m'n broertje en ik zijn bezig met een eibakkunstenboekquote:Op zondag 18 januari 2009 12:26 schreef VlaDje het volgende:
Ik kan echt bijster lekker eieren bakken![]()
Plakkie kaas op het broodje, eitje erop
Tot ik m'n haar ga wassen en het weer krultquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 12:26 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]ga je het elke ochtend stijlen?
Mijn mening weet jequote:Op zondag 18 januari 2009 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tot ik m'n haar ga wassen en het weer krultNu hoef ik maar een paar plukjes te doen om het bij te houden. En ik denk dat ze het in m'n klas ook wel willen zien (Ze zeuren al het hele jaar
)
Mmhh oke, anders is het wel vet slecht voor je haarquote:Op zondag 18 januari 2009 12:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Tot ik m'n haar ga wassen en het weer krultNu hoef ik maar een paar plukjes te doen om het bij te houden. En ik denk dat ze het in m'n klas ook wel willen zien (Ze zeuren al het hele jaar
)
Ooh, ik heb het een stuk makkelijker idd.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:30 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Mmhh oke, anders is het wel vet slecht voor je haar.
En ik MOET elke dag mijn haar wassen anders wordt ik gek
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:31 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ooh, ik heb het een stuk makkelijker idd.
ben al gek.
De Tokkiesquote:
Jaquote:
Ja, weet ikquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 12:30 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Mmhh oke, anders is het wel vet slecht voor je haar.
En ik MOET elke dag mijn haar wassen anders wordt ik gek
Mijnes mijnes mijnes.quote:
Software of hardware matigquote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
De Tokkies
Die woonden in Zeewolde, dat ligt naast ermelo
Een jongen bij ons op de middelbare school moest wel eens van die import sigaretten brengen naar ze
Misschien als je Do lief aankijkt?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijnes mijnes mijnes.
Ik moet de mijne nog doen. Volgens mij had Vlad me een link gestuurd, maar die mensen waren fucking onbeleefd
is het zo ergquote:Op zondag 18 januari 2009 12:45 schreef RenRen- het volgende:
M'n moeder op het loopapparaat is grappig
Zeewolde, daar heb ik vaak gezwommen vroegah.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
De Tokkies
Die woonden in Zeewolde, dat ligt naast ermelo
Een jongen bij ons op de middelbare school moest wel eens van die import sigaretten brengen naar ze
Do kan geen nieuwe wii ombouwen geloof ikquote:Op zondag 18 januari 2009 @ 12:46 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Misschien als je Do lief aankijkt?![]()
Kan die andere link niet meer vinden die ik laatst nog gezien had
Je hoort alleen *Bof bof bof **Gil* PUK GODVERDOMME *Bof bof bof*quote:
Ik kom er nooitquote:Op zondag 18 januari 2009 12:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Zeewolde, daar heb ik vaak gezwommen vroegah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |