees afgelopen zomer.
Ik denk niet dat PSV een salaris van +6 miljoen per jaar kan ophoesten. Laat staan het salaris wat hij na z'n opslag zou gaan verdienen .
-
pi_65225603
quote:

PSV kan ook wachten tot de zomer, dan is Owen gratis.

Maar komt Owen naar PSV? haha.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65225627
Zo'n Podolski wat zou die bij Köln verdienen? Gaat nu terug naar Köln, PSV is toch veel interessanter dan spelen bij een club die flippert tussen Bundesliga en 2. Bundesliga?
pi_65226322
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n Podolski wat zou die bij Köln verdienen? Gaat nu terug naar Köln, PSV is toch veel interessanter dan spelen bij een club die flippert tussen Bundesliga en 2. Bundesliga?
PSV zou nooit 10 miljoen betalen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_65226752
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

PSV zou nooit 10 miljoen betalen.
Nee die leggen liever 10 miljoen in totaal op tafel voor enkele middelmatige spelers
pi_65227351
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Nee die leggen liever 10 miljoen in totaal op tafel voor enkele middelmatige spelers
Klopt.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_65227837
Podolski is pas 23, heeft bij Köln 1 op 2 gedraaid (weliswaar veel in 2. Bundesliga) en doet dat ook bij het Duitse elftal. Bovendien is hij een Duitser (ok, halve Pool, maar die zijn hier in Brabant ook genoeg dus hij zou zich best thuisvoelen ) en dus geen taal- en cultuurverschillen met Stevens! Overigens kennen ze elkaar uit het seizoen 2004/2005 want toen was Stevens trainer van Köln. Maar goed Podolski is geen optie meer want gaat gewoon terug naar Köln.
pi_65227848
quote:

wuahahahahahaha...

you just made my day .

waarom zou owen in godsnaam naar psv komen? geef me 1 reden...
pi_65228108
Goed nieuws voor alle Lazovic en Dzsudzak "fans" :
quote:
Dzsudzsák en Lazovic haken tijdelijk af bij PSV

PSV-trainer Huub Stevens sloot de uitlooptraining op maandag af zonder Danko Lazovic en Balász Dzsudzsák. De Servische spits bleef uit voorzorg helemaal aan de kant, terwijl Dzsudzsák de uitlooptraining met liesklachten verliet.
Money won is twice as sweet as money earned.
  maandag 19 januari 2009 @ 22:52:13 #193
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65228277
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef koemleit het volgende:

[..]

wuahahahahahaha...

you just made my day .

waarom zou owen in godsnaam naar psv komen? geef me 1 reden...
Ach, er zijn zat clubs met een mindere 'status' dan PSV in Engeland te vinden. City is de laatste 40 jaar geen kampioen meer geworden, heeft ook al 40 jaar de beker niet gewonnen, heeft nog nooit de CL of EC1 gewonnen. Het speelt trouwens al decennia lang geen EC1/CL...
pi_65228286
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Podolski zal dat meer als 'zijn' club beschouwen. Maar ik ben het met je eens. Ik vind Podolski persoonlijk erg goed, daar mag je gerust 10 miljoen en een 'Luque-salaris' aan besteden. Beter dan al die middelmaat, dat kost alles bij elkaar ook veel geld...
pi_65228329
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ach, er zijn zat clubs met een mindere 'status' in Engeland te vinden. City is de laatste 40 jaar geen kampioen meer geworden, heeft ook al 40 jaar de beker niet gewonnen, heeft nog nooit de CL of EC1 gewonnen. Het speelt trouwens al decennia lang geen EC1/CL...
Geld.
En het aanzien van de Premier League tegenover de Eredivisie...
  maandag 19 januari 2009 @ 22:55:30 #196
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65228414
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Geld.
En het aanzien van de Premier League tegenover de Eredivisie...
Hij vroeg om één rede, die heb ik volgens mij wel gegeven. Wat jij zegt klopt echter ook. Maar als je ziet hoe PSV de afgelopen jaren Europees (en nationaal) heeft gepresteerd, daar zou je als speler ook voor kunnen vallen. En dan heb ik het natuurlijk niet over dit jaar. Ook als je ziet welke spelers allemaal bij PSV groot zijn worden kan dit een drijfveer zijn om in EIndhoven te komen voetballen.

Maar het geld, daar kan PSV helaas niet tegenop nee.
pi_65228544
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hij vroeg om één rede, die heb ik volgens mij wel gegeven. Wat jij zegt klopt echter ook. Maar als je ziet hoe PSV de afgelopen jaren Europees (en nationaal) heeft gepresteerd, daar zou je als speler ook voor kunnen vallen. En dan heb ik het natuurlijk niet over dit jaar. Ook als je ziet welke spelers allemaal bij PSV groot zijn worden kan dit een drijfveer zijn om in EIndhoven te komen voetballen.

Maar het geld, daar kan PSV helaas niet tegenop nee.
Los daar van vind ik Owen ook niet meer zo super, als je kijkt naar wat hij zou moeten kosten en verdienen, mocht hij al willen komen. Dan zou ik voor een Podolski gaan...
pi_65228605
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ach, er zijn zat clubs met een mindere 'status' dan PSV in Engeland te vinden. City is de laatste 40 jaar geen kampioen meer geworden, heeft ook al 40 jaar de beker niet gewonnen, heeft nog nooit de CL of EC1 gewonnen. Het speelt trouwens al decennia lang geen EC1/CL...
jij noemt nu als reden dat ie cl kan gaan spelen?

kleine kans lijkt me... hij kan zo naar een club waar ie het gelijk volgend seizoen al kan.. en dus niet hoeft af te wachten..

en de reden dat ie hier prijzen kan gaan pakken is natuurlijk ook bullshit.. dan kan ie net zo goed bij een amateurteam in de 5e klasse gaan spelen en dan kampioen worden.
  maandag 19 januari 2009 @ 23:06:12 #199
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65228877
quote:
Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef koemleit het volgende:

[..]

jij noemt nu als reden dat ie cl kan gaan spelen?

kleine kans lijkt me... hij kan zo naar een club waar ie het gelijk volgend seizoen al kan.. en dus niet hoeft af te wachten..

en de reden dat ie hier prijzen kan gaan pakken is natuurlijk ook bullshit.. dan kan ie net zo goed bij een amateurteam in de 5e klasse gaan spelen en dan kampioen worden.
Manchester City staat 11e, daar bereik je zelfs in Engeland geen CL mee. Naar het verleden gegeken is de kans aannemelijker bij PSV (misschien niet dit seizoen) prijzen te pakken en CL te spelen komende jaren dan bij Manchester City. Vergeet niet, PSV heeft zowel Arsenal als Tottenham bijvoorbeeld verslagen. Dat weet men daar ook nog wel.

Ik denk inderdaad dat het vooral de reikweidte van de competitie en het geld is waar voor gekozen wordt.
pi_65228931
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:06 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Manchester City staat 11e, daar bereik je zelfs in Engeland geen CL mee. Naar het verleden gegeken is de kans aannemelijker bij PSV (misschien niet dit seizoen) prijzen te pakken en CL te spelen komende jaren dan bij Manchester City. Vergeet niet, PSV heeft zowel Arsenal als Tottenham bijvoorbeeld verslagen. Dat weet men daar ook nog wel.

Ik denk inderdaad dat het vooral de reikweidte van de competitie en het geld is waar voor gekozen wordt.
prijzen pakken in nederland stelt voor "die gasten" geen fuck voor...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')