Zin om morgen lekker warm in mijn auto mee te rijden?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 22:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eens zien of het warmer wordt en ik toch weer een fietstocht ga ondernemen
Ik heb geen zin om in mijn eentje te gaan, maar als TARA mee wil... (ondanks zijn zieke gezinnetje). Maar misschien dat ik anders iemand anders mee kan krijgen.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:00 schreef swarmahoer het volgende:
on the move
of naja, bijna, aan bovenstaande reactie te zien
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:24 schreef Yeux het volgende:
Vrouw en kind waren aan het rusten, dus kon ik er even tussenuit om de stok op te halen.
Onderweg werd er natuurlijk overal geschaatst:
[ afbeelding ]
Al snel kwam ik waar ik wezen moest, via een aardig kerkje waar je kunt trouwen:
[ afbeelding ]
De stok lag aan dit bord in Noorddijk, Groningen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb hem direct naar deze lokatie gebracht:
Voorzijde bord:
Achterzijde bord :
De sleutel ligt in het verboden voor auto's bord aan de overzijde van de “weg”. Ik ben er met mijn cliootje gewoon ingereden en iets verderop gekeerd, alleen kwamen aan beide zijden van de auto mijn wielen in de berm...![]()
Omgeving:
Succes!!
Had het topic nog geen eens door gelezenquote:Op zondag 18 januari 2009 00:30 schreef swarmahoer het volgende:
impry voeg je dan ff toe aan die ene post
JJH: Zwolle ± 10 km (met fiets enzo, of het moet stom toevallig een keer met mijn werk uitkomen.)quote:Op zondag 18 januari 2009 00:36 schreef Impry het volgende:
[..]
Had het topic nog geen eens door gelezen![]()
swarmahoer: nijmegen +50 km
rene90: monnickendam +80 km
dirk-kuijt: arnhem/nijmegen
Puala: Heteren - Culemborg
dagoduck: den helder + 10 km
piles: ???
swollywood: zwolle +75 km
Impry: Sprang-Capelle ±15 km
Hoe bedoel je met dezelfde stok?quote:Op zondag 18 januari 2009 02:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waarom is er een nieuwe ronde gestart met dezelfde stok?
Tevens tvp.
geen nieuwe ronde het topic zat volquote:Op zondag 18 januari 2009 02:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Waarom is er een nieuwe ronde gestart met dezelfde stok?
Tevens tvp.
Ik dacht al hoe komt die gast bij nieuwe rondequote:Op zondag 18 januari 2009 10:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen nieuwe ronde het topic zat vol
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 23:42 schreef swarmahoer het volgende:
was de locatie nog niet gegooglemapt
Dat kan ik bevestigen.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vermoed dat ie daar ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |