AJAXquote:Op zondag 18 januari 2009 13:02 schreef TC_Artemis het volgende:
rjc-psv is echttttt een saaie wedstrijd.
Is het nog 'n Beta msn?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kon niet eens de functie: Sorteren op status vinden
Ziet er opzich wel leuk uit, alleen ik groepeer die contactpersonen altijd gewoon op on-line en off-linequote:Op zondag 18 januari 2009 13:13 schreef Daniane het volgende:
[..]Verder wel mooi? Kan d'r msn plus op?
Screen?![]()
![]()
Staatie bij mij standaardquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 13:09 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kon niet eens de functie: Sorteren op status vinden
Ja bij mij ook, alleen ik kreeg em per groep in die nieuwe.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Staatie bij mij standaardDus ook in de nieuwe versie
9.0 al jaquote:Op zondag 18 januari 2009 13:27 schreef kanovinnie het volgende:
is er een nieuwe msn ik heb nog steeds een superoude
Inderdaad, alhoewel ik bij FireFox op mijn pc wel allemaal gadgets hebquote:Op zondag 18 januari 2009 13:38 schreef VlaDje het volgende:
Ik heb eigk nog geen nieuwe MSN nodig![]()
Ik hou van oldskool ipv die fancy dingetjes
Zou niet weten wat ik met al die extratjes moet.. enige wat ik gebruik zijn tabs en ctrl F :pquote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Inderdaad, alhoewel ik bij FireFox op mijn pc wel allemaal gadgets heb
niet te vergeten ctrl c en vquote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik met al die extratjes moet.. enige wat ik gebruik zijn tabs en ctrl F :p
Het weer onderin de statusbalkquote:Op zondag 18 januari 2009 13:40 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ik met al die extratjes moet.. enige wat ik gebruik zijn tabs en ctrl F :p
cd..quote:Op zondag 18 januari 2009 13:39 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik ben van een DOS-machine naar Win98 gegaan
deltreequote:
Ik heb daar een andere gadget voorquote:
moah, als je het zo gaat zien is ctrl f ook niet echt een firefox optie...quote:
Ik had altijd zon spelletje met mensen schieten en dan bewoon het scherm automatisch.. Maar ambulancebroeders mocht je niet doodschieten.quote:
Dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 18 januari 2009 13:59 schreef Daniane het volgende:
Ik luister Mariah Carey - Through the Rain en kreeg even kippenvel
weird maaan.
krijg je daar nog toetsen voorquote:Op zondag 18 januari 2009 14:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik had als enige van de klas vorig jaar een 10 voor mijn DOS toets
Ja geen idee waarom, maar ik had emquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |