quote:Op zondag 18 januari 2009 14:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij even een kutopmerking wilde maken als Ajacied zijnde.
Die spelen vandaag niet. En als PSV zijnde moet je natuurlijk altijd naar de echte concurrenten, AZ en Ajax in dit geval, kijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:34 schreef ganzenherder het volgende:
Mensen die nog naar de uitslagen van AZ en Ajax kijken hier. Dat we maar kijken naar de resultaten van de nummers 3 t/m 6 ofzo
Normaal wel ja, maar dit seizoen niet helaasquote:Op zondag 18 januari 2009 14:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die spelen vandaag niet. En als PSV zijnde moet je natuurlijk altijd naar de echte concurrenten, AZ en Ajax in dit geval, kijken.
'quote:Op zondag 18 januari 2009 14:33 schreef leolinedance het volgende:
Nu is het maar hopen dat de Joodjes punten verspelen. AZ zie ik het niet doen.
Eensch, maar wie zet je dan voor de groep?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:18 schreef ub40_bboy het volgende:
Stevens krijgt PSV niet aan het voetballen. Ontslaan?
Dus..quote:Op zondag 18 januari 2009 14:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja je bent echt aan het "supporten"
Ik speel liever wél play-offs. Dan hebben we tenminste nog kans op een CL ticket, iets wat lucratiever is dan de UEFA cup. En ik mag hopen dat je weet wie de persoon in mijn avatar is...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
'
Mijn god haal je dikke kop (tenminste, als die avatar een foto van jou is) uit je reet en besef dat we ons dit seizoen in onze handjes mogen wrijven als we 4de worden en dus geen play-offs hoeven te spelen voor UC.
Woutersquote:Op zondag 18 januari 2009 14:38 schreef murpheh het volgende:
[..]
Eensch, maar wie zet je dan voor de groep?
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:39 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Dus..![]()
krijgen we weer zo'n discussie als in het vorige topic dat je als supporter nooit kritisch mag zijn
Lijkt me meer uitlachen...quote:
Gaan we een jaar terug in de tijd dan? Kan je idool Reker dat voor elkaar krijgen?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik speel liever wél play-offs. Dan hebben we tenminste nog kans op een CL ticket, iets wat lucratiever is dan de UEFA cup. En ik mag hopen dat je weet wie de persoon in mijn avatar is...
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 14:34 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Maar PSV speelt dit seizoen zo kansloos dat ik er tegelijkertijd van moet huilen en om moet lachen.
Pieters kan geen simpele lange bal tegehouden.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:43 schreef neilpad het volgende:
Wat ik niet snap:
Lazovic > Koef ???
Ramos > Roorda ???
Beleving ???
Simpele passes/techniek ???
play-offs voor CL voorronde ticket is afgeschraftquote:Op zondag 18 januari 2009 14:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik speel liever wél play-offs. Dan hebben we tenminste nog kans op een CL ticket, iets wat lucratiever is dan de UEFA cup. En ik mag hopen dat je weet wie de persoon in mijn avatar is...
Jij begon over play-offs, niet ik. Maar is dit jaar het halen van de CL niet lucratiever dan de UEFA cup dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:44 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Gaan we een jaar terug in de tijd dan? Kan je idool Reker dat voor elkaar krijgen?
Ok.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:46 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
play-offs voor CL voorronde ticket is afgeschraft
Volgens mij begon jij nog altijd over play-offs. Je wilde niet dat PSV die ging spelen. Waarom niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 14:48 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Oh ja Reker (a.k.a. Leonlinedance of FOK!). Voordat je in nog een verkeerde veronderstelling blijft hangen, de vijfde plek is dit seizoen ook niet direct goed voor een UC ticket...
Omdat ik liever 4de wordt en direct UC haal, dan een plekje bij de nr. 5 t/m 8 en nog moet knokken om een UC ticket. Lijkt me logisch? Volgen mij mis je iets... is ook niet vreemd als je Reker in je avatar zetquote:Op zondag 18 januari 2009 14:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Volgens mij begon jij nog altijd over play-offs. Je wilde niet dat PSV die ging spelen. Waarom niet?
Als 4e speel je toch ook nog play-offs? Ik zie dit schema op de site van de KNVB:quote:Op zondag 18 januari 2009 14:51 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Omdat ik liever 4de wordt en direct UC haal, dan een plekje bij de nr. 5 t/m 8 en nog moet knokken om een UC ticket. Lijkt me logisch? Volgen mij mis je iets... is ook niet vreemd als je Reker in je avatar zet.
Vond Jans een goede optie om Vergoossen op te volgen, zou een goede zijn voor PSV...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:52 schreef Blueberrypancake het volgende:
Ik denk echt dat Stevens niet lang meer trainer van PSV is. Als je dit PSV ziet spelen, dan bekruipt me het gevoel alsof de spelers het helemaal gehad hebben met hun trainer.
Zou Ron Jans niet iets voor PSV zijn? Volgens mij kan hij veel beter met spelers omgaan dan Stevens, die alleen de botte (Duitse) bijl lijkt te kennen.
Lijkt me ook een goedequote:Op zondag 18 januari 2009 14:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Vond Jans een goede optie om Vergoossen op te volgen, zou een goede zijn voor PSV...
Zoals ik al zei is de play-off voor voorronde CL afgeschraft.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als 4e speel je toch ook nog play-offs? Ik zie dit schema op de site van de KNVB:
http://files.datawire.nl/(...)8Gsw/727-ere.bmp.png
Nee maar jouw moeder welquote:Op zondag 18 januari 2009 14:57 schreef Barca het volgende:
Heeft Kwalcido de pers al gebeld om te zeggen dat Stevens ontslagen is? Of Luizovic?
Liever niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 14:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Vond Jans een goede optie om Vergoossen op te volgen, zou een goede zijn voor PSV...
Mijn moeder weet niet wie Stevens is.quote:
Het ontslag van Verbeek helpt Feyenoord ook niet.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:03 schreef neilpad het volgende:
Ik vind een Verbeekje onnodig op het moment. Laat ze eerst maar eens wat meer inzet tonen en gewoon simpele dingen goed doen. Moet wel zeggen dat het veld behoorlijk beroerd er bij lag. Zit nu NEC te kijken en dat is toch wel een aardig verschil.
Oke, dan zal ik je maar op je woord geloven. Als ik de lijn bij T4 volg kan ik nog steeds bij VR CL komen...quote:Op zondag 18 januari 2009 14:58 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Zoals ik al zei is de play-off voor voorronde CL afgeschraft.
#1: CL
#2: voorronde CL
#3,4: UC
#5-8: play-off UC ticket
De spelers presteren ook ondermaats. Dit kan ook mede door de trainer komen natuurlijk. En omdat een hele selectie ontslaan geen optie is, dan maar de trainer. Ik had vertrouwen in Stevens, hij heeft het nog niet waar kunnen maken.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:03 schreef neilpad het volgende:
Ik vind een Verbeekje onnodig op het moment. Laat ze eerst maar eens wat meer inzet tonen en gewoon simpele dingen goed doen. Moet wel zeggen dat het veld behoorlijk beroerd er bij lag. Zit nu NEC te kijken en dat is toch wel een aardig verschil.
bron:wikipediaquote:Play-offs
Vanaf het seizoen 2008-2009 is het play-off systeem van de eredivisie ingrijpend gewijzigd en vervangen. Dat komt onder andere doordat Nederland minder Europese plaatsen heeft toegewezen gekregen (dankzij een lagere stand op de ranglijst voor UEFA-coëfficiënten).
De landskampioen krijgt als vanouds direct toegang tot de Champions League. De nummer twee van de competitie plaatst zich voor de derde voorronde van de Champions League (in totaal zijn er vier voorronden, dus moet deze 'runner-up' zich in twee keer twee wedstrijden proberen te plaatsen voor het hoofdtoernooi.)
De nummer drie van de Eredivisie plaatst zich voor de vierde voorronde van de UEFA-cup. Dat is de laatste voorronde voor het hoofdtoernooi, dus dient er twee keer tegen één tegenstander te worden gespeeld. De nummer vier van de Eredivisie plaatst zich voor de derde voorronde van de UEFA-cup, en moet dus twee keer tegen twee tegenstanders spelen. De nummers 5 tot en met 8 spelen nog wel play-offs.
Je kunt in ieder geval beter Vitamine_C op zijn woord geloven dan Reker.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke, dan zal ik je maar op je woord geloven. Als ik de lijn bij T4 volg kan ik nog steeds bij VR CL komen...
Misschien een oud schema dan?
Hmm idd 2 wissels, misschien 30 seconden extraquote:Op zondag 18 januari 2009 15:22 schreef mcyodogg het volgende:
Waarom was er geen verlenging?
Die neukt de moeder van Stevens.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:29 schreef dndiek het volgende:
Waarom mag die Hongaar blijven aanmodderen??
Fred Rutten bijvoorbeeld.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:09 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Wie zou jij dan willen zien mocht Stevens weggaan?
Kut met peren trouwens vandaag zeg, jezus
Dat doet Lazovic toch al?quote:
Dat was enkel een dreigement, omdat Lazovic over een enórme penis beschikt. Dzsudzsak echter heeft maar een klein piemeltje.quote:
Mee eens. Rutten krijgt de ploeg waarschijnlijk meer aan het voetballen, toont meer lef en staat er om bekend met jonge talenten goed uit de voeten te kunnen...quote:
Je bent een insider?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
Dat was enkel een dreigement, omdat Lazovic over een enórme penis beschikt. Dzsudzsak echter heeft maar een klein piemeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |