quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:18 schreef Adelante het volgende:
toch in elk geval 1 kaart voor zijn verjaardag![]()
helemaal met 11 man die op hun eigen helft blijven staan en het liefste in de eigen zestien.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 21:55 schreef Pieter-utd het volgende:
Ben benieuwd naar Volendam morgen, altijd lastig kunstgras
hehe ik had volgens mij ook gelijkspelquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef The_Verve het volgende:
Utrecht!
Redden ze toch nog mijn toto.
NAC heeft ook geen wonderteam.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef UtrechtSlim het volgende:
Blamage voor NAC! Gelijk spelen tegen een zeer matige ploeg als FC Utrecht.
Thx jammer idd dat VDGun het niet deedquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Gefeliciteerd PaultjuhhhGeen Van der Gun, maar Caluwe is ook goed
Wat een onzin zeg. Utrecht heeft dat punt dik en dik verdiend.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:35 schreef UtrechtSlim het volgende:
Blamage voor NAC! Gelijk spelen tegen een zeer matige ploeg als FC Utrecht.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Pijnlijk om fijne Maaskant zo te zien. Hij is een prins voor me, zal hij altijd blijven.²
ZOIST !quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Utrecht heeft dat punt dik en dik verdiend.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:34 schreef Paul het volgende:
JAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAAJAAAAAAA
Nooit beweerd dat het punt onverdiend was. Begrijpend lezen is lastig. Ik heb wel beweerd dat FC Utrecht een zeer matige ploeg heeft. Ik neem dat terug. FC Utrecht heeft een baggerploeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:37 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg. Utrecht heeft dat punt dik en dik verdiend.
Hoezo bagger ploeg? Ze hebben toch heel goed gespeeld voor een bagger ploeg.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:41 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Nooit beweerd dat het punt onverdiend was. Begrijpend lezen is lastig. Ik heb wel beweerd dat FC Utrecht een zeer matige ploeg heeft. Ik neem dat terug. FC Utrecht heeft een baggerploeg.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Pijnlijk om fijne Maaskant zo te zien. Hij is een prins voor me, zal hij altijd blijven.²
Ik als Utregsupporter geef toe dat Utrecht best matig is hoor, ze moeten gewoon ff een tikkeltje meer vechten dan komt het goed als de 2e helft helemaal zoals ze op het end dedenquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoezo bagger ploeg? Ze hebben toch heel goed gespeeld voor een bagger ploeg.
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:41 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Nooit beweerd dat het punt onverdiend was. Begrijpend lezen is lastig. Ik heb wel beweerd dat FC Utrecht een zeer matige ploeg heeft. Ik neem dat terug. FC Utrecht heeft een baggerploeg.
Z'n maatje Diba heeft 'm van de week er nog over gebeld ja.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Heeft legendarische Boukhari weer wat panna's uitgedeeld?²
NEC gaat winnen sorryquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Morgen NEC- Ajax, heb er niet zo'n goed gevoel over
Hi, alles stabiel?quote:
Ik kan er niets aan doen jeweetquote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:50 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
WAAROM! Ik gunde het jou toch ook![]()
!11!!1!
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:47 schreef Pieter-utd het volgende:
Morgen NEC- Ajax, heb er niet zo'n goed gevoel over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |