quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
'
Mijn god haal je dikke kop (tenminste, als die avatar een foto van jou is) uit je reet en besef dat we ons dit seizoen in onze handjes mogen wrijven als we 4de worden en dus geen play-offs hoeven te spelen voor UC.
Het kampioenschap hebben we natuurlijk al wel eerder dan vandaag verspeeld. We moeten nu gewoon vol gaan voor de 4e plaats, en daar zullen we het moeilijk genoeg mee hebben.quote:Op zondag 18 januari 2009 20:06 schreef ErikT het volgende:
Lekkere herstart. 13 punten -> einde seizoen
Jij moet je oude avatar weer gebruiken want deze is gay.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 19:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Rutten naar PSV en Stevens naar Schalke, kan dus gewoon met gesloten beurs.![]()
Dan zit je toch fout ... ajax wordt geen kampioenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch wel kut, alle ajacieden die ik ken alvast feliciteren met het kampioenschap
Hoe kun jij dat nu al wetenquote:Op zondag 18 januari 2009 22:36 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Dan zit je toch fout ... ajax wordt geen kampioen
quote:Op zondag 18 januari 2009 20:44 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jij moet je oude avatar weer gebruiken want deze is gay.
Ach, ik meen dat Ajax ook niet altijd z'n titelkansen grijpt!quote:Op maandag 19 januari 2009 00:00 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Az is goed in het op het laatste moment weggeven.
voor zover mijn gevoel gaat:quote:Op maandag 19 januari 2009 00:23 schreef _Mike_ het volgende:
Néé dit is geen flame, maar wat is er met PSV gebeurt zeg, het lijkt wel steeds minder te worden..
Ik kan me inderdaad niet anders herinneren dan dat PSV bij de eerste 3 (meestal eerste 2) eindigde...quote:Op maandag 19 januari 2009 09:55 schreef ruud.nl het volgende:
Als PSV dit jaar niet in de top 3 eindigt, is het het slechtste seizoen sinds 1981.
bronquote:Stevens: 'Amrabat moet nog zoveel leren'
Geschreven op maandag, 19 januari om 09:01
Geduldig wachtte Nordin Amrabat zondagmiddag in Kerkrade op speelminuten. De aanvaller van PSV werd door Huub Stevens buiten het elftal gehouden en maakte pas in de laatste 25 minuten van het duel tegen Roda JC zijn opwachting als vervanger van Danko Lazovic. Stevens was niet tevreden over de verrichtingen van zijn pupil.
"Bij PSV is er concurrentie en dan kan dit gebeuren", verwees Stevens naar de reserverol van de Huizenaar. "En die concurrentie zal met de komst van Ola Toivonen alleen maar groter worden. Maar Nordin is heel slecht ingevallen, vind ik." Om die reden werd later in de wedstrijd ook Danny Koevermans in het veld gebracht.
"Nordin ging te veel het gevecht aan, terwijl hij juist zijn voetballende kwaliteiten moet uitbuiten. Daarin maakte hij niet de goede keuze. Maar goed, mag hij nog fouten maken? Hij is 21 jaar en moet nog zoveel leren", aldus Stevens in het Eindhovens Dagblad. Toivonen nam als negentiende man plaats op de tribune. "Op deze manier kon hij toch de wedstrijdvoorbereiding meemaken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |