Prachtig moment was dat hequote:Op zondag 1 maart 2009 20:24 schreef pberends het volgende:
Ah, heb 'm eindelijk gezien.
[ afbeelding ]
"Chuck!"
Ik weet eigenlijk niet eens weer naar welke aflevering ik moet zoekenquote:
Ow dat valt dan wel mee. Ik meen dat het dan iets van 4 afleveringen geleden is. Weet ik alleen niet zeker dus moet je ff google.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:51 schreef Adidah het volgende:
Ik weet eigenlijk niet eens weer naar welke aflevering ik moet zoeken. De laatste keer was toen Sarah die Fulcrum agent doodschoot tijdens die gijzeling.
Mij ook meteenquote:Op woensdag 4 maart 2009 10:14 schreef Professional het volgende:
Was dat tussen die bomen?
Dat is iets van een paar afleveringen geleden.
En die MI6 agent deed me beetje aan Clive Owen denken.
Die kregen Amerikanen bij een TV-gids die week, ivm Superbowl. Er waren toen ook andere uitzendingen in 3D, las ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Leonos het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n 3d bril?
Waar kan ik die goedkoop bestellen?
Want nu lig ik achter daardoor
De superbowl in 3D?quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Die kregen Amerikanen bij een TV-gids die week, ivm Superbowl. Er waren toen ook andere uitzendingen in 3D, las ik.
"You're not wearing underwear??"quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:13 schreef Thetallguy het volgende:
Jeff vandaag bij het beoordelen van de modellen danin zn badjasje
Ook Chevy Chase krijgt een bijrol binnenkort.quote:Battlestar Galactica hottie Tricia Helfer comes aboard for one episode (airing March 30) as a special agent charged with one very sexy mission: She must pose as a stripper to distract Chuck's studly future brother-in-law, ''Captain Awesome'' (Ryan McPartlin), in an attempt to swipe the good doc's hospital key card. ''We use the opportunity of his bachelor party to get him inebriated,'' she says, adding, ''It was fun to go in and just be silly.'
Ik heb het vanaf die 3D niet meer gekekenquote:Op woensdag 4 maart 2009 21:22 schreef Leonos het volgende:
Hoe kom ik aan zo'n 3d bril?
Waar kan ik die goedkoop bestellen?
Want nu lig ik achter daardoor
Hoezo niet? die 3d aflevering is ook in normale versie beschikbaar. Bovendien is Chuck sowieso nou niet een serie met een zeer ingewikkelde verhaallijn waarbij je geen aflevering kan missen.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb het vanaf die 3D niet meer gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |