quote:
bazig hequote:Op zondag 18 januari 2009 00:12 schreef Hyman het volgende:
Trouwens gers, ik luister soms nog steeds dat nummer van formula 98
trustequote:
das echt slechtquote:
ze waren nogalquote:
tblquote:
ja maasland zal vol toenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:35 schreef Daniane het volgende:
[..]
OH MY GOD
geen wonder
maar ik ga slapen.
doegggg
sorryquote:
Jazekerquote:
het is nu 2:33 snachts, en ik kan niet slapen...quote:
In Missouri, duhquote:
Was je gisteren nog wegquote:Op zondag 18 januari 2009 11:11 schreef Probinski het volgende:
De kerkklok van kwart over 9 maakte me wakker
Yep, na t werk met wat collega's naar 't trefpuntquote:
Iedereen heeft een toetsweek lijkt het welquote:Op zondag 18 januari 2009 11:19 schreef Probinski het volgende:
[..]
Yep, na t werk met wat collega's naar 't trefpunt
Hier ookquote:Op zondag 18 januari 2009 11:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Iedereen heeft een toetsweek lijkt het wel
Hoezo?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Iedereen heeft een toetsweek lijkt het wel
Vandaag vind ik fok snel. Eergister was het zo fucking traag op mn PCquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 11:29 schreef mstr het volgende:
FOK is errug langzaam?
Baggerlayout, eigen schuld.quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 11:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja ik kreeg zelfs dit:
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 11:50 schreef VlaDje het volgende:
Tevens heb ik me bescheurd om een mokkel die vroeg wat ik dronk, en toen ik zei dat het een orgasme was keek ze me verontwaardigd aan en liep ze kwaad weg![]()
Een ander weer vroeg of het "orgasme" was, zeg ik: All night long.
En heb ik zo'n lelijkerd voor de rest van de avond rond me hangen
Hier nietquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 11:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Gebruik ik ook altijd
Die was net ook fucked up hoor
Oh gatverdammequote:
Jammer dat het maar voor 3 dagen isquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 12:14 schreef kanovinnie het volgende:
RenRen-, met krullen>zonder krullen
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:13 schreef Fredo55 het volgende:
Ja goeiesmiddags.
Er zijn heel wat mensen brak, maar ik voel me kiplekker.
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:23 schreef RenRen- het volgende:
Ah, groot rood monster. Tang moet warm worden
m'n broertje en ik zijn bezig met een eibakkunstenboekquote:Op zondag 18 januari 2009 12:26 schreef VlaDje het volgende:
Ik kan echt bijster lekker eieren bakken![]()
Plakkie kaas op het broodje, eitje erop
Tot ik m'n haar ga wassen en het weer krultquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 12:26 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]ga je het elke ochtend stijlen?
Mijn mening weet jequote:Op zondag 18 januari 2009 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tot ik m'n haar ga wassen en het weer krultNu hoef ik maar een paar plukjes te doen om het bij te houden. En ik denk dat ze het in m'n klas ook wel willen zien (Ze zeuren al het hele jaar
)
Mmhh oke, anders is het wel vet slecht voor je haarquote:Op zondag 18 januari 2009 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tot ik m'n haar ga wassen en het weer krultNu hoef ik maar een paar plukjes te doen om het bij te houden. En ik denk dat ze het in m'n klas ook wel willen zien (Ze zeuren al het hele jaar
)
Ooh, ik heb het een stuk makkelijker idd.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:30 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Mmhh oke, anders is het wel vet slecht voor je haar.
En ik MOET elke dag mijn haar wassen anders wordt ik gek
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ooh, ik heb het een stuk makkelijker idd.
ben al gek.
De Tokkiesquote:
Jaquote:
Ja, weet ikquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 12:30 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Mmhh oke, anders is het wel vet slecht voor je haar.
En ik MOET elke dag mijn haar wassen anders wordt ik gek
Mijnes mijnes mijnes.quote:
Software of hardware matigquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
De Tokkies
Die woonden in Zeewolde, dat ligt naast ermelo
Een jongen bij ons op de middelbare school moest wel eens van die import sigaretten brengen naar ze
Misschien als je Do lief aankijkt?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijnes mijnes mijnes.
Ik moet de mijne nog doen. Volgens mij had Vlad me een link gestuurd, maar die mensen waren fucking onbeleefd
is het zo ergquote:Op zondag 18 januari 2009 12:45 schreef RenRen- het volgende:
M'n moeder op het loopapparaat is grappig
Zeewolde, daar heb ik vaak gezwommen vroegah.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
De Tokkies
Die woonden in Zeewolde, dat ligt naast ermelo
Een jongen bij ons op de middelbare school moest wel eens van die import sigaretten brengen naar ze
Do kan geen nieuwe wii ombouwen geloof ikquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 12:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Misschien als je Do lief aankijkt?![]()
Kan die andere link niet meer vinden die ik laatst nog gezien had
Je hoort alleen *Bof bof bof **Gil* PUK GODVERDOMME *Bof bof bof*quote:
Ik kom er nooitquote:Op zondag 18 januari 2009 12:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zeewolde, daar heb ik vaak gezwommen vroegah.
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je hoort alleen *Bof bof bof **Gil* PUK GODVERDOMME *Bof bof bof*
Zo'n gilnummerquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 12:50 schreef VlaDje het volgende:
If you were a boy
then girl you'd understand
you need to stop listening to your friends
love, respect and trust your man
So I go to clubs with the guys
and sometimes flirt with the girls
I should be able to roll out
as long as Im coming home to you
and give you the world
But you are not a boy,
so you dont have a clue (ey)
How I work and pay the bills
girl and everything I do is for you (eh eh)
![]()
Feministisch nummertje..quote:Op zondag 18 januari 2009 12:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo'n gilnummerKan ik niet zo goed tegen
das toch voor carnavalquote:
Je moet er gwoon van houdenquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 12:54 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Feministisch nummertje..
Gelukkig is R Kelly er om m'n mannelijkheid op een zeer waardige manier te bewaken
IK WIL DAT OOKquote:
Naja, weet hoe het moet. Maar durf het niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Do kan geen nieuwe wii ombouwen geloof ik![]()
En jammor![]()
[..]
Je hoort alleen *Bof bof bof **Gil* PUK GODVERDOMME *Bof bof bof*
ach het is toch maar de wii van renrenquote:Op zondag 18 januari 2009 12:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Naja, weet hoe het moet. Maar durf het niet?
Je moet die epoxy die erop zit, verhitten.
Awquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 12:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Naja, weet hoe het moet. Maar durf het niet? :$
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 12:57 schreef gers het volgende:
[..]
ach het is toch maar de wii van renren
Niets moetquote:Op zondag 18 januari 2009 12:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je moet er gwoon van houden
[..]
IK WIL DAT OOK
was maar een grapjequote:
De mooiste club die er isquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:59 schreef TC_Artemis het volgende:
http://link.marktplaats.nl/220488366
HGAHAHAHAH
beter houden we een meet en nodigen we ze uit
hahahahaha
AJAXquote:Op zondag 18 januari 2009 13:02 schreef TC_Artemis het volgende:
rjc-psv is echttttt een saaie wedstrijd.
Is het nog 'n Beta msn?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kon niet eens de functie: Sorteren op status vinden
Ziet er opzich wel leuk uit, alleen ik groepeer die contactpersonen altijd gewoon op on-line en off-linequote:Op zondag 18 januari 2009 13:13 schreef Daniane het volgende:
[..]Verder wel mooi? Kan d'r msn plus op?
Screen?![]()
![]()
Staatie bij mij standaardquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 13:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kon niet eens de functie: Sorteren op status vinden
Ja bij mij ook, alleen ik kreeg em per groep in die nieuwe.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Staatie bij mij standaardDus ook in de nieuwe versie
9.0 al jaquote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
is er een nieuwe msn ik heb nog steeds een superoude
Inderdaad, alhoewel ik bij FireFox op mijn pc wel allemaal gadgets hebquote:Op zondag 18 januari 2009 13:38 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb eigk nog geen nieuwe MSN nodig![]()
Ik hou van oldskool ipv die fancy dingetjes
Zou niet weten wat ik met al die extratjes moet.. enige wat ik gebruik zijn tabs en ctrl F :pquote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Inderdaad, alhoewel ik bij FireFox op mijn pc wel allemaal gadgets heb
niet te vergeten ctrl c en vquote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik met al die extratjes moet.. enige wat ik gebruik zijn tabs en ctrl F :p
Het weer onderin de statusbalkquote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik met al die extratjes moet.. enige wat ik gebruik zijn tabs en ctrl F :p
cd..quote:Op zondag 18 januari 2009 13:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ben van een DOS-machine naar Win98 gegaan
deltreequote:
Ik heb daar een andere gadget voorquote:
moah, als je het zo gaat zien is ctrl f ook niet echt een firefox optie...quote:
Ik had altijd zon spelletje met mensen schieten en dan bewoon het scherm automatisch.. Maar ambulancebroeders mocht je niet doodschieten.quote:
Dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 18 januari 2009 13:59 schreef Daniane het volgende:
Ik luister Mariah Carey - Through the Rain en kreeg even kippenvel
weird maaan.
krijg je daar nog toetsen voorquote:Op zondag 18 januari 2009 14:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had als enige van de klas vorig jaar een 10 voor mijn DOS toets
Ja geen idee waarom, maar ik had emquote:
Voetbalquote:
quote:
Goede vraag.quote:
Ik verveel me ongelooflijkquote:Op zondag 18 januari 2009 15:20 schreef RenRen- het volgende:
Mensen, stop 's met een leven hebben? Het is leeg hier
http://www.di.fm/wma/hardcore.asxquote:Op zondag 18 januari 2009 15:13 schreef RenRen- het volgende:
Waarom doet m'n last.fm het niet?
Wat is dat?quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:38 schreef duncannn het volgende:
[..]
http://www.di.fm/wma/hardcore.asx
Vrij klote..quote:
Ik moet er nog 400. Help mequote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:44 schreef Hyman het volgende:
Nog maar 8 posts trouwens tot post 7000
Ok dan kan, maar eng?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat nah?
Ik hou er gewoon niet van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Okequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:45 schreef Hyman het volgende:
[..]!
Het moet gewoon steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want. Je weet.
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
OkeIk doe geen dubbele kwoots meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ te snel voor fok
Ik ookquote:Op zondag 18 januari 2009 15:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik doe geen dubbele kwoots meer
Ik typ te snel voor fok
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:48 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ookStééds moet ik opnieuw typenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat deed ik in 1 maand mehnquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 15:48 schreef RenRen- het volgende:
S is for the simple need
E is for the extacy
X is just to mark the spot.
'Cause that's the one you really want
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:49 schreef Hyman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nummer.
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat deed ik in 1 maand mehnIk ook. Denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de laatste tijd veel posts gemaakt
Ik ken em nietquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ken em niet
Spreek me aan op msn11!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is gebugzorredquote:
Ben je vergeten? Ik heb het nog nooit verteldquote:Op zondag 18 januari 2009 15:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe oud was jij ookalweer?Ben het vergeten.
quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is gebugzorredWtf heb je gedaan dan ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh. Hoe oud ben jij? Waar woon je?quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:52 schreef duncannn het volgende:
[..]
Ben je vergeten? Ik heb het nog nooit verteld
Bij mij deedtie het gelijkquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Msn geïnstalleerd, maar hij is kapoet.
RENZquote:
Nickelback, S.E.X. van het album Dark Horse.quote:Op zondag 18 januari 2009 15:48 schreef RenRen- het volgende:
S is for the simple need
E is for the extacy
X is just to mark the spot.
'Cause that's the one you really want
Even een speedbootquote:
Duhquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 15:55 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nickelback, S.E.X. van het album Dark Horse.
Nao itz koel, end zerequote:
Oh My God. Jij bent echt zo'n janksmoel... Zo'n 80 procent van je posts in een SC is enkel gejammer, zelfmedelijden, anderen lastigvallen met gejank, of nog iets anders wat gewoon verdomd irritant isquote:
Whehehequote:Op zondag 18 januari 2009 16:05 schreef TheJoker. het volgende:
[..]
Oh My God. Jij bent echt zo'n janksmoel... Zo'n 80 procent van je posts in een SC is enkel gejammer, zelfmedelijden, anderen lastigvallen met gejank, of nog iets anders wat gewoon verdomd irritant is.
Oshiroquote:Op zondag 18 januari 2009 16:08 schreef TheJoker. het volgende:
[..]
Ja serieus! Heb je nou echt niks beters te doen ofzo?
wie ben jij?quote:Op zondag 18 januari 2009 16:05 schreef TheJoker. het volgende:
[..]
Oh My God. Jij bent echt zo'n janksmoel... Zo'n 80 procent van je posts in een SC is enkel gejammer, zelfmedelijden, anderen lastigvallen met gejank, of nog iets anders wat gewoon verdomd irritant is.
Met z'n omhooggevallen dochterquote:
Het is soms lekker hoorquote:Op zondag 18 januari 2009 16:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mij ook niet. Maar dacht ik opeens aan.
M'n moeder luisterde altijd naar hem
HMHM.quote:
Care. Dan dúrf jequote:Op zondag 18 januari 2009 @ 16:37 schreef Hyman het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9372
Briljant, alleen roze
Die zijn toch veel smaller?quote:Op zondag 18 januari 2009 @ 16:41 schreef Hyman het volgende:
maar 24 dollah, das echt niet veel voor een mp3 speler, die zoveel op een echte ipod nano lijkt
is 1GBquote:Op zondag 18 januari 2009 16:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die zijn toch veel smaller?
En 24 voor 4 gig is niet veel
Smaller, niet dunnerquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 16:42 schreef Hyman het volgende:
[..]
is 1GB
maar hij heeft wel een radio, en dat heeft de echte niet
Hij is wel dikker ja
Vibratorquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 16:45 schreef Hyman het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13301
Body muscle massager!
Tuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |