Hup Nederland op het WK van 2010quote:
Ach ja, ze weet tenminste wel waar er de beste sfeer heerst!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:43 schreef Espabilado het volgende:
wtf Barbara... 'toch nog een beetje positief nieuws voor Israel want Ben Sahar scoorde'
aldus haar verslaggeving over het conflict in de gazastrook?
Is een cadeau van Paul, Coen en Giel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:49 schreef Espabilado het volgende:
Verliefdheid is een toverbal als muziekje bij Nac
Echt een ongelukkige uitspraak.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:49 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ach ja, ze weet tenminste wel waar er de beste sfeer heerst!
Vooral die RayManiaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:56 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, wat een niveau hebben bepaalde users hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:56 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, wat een niveau hebben bepaalde users hier.
quote:
Je zei gun, hiermee voorspel je verkapt dat VD Gun gaat scorenquote:
Uiteraard Van der Gun is verreweg de beste speler bij Utregquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Je zei gun, hiermee voorspel je verkapt dat VD Gun gaat scoren![]()
Let maar op
Ik hoop dat Wilson een contract krijgt bij Utrecht dat is wel een goeiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:02 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Uiteraard Van der Gun is verreweg de beste speler bij Utreg
Zoals ik het zeg man.quote:
Ik hoopte stiekem dat jij nu ook een verkapte voorspelling voor morgen zou doen dat ajax scoortquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wilson een contract krijgt bij Utrecht dat is wel een goeie![]()
[ afbeelding ]
Shalom broederquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben blij Boukhari weer eens te zien.²
Sneijder scoortquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:06 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat jij nu ook een verkapte voorspelling voor morgen zou doen dat ajax scoort![]()
Is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Geldt er bij Utrecht een négerquota? Ene néger inwisselen voor de andere.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:18 schreef Adelante het volgende:
toch in elk geval 1 kaart voor zijn verjaardag![]()
helemaal met 11 man die op hun eigen helft blijven staan en het liefste in de eigen zestien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:55 schreef Pieter-utd het volgende:
Ben benieuwd naar Volendam morgen, altijd lastig kunstgras
hehe ik had volgens mij ook gelijkspelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef The_Verve het volgende:
Utrecht!
Redden ze toch nog mijn toto.
NAC heeft ook geen wonderteam.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef UtrechtSlim het volgende:
Blamage voor NAC! Gelijk spelen tegen een zeer matige ploeg als FC Utrecht.
Thx jammer idd dat VDGun het niet deedquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Gefeliciteerd PaultjuhhhGeen Van der Gun, maar Caluwe is ook goed
Wat een onzin zeg. Utrecht heeft dat punt dik en dik verdiend.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef UtrechtSlim het volgende:
Blamage voor NAC! Gelijk spelen tegen een zeer matige ploeg als FC Utrecht.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Pijnlijk om fijne Maaskant zo te zien. Hij is een prins voor me, zal hij altijd blijven.²
ZOIST !quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Utrecht heeft dat punt dik en dik verdiend.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:34 schreef Paul het volgende:
JAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAA
Nooit beweerd dat het punt onverdiend was. Begrijpend lezen is lastig. Ik heb wel beweerd dat FC Utrecht een zeer matige ploeg heeft. Ik neem dat terug. FC Utrecht heeft een baggerploeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Utrecht heeft dat punt dik en dik verdiend.
Hoezo bagger ploeg? Ze hebben toch heel goed gespeeld voor een bagger ploeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:41 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Nooit beweerd dat het punt onverdiend was. Begrijpend lezen is lastig. Ik heb wel beweerd dat FC Utrecht een zeer matige ploeg heeft. Ik neem dat terug. FC Utrecht heeft een baggerploeg.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Pijnlijk om fijne Maaskant zo te zien. Hij is een prins voor me, zal hij altijd blijven.²
Ik als Utregsupporter geef toe dat Utrecht best matig is hoor, ze moeten gewoon ff een tikkeltje meer vechten dan komt het goed als de 2e helft helemaal zoals ze op het end dedenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo bagger ploeg? Ze hebben toch heel goed gespeeld voor een bagger ploeg.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:41 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Nooit beweerd dat het punt onverdiend was. Begrijpend lezen is lastig. Ik heb wel beweerd dat FC Utrecht een zeer matige ploeg heeft. Ik neem dat terug. FC Utrecht heeft een baggerploeg.
Z'n maatje Diba heeft 'm van de week er nog over gebeld ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft legendarische Boukhari weer wat panna's uitgedeeld?²
NEC gaat winnen sorryquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Morgen NEC- Ajax, heb er niet zo'n goed gevoel over
Hi, alles stabiel?quote:
Ik kan er niets aan doen jeweetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
WAAROM! Ik gunde het jou toch ook![]()
!11!!1!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Morgen NEC- Ajax, heb er niet zo'n goed gevoel over
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:56 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Dan moet Ajax het maar op eigen kracht doen
Ja, inderdaad! Geniaal. Buijs is gewoon een jongetje die zich wil bewijzen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel grappig dat ie voor de camera's toen meteen werd uitgelachen.
Demouge was inderdaad lekker bezigquote:Op zondag 18 januari 2009 11:12 schreef xJapser het volgende:
Trouwens...Frank Demouge4x een elleboog uitdelen en ermee wegkomen (er was idd sprake van 4 ellebogen, de NOS liet er maar 3 zien). Hoop dat die aangepakt wordt.
En och wat is die gast makkelijk op te naaien zeg...je bent prof, dan moet je niet wank gebaartjes maken en spugen en aggressief doen als je je dag niet hebt en als er spreekkoren zijn.
Is denk ik meer onhandigheid dan kwade opzet. Zit een beetje in zijn motoriek opgesloten.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:12 schreef xJapser het volgende:
Trouwens...Frank Demouge4x een elleboog uitdelen en ermee wegkomen (er was idd sprake van 4 ellebogen, de NOS liet er maar 3 zien). Hoop dat die aangepakt wordt.
En och wat is die gast makkelijk op te naaien zeg...je bent prof, dan moet je niet wank gebaartjes maken en spugen en aggressief doen als je je dag niet hebt en als er spreekkoren zijn.
Ik heb het gemist, vertel..quote:Op zondag 18 januari 2009 11:39 schreef Paul het volgende:
Goed was Utreg he
Ze hebben 1-1 gespeeld, NAC heeft geluk gehad dat het geen 1-4 werd ofzoquote:
Heb geen echte ellebogen gezien hoor, en die verdediger ging steeds wel heel theatraal naar de grond zonder ook maar een schrammetje of bloedneus te hebbenquote:Op zondag 18 januari 2009 11:12 schreef xJapser het volgende:
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze hebben 1-1 gespeeld, NAC heeft geluk gehad dat het geen 1-4 werd ofzo
quote:Op zondag 18 januari 2009 11:46 schreef Aanvoerder het volgende:
PSV gaat punten laten liggen dalijk.
quote:Cássio (Bra)
Jason Culina (Aus)
Dirk Marcellis
Jérémie Bréchet (Fra)
Erik Pieters
Ibrahim Afellay
Edison Méndez (Ecu)
Otman Bakkal
Timmy Simons (C) (Bel)
Balázs Dzsudzsák (Hon)
Danko Lazovic (Ser)
Wissels
Carlos Salcido (Mex)
Francisco Rodríguez (Mex)
Danny Koevermans
Nordin Amrabat
Stefan Nijland
Stijn Wuytens (Bel)
Bas Roorda .
Exht..quote:Op zondag 18 januari 2009 11:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Ze hebben 1-1 gespeeld, NAC heeft geluk gehad dat het geen 1-4 werd ofzo
Aan het einde van het seizoen pas toch?quote:Op zondag 18 januari 2009 11:49 schreef De_Hypotheker het volgende:
Culina was toch terug naar down under?
Jep, aan het eind van het seizoen gaat hij terug naar Aussieland.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Aan het einde van het seizoen pas toch?
PSV heeft er uit vaak wel lastig mee, maar Roda is nu toch wel minder dan voorgaande seizoenen.quote:Op zondag 18 januari 2009 11:57 schreef RayMania het volgende:
Ik zie Roda wel punten pakken van PSV.
Ik niet eigenlijk, Roda heeft een bijzonder matig elftal..quote:Op zondag 18 januari 2009 11:57 schreef RayMania het volgende:
Ik zie Roda wel punten pakken van PSV.
Met dat bijzonder matige elftal werd PSV thuis ook al weggespeeldquote:Op zondag 18 januari 2009 12:01 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik niet eigenlijk, Roda heeft een bijzonder matig elftal..
Maar ik hoop het wel.
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:03 schreef DirkZz het volgende:
Rattenkop op eredivisie live 1 nu, ( danny blind ).
Ow ja, dat is ook zoquote:Op zondag 18 januari 2009 12:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Met dat bijzonder matige elftal werd PSV thuis ook al weggespeeld.
quote:Opstelling
Bram Castro (Bel)
Laurent Delorge (Bel)
Davy De Fauw (C) (Bel)
Pa Modou Kah (Noo)
Marcel de Jong (Can)
Edwin Linssen
Marcel Meeuwis
Willem Janssen
Boldizsár Bodor (Hon)
Anouar Hadouir
Sekou Cissé (Ivo)
Wissels
Cliff Mardulier (Bel)
Andres Oper (Est)
Jamaïque Vandamme (Bel)
Kjell Knops
Ruud Vormer
Jeanvion Yulu Matondo (Bel)
Arnaud Sutchuin (Bel)
Dat zeg ik ook elk topic 10 xquote:Op zondag 18 januari 2009 12:15 schreef venomsnake het volgende:
Humberto Tan.. Hoe is het mogelijk dat hij een bekende presentator is geworden?.
'T is een neger.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:15 schreef venomsnake het volgende:
Humberto Tan.. Hoe is het mogelijk dat hij een bekende presentator is geworden?.
Ja, het is toch ook gewoon zo.quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:33 schreef Cyberia18 het volgende:
BOERUUUUUUUUUUH
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:34 schreef Pieter-utd het volgende:
Is dat nieuw dat 1 speler in een team van die spuuglelijke groene schoenen aan moet?
Wij hebben Mickey!quote:Op zondag 18 januari 2009 12:35 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Marko Arnautovic had dat gister ook al.
Wacht maar tot ze een tegengoal krijgen.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmmm het lek is weer boven bij PSV.
Dachten ze aan het begin van het jaar ook toen ze met 5-0 van Utrecht wonnenquote:Op zondag 18 januari 2009 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Hmmm het lek is weer boven bij PSV.
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze een tegengoal krijgen.
PSV gaat eerst scoren, non believerquote:Op zondag 18 januari 2009 12:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze een tegengoal krijgen.
Dat zijn de ballenjongens..quote:Op zondag 18 januari 2009 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heletijd die geluiden vanuit het kindertjes vak?
Erg vervelend de hele tijd die heliumstemmetjesquote:Op zondag 18 januari 2009 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heletijd die geluiden vanuit het kindertjes vak?
Geen idee.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heletijd die geluiden vanuit het kindertjes uitvak?
Wie moiet er scoren dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV gaat eerst scoren, non believer
Die maakt altijd een doelpunt als je het niet verwachtquote:Op zondag 18 januari 2009 12:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wie moiet er scoren dan?
Lazovic?
Hij heeft al wel een aantal kansjes gehadquote:Op zondag 18 januari 2009 12:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wie moiet er scoren dan?
Lazovic?
Dacht ookal dat ik dat hoorde, van die afrikaanse kut muziek.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:44 schreef Strooper het volgende:
En die brassband dan?
Doedidoedelzakquote:Op zondag 18 januari 2009 12:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wie moiet er scoren dan?
Lazovic?
idd, EINDHOVUHquote:Op zondag 18 januari 2009 12:45 schreef denthemen het volgende:
En die samba band? Er is maar 1 club waar dat een mooie sfeer geeft
![]()
Dat is nu net het probleem, hij doet er niets mee.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hij heeft al wel een aantal kansjes gehad
We speelde wel tegen jullie jaquote:
Hebben wij ook in de Euroborg. Bijzonder lucratief, we krijgen zelfs al duitse fans op bezoek.quote:
Ja, Ik ben Jari Litmanenquote:
een dot négers? enkelvoud meervoud?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat maakt helemaal geen moer uit dat er een dot négers in het veld staan. Ze voegen echt wel wat toe.²
MAAR LIMBURG WORD TOCH BIJ DUITSLANDDNDNDDN !!!?!!?!? ::o:Ii :i:O:oo:o:oquote:Op zondag 18 januari 2009 12:54 schreef DirkZz het volgende:
Waarom heeft roda de reclame in het deutchs?
Mediamarkt - ich doch nicht blod.
Omdat het zowat in duitsland ligt.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:54 schreef DirkZz het volgende:
Waarom heeft roda de reclame in het deutchs?
Mediamarkt - ich doch nicht blod.
Hoeft niet, mag wel...quote:Op zondag 18 januari 2009 12:55 schreef Pieter-utd het volgende:
Moet daar geen kaart voor worden gegeven tegen Bakkal?2
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom speelt krolse Amrabat niet?²
Stoer hoor, 3x KKK roepenquote:Op zondag 18 januari 2009 12:57 schreef venomsnake het volgende:
KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom speelt krolse Amrabat niet?²
KKK?quote:Op zondag 18 januari 2009 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stoer hoor, 3x KKK roepen
[ afbeelding ]
Net zoals Enschedequote:Op zondag 18 januari 2009 12:55 schreef superjood het volgende:
[..]
Omdat het zowat in duitsland ligt.
het is duidelijk dat hij van vitesse komtquote:Op zondag 18 januari 2009 13:00 schreef _Mike_ het volgende:
Lazovic had daar een half uur om de bal aan te nemen man
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stoer hoor, 3x KKK roepen
[ afbeelding ]
Speelt wel aardig als rechtsback. Terwijl hij daar verder nooit speelt.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:01 schreef Spougle het volgende:
Ik schakel net in, hoe doet Delorge het jongens?
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:03 schreef Pieter-utd het volgende:
Lekker sfeertje hoor met al die exotische instrumenten
Ja, hij doet het best goed daar. Hij komt aardig potent op mij over. Jammer dat Ajax hem heeft laten gaan. HIj heeft eigenlijk nooit een echte kans gehad.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Speelt wel aardig als rechtsback. Terwijl hij daar verder nooit speelt.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jammer dat Ajax hem heeft laten gaan.²
Als jij met iemand praat IRL, praat je dan ook de heletijd met zo'n gezicht?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij doet het best goed daar. Hij komt aardig potent op mij over. Jammer dat Ajax hem heeft laten gaan. HIj heeft eigenlijk nooit een echte kans gehad.²
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Casio. Iets met een horlogemerk enzo.
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Casio. Iets met een horlogemerk enzo.
Tsja, tijd voor de 0-1quote:Op zondag 18 januari 2009 13:06 schreef denthemen het volgende:
Ongelovelijk, wat is Roda slecht
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:06 schreef denthemen het volgende:
Ongelovelijk, wat is Rodadeze wedstrijd slecht
Dat zou geweldig zijn jaquote:Op zondag 18 januari 2009 13:07 schreef RayMania het volgende:
PSV zal wel scoren via een pisgoal. Of een strafschop van Simons (zo'n rollertje).
't kan nog erger, ga maar eens in amsterdam kijken.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:03 schreef Pieter-utd het volgende:
Lekker sfeertje hoor met al die exotische instrumenten
Zijn ze niet al het hele jaar slecht, behalve tegen PSV in Eindhoven..quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
't kan nog erger, ga maar eens in amsterdam kijken.
Oké, ciao...quote:Op zondag 18 januari 2009 13:09 schreef Spougle het volgende:
Ik denk dat ik maar weer stop met kijken. Er is niet veel aan![]()
Sorry, ik zal voortaan er bij zetten dat het niks tegen psv is, dan hoef je daar niet om te huilenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:09 schreef neilpad het volgende:
[..]
Zijn ze niet al het hele jaar slecht, behalve tegen PSV in Eindhoven..
Zo ongelovelijk vind ik het niet. Ik vind Lazovic ongelovelijk.
Ga je ook weg? Ok mooi zo, laterzquote:Op zondag 18 januari 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kut wedstrijd.
Haha die haat van jou tegen Ajax is in elk topic terug te vindenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Daar hoor ik wel eens een trommel ofzo. Maar geen exotische melodien zodra Enoh aan de bal komt ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 13:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij praat grappigquote:Op zondag 18 januari 2009 13:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay, een man die als geen ander een ander uit stilstand het bos in kan sturen. Hij kan uit stilstand als één van de weinigen 30 meter overbruggen.²
Lees je wel wat ik zeg? Ik begreep niet dat je je zo verbaasde over het niveau van Roda...quote:Op zondag 18 januari 2009 13:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sorry, ik zal voortaan er bij zetten dat het niks tegen psv is, dan hoef je daar niet om te huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |