quote:Op zondag 18 januari 2009 13:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
't kan nog erger, ga maar eens in amsterdam kijken.
Oké, ciao...quote:Op zondag 18 januari 2009 13:09 schreef Spougle het volgende:
Ik denk dat ik maar weer stop met kijken. Er is niet veel aan![]()
Sorry, ik zal voortaan er bij zetten dat het niks tegen psv is, dan hoef je daar niet om te huilenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:09 schreef neilpad het volgende:
[..]
Zijn ze niet al het hele jaar slecht, behalve tegen PSV in Eindhoven..
Zo ongelovelijk vind ik het niet. Ik vind Lazovic ongelovelijk.
Ga je ook weg? Ok mooi zo, laterzquote:Op zondag 18 januari 2009 13:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat een kut wedstrijd.
Haha die haat van jou tegen Ajax is in elk topic terug te vindenquote:Op zondag 18 januari 2009 13:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Daar hoor ik wel eens een trommel ofzo. Maar geen exotische melodien zodra Enoh aan de bal komt ofzoquote:Op zondag 18 januari 2009 13:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Jij praat grappigquote:Op zondag 18 januari 2009 13:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Afellay, een man die als geen ander een ander uit stilstand het bos in kan sturen. Hij kan uit stilstand als één van de weinigen 30 meter overbruggen.²
Lees je wel wat ik zeg? Ik begreep niet dat je je zo verbaasde over het niveau van Roda...quote:Op zondag 18 januari 2009 13:10 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sorry, ik zal voortaan er bij zetten dat het niks tegen psv is, dan hoef je daar niet om te huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |