Denk dat je met dit topic goed op weg bent!quote:
Programmeertaal. Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:48 schreef iszinloos het volgende:
''Je hebt 1 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.''
Dat kan dus niet!!
Ik eis een wijziging in de tekst of een tweede note.
Klacht: 1 notes is niet grammaticaal correct
sub-klacht: ik heb 1 note![]()
Je fobo, kleur onderbroek en of je een duikbril hebt.quote:
goed zo!! zeg t hem hoor...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:54 schreef timmmmm het volgende:
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
Klopt ook niet, dat kan niet direct. Daar moet je eerst geld voor betalen.
Zullen we gaan slowchatten in z'n notes?quote:
Duikbril met vis?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je fobo, kleur onderbroek en of je een duikbril hebt.
quote:
Damnit, ik bekeek je notesquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zullen we gaan slowchatten in z'n notes?
wat een systeem weer, koop ik eens een mooie onderbroek krijg ik een nquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je fobo, kleur onderbroek en of je een duikbril hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:57 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
''Je hebt 2 notes gekregen van onze moderators.''
Neutraal.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef iszinloos het volgende:
Het is toch hopelijk wel een positieve note( de tweede) !
Ik heb wel een grove fout in Fok aan de kaart gebracht!
ontelbaar wssquote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoeveel notes heeft Remlof nou?![]()
quote:
Minder dan ik.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoeveel notes heeft Remlof nou?![]()
Ja, dat wel.quote:
Er is een user met 700+quote:
Tong80?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er is een user met 700+ [ afbeelding ]
Wauw!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
ik schaam mij diep met 8quote:Op zondag 18 januari 2009 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Seriously?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is FOK!quote:Op zondag 18 januari 2009 00:08 schreef moonmovies het volgende:
Je hebt Fok! trouwens verkeerd gespeld in de TT
Is er toch nog de ware voor jequote:Op zondag 18 januari 2009 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Seriously?
Een user met 4 keer zoveel notes als meki, daar kan ik alleen maar benieuwd naar zijn
quote:
Ik haal wel de rode, voor een ban voor u.quote:
Korrelatie is verderop.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:09 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind trouwens dat ik wel een gratis inzage in mijn notes verdiend heb, na alles wat ik voor Fok! betekend heb.
Je weet wel, al die hilariteit en ontroerende momenten enzo. Die lach en die traan, die klets op die dij, die instemmende knik van het hoofd wanneer ik weer eens de waarheid heel erg treffend heb neergepend.
Jij wel! Zat laatst wat topics van je terug te lezen. In velen zat een hoop werkquote:Op zondag 18 januari 2009 00:09 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind trouwens dat ik wel een gratis inzage in mijn notes verdiend heb, na alles wat ik voor Fok! betekend heb.
Je weet wel, al die hilariteit en ontroerende momenten enzo. Die lach en die traan, die klets op die dij, die instemmende knik van het hoofd wanneer ik weer eens de waarheid heel erg treffend heb neergepend.
Noobquote:Op zondag 18 januari 2009 00:16 schreef Agorias het volgende:
46 notes. veel te weinig met een stuk of 7 bans op mijn naam. Waarvan 1 langer dat een half jaar.
WouterB?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, die muziekquote:Op zondag 18 januari 2009 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Staat ook vol met scriptjes. Gezellig muziekje, lichtkranten etc.
Maar liefst 19, want het leven is zwaar in da ghetto.quote:Op zondag 18 januari 2009 00:12 schreef Rosbief het volgende:
Heeft Croupouque ooit notes verzameld dan?
FOK!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:59 schreef iszinloos het volgende:
Het is toch hopelijk wel een positieve note( de tweede) !
Ik heb wel een grove fout in Fok aan de kaart gebracht!
die ene waar de PI vandaan komt?quote:Op zondag 18 januari 2009 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
je loopt er 1 voor op mijquote:Op zondag 18 januari 2009 02:06 schreef Acinonyx het volgende:
Ik heb pas 30 notes, wtf ? zo weinig ?!
Is 'topic' wel een correct Nederlands woord? En bookmark? En logout? Dit hele forum zit vol met Engelse woorden, dus wat maakt dat uit?quote:Op zondag 18 januari 2009 06:38 schreef vicz het volgende:
Is "note(s)" wel een correct Nederlands woord?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |