Hup Nederland op het WK van 2010quote:
Ach ja, ze weet tenminste wel waar er de beste sfeer heerst!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:43 schreef Espabilado het volgende:
wtf Barbara... 'toch nog een beetje positief nieuws voor Israel want Ben Sahar scoorde'
aldus haar verslaggeving over het conflict in de gazastrook?
Is een cadeau van Paul, Coen en Giel.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:49 schreef Espabilado het volgende:
Verliefdheid is een toverbal als muziekje bij Nac
Echt een ongelukkige uitspraak.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:49 schreef need2009 het volgende:
[..]
Ach ja, ze weet tenminste wel waar er de beste sfeer heerst!
Vooral die RayManiaquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:56 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, wat een niveau hebben bepaalde users hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:56 schreef RayMania het volgende:
Mijn god, wat een niveau hebben bepaalde users hier.
quote:
Je zei gun, hiermee voorspel je verkapt dat VD Gun gaat scorenquote:
Uiteraard Van der Gun is verreweg de beste speler bij Utregquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Je zei gun, hiermee voorspel je verkapt dat VD Gun gaat scoren![]()
Let maar op
Ik hoop dat Wilson een contract krijgt bij Utrecht dat is wel een goeiequote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:02 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Uiteraard Van der Gun is verreweg de beste speler bij Utreg
Zoals ik het zeg man.quote:
Ik hoopte stiekem dat jij nu ook een verkapte voorspelling voor morgen zou doen dat ajax scoortquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik hoop dat Wilson een contract krijgt bij Utrecht dat is wel een goeie![]()
[ afbeelding ]
Shalom broederquote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben blij Boukhari weer eens te zien.²
Sneijder scoortquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:06 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat jij nu ook een verkapte voorspelling voor morgen zou doen dat ajax scoort![]()
Is daar wat mis mee?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Geldt er bij Utrecht een négerquota? Ene néger inwisselen voor de andere.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |