Tja je moet wat hequote:
Tot hoelaat moet je?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Pff, ik heb geen zin meer
Het is ook echt té rustig vandaag!
Yep, chipsetdriversquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je?
Vraagje, aangezien je het toch zo rustig hebt![]()
SM-Bus controllerIk heb windows XP op m'n laptop gesmeten (Vista vond het echt niet leuk meer, alhoewel deze laptop ervoor gebouwd is
). Moet ik chipsetdrivers hebben denk?
Hopen dat ze die ergens hebben voor WinXpquote:
Vast welquote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hopen dat ze die ergens hebben voor WinXp
Thx!
Geen flauw idee wat er in zit.quote:
Ding gaat als de brandweerquote:
Weet je wat ook als de brandweer gaat?quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ding gaat als de brandweer![]()
Naast het vloeiend afspelen van de meest vunzige video's draait bijvoorbeeld GTAIV ook als een zonnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:29 schreef WhiteLightning het volgende:
zal mn moeder leuk vinden sm0kez. ze had toch wel verwacht dat je haar zou noemen
Gratzquote:Op zondag 18 januari 2009 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hier bent ik!!!!
FOK!slet 2008 award winnaar user!!!!
Grtzquote:Op zondag 18 januari 2009 13:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hier bent ik!!!!
FOK!slet 2008 award winnaar user!!!!
Ja goed hoor jochiequote:
Ik zou bijna willen geloven dat je het leuk vind om te werkenquote:Op maandag 19 januari 2009 07:34 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen renedis en kipmetbiefstuk![]()
ja tis weer maandag![]()
quote:Op maandag 19 januari 2009 07:40 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Ik zou bijna willen geloven dat je het leuk vind om te werken
ja super weekend gehadquote:
mjah.. ging wel.. erg druk gehad.. niet echt het gevoel dat het weekend was..quote:Op maandag 19 januari 2009 08:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja super weekend gehad![]()
helaas alweer voorbij.![]()
en jij ?
tis zo weer vrijdag moet je maar denkenquote:Op maandag 19 januari 2009 08:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
mjah.. ging wel.. erg druk gehad.. niet echt het gevoel dat het weekend was..
en helaas alweer voorbij..
ja.. het is alweer de laatste maandag van de weekquote:Op maandag 19 januari 2009 08:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis zo weer vrijdag moet je maar denken
Dit had ik dus afgelopen weekend ook... Ik heb nauwelijks echt weekend gehad...quote:Op maandag 19 januari 2009 08:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
mjah.. ging wel.. erg druk gehad.. niet echt het gevoel dat het weekend was...
hahaha iddquote:Op maandag 19 januari 2009 08:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. het is alweer de laatste maandag van de week![]()
same here..quote:Op maandag 19 januari 2009 08:14 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dit had ik dus afgelopen weekend ook... Ik heb nauwelijks echt weekend gehad...
Hier zit ik dus weer naar het weekend toe te werken
Ik ben ook lekker druk geweest, maar wel met de dingen die ik leuk vind. Dus heb zeker een weekendgevoel gehad.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
same here..
godskolere wat was het druk zeg..
weekend mag wel weer komen..
en zie best tegen deze week op!
ik moet nog zien of het druk is vandaag.. zal wel het is maandag..quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker druk geweest, maar wel met de dingen die ik leuk vind. Dus heb zeker een weekendgevoel gehad.nu weer lekker aan het werk, heb het zowaar druk, dus dat is ook wel
Ik zeg ook niet dat het niet leuke dingen waren maar ik heb uiteindelijk wel veel te weinig tijd gehad om echt even tot rust te komen...quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker druk geweest, maar wel met de dingen die ik leuk vind. Dus heb zeker een weekendgevoel gehad.nu weer lekker aan het werk, heb het zowaar druk, dus dat is ook wel
ik zit al te wachtenquote:Op maandag 19 januari 2009 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh klonk!
ben je er weer klaar voor om een week lang de titels weer aan te passen ?
das voor mij geen probleem hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 08:31 schreef Klonk het volgende:
ik heb in ieder geval al een leuke straf bedacht als jullie weer met cijfers gaan liggen klooien, dan gaan jullie een week lang over op romeinse cijfers
dan moet jij maar alles openen en sluitenquote:Op maandag 19 januari 2009 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das voor mij geen probleem hoor
ontstoken ?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:43 schreef crazy987 het volgende:
pfff
zit net op m`n werk.
bel ik naar de tandarts.... half 12
dat schiet dus niet op
klotekies
nou dat gaat een stap te ver hoor hahahaquote:Op maandag 19 januari 2009 08:40 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dan moet jij maar alles openen en sluiten
nog geen idee.quote:
ah das klote voor je zegquote:Op maandag 19 januari 2009 08:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nog geen idee.
al sinds vrijdag last van.
best dik en alles.
omdat het leuker isquote:Op maandag 19 januari 2009 08:53 schreef Sgele het volgende:
Waarom TT"s aanpassen? Doe ik een keer niks geks met de TT, is het weer niet goed
eeej mogge cono!quote:Op maandag 19 januari 2009 08:53 schreef Sgele het volgende:
Waarom TT"s aanpassen? Doe ik een keer niks geks met de TT, is het weer niet goed
nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das klote voor je zeg![]()
heb je gespoeld met sterke drank ?
mogguh debbiequote:
mja, dat werkt niet echt hé.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee.
zaterdag verdoofd met wat biertjes
dat was ook de bedoeling dat ik er niks meer van voeldequote:Op maandag 19 januari 2009 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, dat werkt niet echt hé.
spoelen met vodka, dan voelt het iets beter aan.
spoelen met bier, dan voel je er zelf niets meer van
Als ik denk waar dit over gaat dan hoef ik lekker nog maar twee nachtjes te slapenquote:
zijn jullie jarig ?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Als ik denk waar dit over gaat dan hoef ik lekker nog maar twee nachtjes te slapen
Was ineens druk hierquote:Op maandag 19 januari 2009 09:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Als ik denk waar dit over gaat dan hoef ik lekker nog maar twee nachtjes te slapen
je kan maar één ding doen in zon gevalquote:Op maandag 19 januari 2009 09:27 schreef Crazy-p het volgende:
en vandaag komen ze mn laptop maar weer eens ophalen.. had hem nog geen uur terug of het ding stopte alweer..
daar was ie iets te duur voorquote:Op maandag 19 januari 2009 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan maar één ding doen in zon geval
[ afbeelding ]
Ik zou dat best wel een x willen doenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan maar één ding doen in zon geval
[ afbeelding ]
ik ook , lijkt me geweldigquote:Op maandag 19 januari 2009 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zou dat best wel een x willen doenmaar niet met me eigen lappie
Ja zodat je je helemaal kunt uitleven zonder dat je je zelf zeer doetquote:Op maandag 19 januari 2009 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook , lijkt me geweldigmaar wel met een hamer dan
[ afbeelding ]
ik had het gedaan met men dell uit de middeleeuwenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook , lijkt me geweldigmaar wel met een hamer dan
[ afbeelding ]
en luchtte het op ?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had het gedaan met men dell uit de middeleeuwen
behalve het beeldscherm die wilde men vriend(had zelfde)
Heb jij een vriend?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had het gedaan met men dell uit de middeleeuwen
behalve het beeldscherm die wilde men vriend(had zelfde)
zozo, en je hoeft de computer niet op zn kop te zetten om de schijfjes erin te doen ?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:10 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb toevallig wel helemaal in me uppie gister als niet computernerd een oude brander in een andere computer gezet en eerst deed hij het nieten toen dacht ik...zal wel aan de slave liggen en ik had gelijk
Neejquote:Op maandag 19 januari 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo, en je hoeft de computer niet op zn kop te zetten om de schijfjes erin te doen ?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:21 schreef Logician het volgende:
mogguh iedereen (bara, debs, trip etc)
ben er niet echt bij vandaag en beetje lak aan alles vandaag..
meelees tvp ieg ..
lang niet gezienquote:Op maandag 19 januari 2009 10:21 schreef Logician het volgende:
meelees tvp ieg ..
het weer hier welquote:Op maandag 19 januari 2009 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh tripack!
en, is het nog viessssssssssss ?
Truequote:
morguh LLquote:
Artist:quote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand even voor mij op de 3fm site kijken welk nr er nu op de radio is alstublieft ?
Lekkerquote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
morguh LL![]()
koffie dan?![]()
* tripack zet dienblad koffie, thee, bier, frisdrank, energiedrinks en koeken snoep etc.
ik mis de vieze boekjes!quote:Op maandag 19 januari 2009 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
morguh LL![]()
koffie dan?![]()
* tripack zet dienblad koffie, thee, bier, frisdrank, energiedrinks en koeken snoep etc.
nee dat is hem niet. het nummer zoek ik voor more then wordsquote:Op maandag 19 januari 2009 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Artist:
VOICST
Track:
EVERYDAY I WORK ON THE ROAD (LIVE @ THAT'S LIVE)
[..]
Lekker
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Dat staat op de stie..quote:Op maandag 19 januari 2009 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee dat is hem niet. het nummer zoek ik voor more then words
Hey MDquote:
ja sorry., ik had ook liever naar nederlandstalige slagermuziek geluisterd, maja.....quote:Op maandag 19 januari 2009 10:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat staat op de stie..![]()
wie luistert dan ook 3fm![]()
Hey LLquote:
quote:
Ja je staat er zelf ook niet bijquote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
Top 100 van vrijdag 16 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 197 Moozzie
10. 161 Runx
53. 090 Tally
66. 083 WhiteLightning
84. 069 BarraCupraCuda
maar 5 in de top 100 vrijdag...
Goed idee.. is lang geleden dat ik hier gebak op heb..quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja je staat er zelf ook niet bij
Wat een spammers weerquote:Op maandag 19 januari 2009 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
Top 100 van vrijdag 16 januari 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 197 Moozzie
10. 161 Runx
53. 090 Tally
66. 083 WhiteLightning
84. 069 BarraCupraCuda
maar 5 in de top 100 vrijdag...
ja mooz... valt me van je tegen..quote:
Alsof ik veel postquote:Op maandag 19 januari 2009 10:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja mooz... valt me van je tegen..
vandaag ook geen top 100 voor mij mooz... druk met werk dus... over 3 min weer een vergadering en daarna weer input uit die vergadering verwerken, enz...quote:Op maandag 19 januari 2009 10:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Alsof ik veel post
Hoe gaat het ermee maleduck
mazzelaarquote:Op maandag 19 januari 2009 10:56 schreef debbie_19 het volgende:
Volgens mij heb ik het niet zo druk vandaag
Thats the spiritquote:Op maandag 19 januari 2009 10:57 schreef WhiteLightning het volgende:
ik zit op mn werk, post gewoon evenveel
Volgens mij wordt het voor mij ook geen top 100 vandaagquote:Op maandag 19 januari 2009 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
vandaag ook geen top 100 voor mij mooz... druk met werk dus... over 3 min weer een vergadering en daarna weer input uit die vergadering verwerken, enz...
bij jou net zo rustig als altijd?
quote:Op maandag 19 januari 2009 10:21 schreef Logician het volgende:
meelees tvp ieg ..
Hey gekke pquote:Op maandag 19 januari 2009 11:00 schreef Crazy-p het volgende:
daar ben ik weer
moet de hele dag aan de telefoon zitten..
vraag me af of ze mn skills alweer terug gezet hebben
*ontwijk*quote:
ja dat gaat zomaar nietquote:
dat kan heul nietquote:
Ik las broekquote:Op maandag 19 januari 2009 11:03 schreef Crazy-p het volgende:
ik ga mn boek er maar weer eens bij pakken geloof ik..
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:![]()
Pfff Ik krijg mezelf niet echt aan de gang vandaag
Hey LLquote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:
Whehe zie nou pas de gewijzigde smilyquote:
Hoe was je weekendquote:Op maandag 19 januari 2009 11:14 schreef Ladylike het volgende:
Hey Crazy
Hey Moozzie
gelukkig is het al bijna middag
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehe zie nou pas de gewijzigde smily
kijk eensquote:Op maandag 19 januari 2009 11:11 schreef Ladylike het volgende:![]()
Ik heb net getanktquote:
Goeie morgen tallyquote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Tally het volgende:
Ik ben pas net op het werk.. Moet maar tot half 5.. En nu heb ik het al helemaal gehad
ik heb het thuiszitten helemaal gehad... ruilen?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Tally het volgende:
Ik ben pas net op het werk.. Moet maar tot half 5.. En nu heb ik het al helemaal gehad
Als het even kanquote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb het thuiszitten helemaal gehad... ruilen?
mogguh!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb net getankt70 euro
word je ook vrolijk van..
ik nog maar 2 maandenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:22 schreef Queen_E het volgende:
heb het thuis zitten ook al wel weer gehadAchja nog maar 2 weekjes
Goedemorgen Mo!quote:
Graag! Voor vandaag ff welquote:Op maandag 19 januari 2009 11:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik heb het thuiszitten helemaal gehad... ruilen?
Goedemorgen!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mogguh!
en goeiemorgen queen_e
nee kan ik me voorstellen, hoe lang doe jij met zon tank dan ?
Wel gezellig, zaterdag gewerkt..quote:
Klonksterquote:
Hier mag je klagen dat je je verveeltquote:
Hier 1.295quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Benzine hier net over de grens 1.031(euro 95 dus)
dat kan ik hier ook doenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier mag je klagen dat je je verveelt
Maar je mag ook bij mij mn zolder opruimen
Nopequote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef Klonk het volgende:
mag ik hier wel 3 op een rij posten ?
Lang leve limburgquote:
nou dan ..quote:
al ik maar alvast de wegenwacht bellen ?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm das een goeie.. Heb ik nog niet echt kunnen uittesten maar kan ik nu. Bij de vorige tank heb ik ook nog een ritje België zitten. Dus zodra ik daar uit ben hoor je het
midden feb. weer een weekje boardenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef Queen_E het volgende:
nog mensen hier die binnenkort op wintersport gaan of zijn geweest?
waarheen?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
midden feb. weer een weekje boarden
Heb dit weekend het complete huurcontract van de zaak van mn baas gecontroleerd en overgetypt..quote:Op maandag 19 januari 2009 11:39 schreef Friday12 het volgende:
ik heb weer niks te doen en geen zin om te typen
Text-to-Speech FTW!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:39 schreef Friday12 het volgende:ik heb weer niks te doen en geen zin om te typen
je schijnt ook programmas te hebben , dat je het inscant, en dat ie dan in word , de woorden typtquote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb dit weekend het complete huurcontract van de zaak van mn baas gecontroleerd en overgetypt..
die lul had het nog niet digitaal
Daar kan ik goedkoper tanken?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
al ik maar alvast de wegenwacht bellen ?
Moet je het programma wel hebbenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je schijnt ook programmas te hebben , dat je het inscant, en dat ie dan in word , de woorden typt
zillertal oostenrijkquote:
nee, maar die kan wel helpen duwenquote:
daar zit wat inquote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet je het programma wel hebben
en een scanner
Die krijgen ze niet voor uit.. En slepen mag ook nietquote:Op maandag 19 januari 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, maar die kan wel helpen duwen
Dus kon ik typen...quote:
Slepen mag niet? Leg uitquote:Op maandag 19 januari 2009 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Die krijgen ze niet voor uit.. En slepen mag ook niet
Oh jaquote:
is dat inclusief de backspace toets ?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus kon ik typen...
Op die momenten ben ik blij dat ik 230 APM typ
Gerlos Oostenrijkquote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zillertal oostenrijk![]()
![]()
ga jij nog? of ben je al geweest
Die heb ik dus nauwelijks nodigquote:Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat inclusief de backspace toets ?
ik kon ooit 220 , heb er een diploma voor. lolquote:
Ik zal nu hoger zitten, het was 10 jaar geleden 230...quote:Op maandag 19 januari 2009 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kon ooit 220 , heb er een diploma voor. lol
mischien dat ik het wel haal hoor, heb het al jaren niet meer getest
ik de week erna!quote:
skien! en uiteraard veel apresskienquote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik de week erna!
wat ga je doen? skien of boarden?
tallyquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef Queen_E het volgende:
[..]
skien! en uiteraard veel apresskien
ik ook nietquote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef Crazy-p het volgende:
is gewoon nog nooit op wintersport geweest
lijkt me beiden wel leuk om te doen..quote:Op maandag 19 januari 2009 11:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
snowboarden lijkt me wel beter dan ski's ook al nog nooit gedaan
Sorrie maar ik moest lachenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef Klonk het volgende:
ik ben een keer op wintersport geweest, gelijk op de eerste dag een gebroken arm, sindsdien wandel ik alleen nog in de sneeuw
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef Klonk het volgende:
ik ben een keer op wintersport geweest, gelijk op de eerste dag een gebroken arm, sindsdien wandel ik alleen nog in de sneeuw
Een relax weekend..Niet verkeerd.. Maar had graag meer gedaanquote:
You brighten up my dayquote:
oh ja, mijn enige fanquote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
You brighten up my day
Dat weet je toch
Je bent de enige man waar ik trouw bij benquote:
mijn zieke vriendin verzorgenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Een relax weekend..Niet verkeerd.. Maar had graag meer gedaan
En jij?
da´s een nieuwe vorm, niest ze dan ook tussen de schaamlippen door ?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn zieke vriendin verzorgenkut griep
Hatsjoe *flats* in zn gezicht.. Alles nat!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
da´s een nieuwe vorm, niest ze dan ook tussen de schaamlippen door ?
spuitende vrouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Hatsjoe *flats* in zn gezicht.. Alles nat!
Had ik ff geluk dat ik nog niet mn koffie doorgeslikt hadquote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Godverdomme.. bij jouw post slikte ik dus wel mn koffie doorquote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Hatsjoe *flats* in zn gezicht.. Alles nat!
Op zoek gaan naar vrouwen met kutgriep Klonk!quote:
ik moet gewoon bij de vrijwillige brandweer, wie weet zijn daar wel spuitende vrouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar vrouwen met kutgriep Klonk!
Of toch gewoon naar de club komenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet gewoon bij de vrijwillige brandweer, wie weet zijn daar wel spuitende vrouwen
komen daar dan ook brandweervrouwen ?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of toch gewoon naar de club komen
Ze spuiten iig welquote:Op maandag 19 januari 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
komen daar dan ook brandweervrouwen ?
ik dacht dat in een parenclub kansloze paartjes kwamen die elkaar niets meer te zeggen hebben en een wanhopige poging doen om nog iets van lol in hun relatie te brengen, en dan 2 maanden later een scheiding aanvragen omdat de ander vreemd was gegaan in de parenclubquote:
Die koppels gaan idd altijd scheidenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik dacht dat in een parenclub kansloze paartjes kwamen die elkaar niets meer te zeggen hebben en een wanhopige poging doen om nog iets van lol in hun relatie te brengen, en dan 2 maanden later een scheiding aanvragen omdat de ander vreemd was gegaan in de parenclub![]()
geen verzinsel, heeft een goeie vriend van me meegemaakt
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
tis allebei geen middel om je relatie te redden... dan kunnen ze net zo goed op vakantie gaanquote:Op maandag 19 januari 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die koppels gaan idd altijd scheiden
Je moet het doen omdat je iets wilt toevoegen, niet repareren
Mja dat zijn de zelfde domme koppels die kinderen nemen als de relatie niet goed loopt
ow en trouwens: dat is dus het grootste vooroordeel
Gelukkig weet ik hoe de wereld van de clubs echt in elkaar zit...
je hebt natuurlijk clubs die de reputatie geen goed doen mja dat blijf je toch houden
Gelukkig zijn er afgelopen maand 3 clubs mee gestopt in de buurt van de "onze" dus meer klanten voor ons
Jij hebt het iig doorquote:Op maandag 19 januari 2009 12:24 schreef tripack het volgende:
[..]
tis allebei geen middel om je relatie te redden... dan kunnen ze net zo goed op vakantie gaanheb je tenminste nog een beetje zon
nou hopen dat ik dat niet hoef te doenquote:
Je relatie redden of op vakantie gaan?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:28 schreef tripack het volgende:
[..]
nou hopen dat ik dat niet hoef te doen
haha, maat van me had dat ook , 1e dag keihard op zn reet gevallen, gelijk einde oefeningquote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef Klonk het volgende:
dat eerstequote:Op maandag 19 januari 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je relatie redden of op vakantie gaan?
Wij willen graag naar polen (auwitz bezichtigen)quote:Op maandag 19 januari 2009 12:32 schreef tripack het volgende:
[..]
dat eerste
we willen dit jaar iig geval een weekend naar Berlijn
mijn vriendin is gek op panda's en die hebben ze daar in de zoo.
en ik wil es een keer terug
Naar Kroatië dusquote:Op maandag 19 januari 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij willen graag naar polen (auwitz bezichtigen)
maar we gaan wrs in juni/juli naar Kroatie
je kan natuurlijk ook een pak aantrekken. scheelt je weer de reisquote:Op maandag 19 januari 2009 12:32 schreef tripack het volgende:
[..]
dat eerste
we willen dit jaar iig geval een weekend naar Berlijn
mijn vriendin is gek op panda's en die hebben ze daar in de zoo.
en ik wil es een keer terug
Istriequote:Op maandag 19 januari 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij willen graag naar polen (auwitz bezichtigen)
maar we gaan wrs in juni/juli naar Kroatie
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook een pak aantrekken. scheelt je weer de reis
[ afbeelding ]
hoi dan maarquote:Op maandag 19 januari 2009 12:39 schreef crazy987 het volgende:
crazy is ook weer terug van de bekkenboer
tjah maar ik ben toch niet echtquote:Op maandag 19 januari 2009 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook een pak aantrekken. scheelt je weer de reis
[ afbeelding ]
en ?? heeft hij je geholpen ?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:39 schreef crazy987 het volgende:
crazy is ook weer terug van de bekkenboer
en het is kinky voor in de slaapkamerquote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah maar ik ben toch niet echt
op die manier is het wel leuk om iemand ten huwelijk te vragen
jah dat is het zekerquote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en het is kinky voor in de slaapkamer
mwa, beetjequote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ?? heeft hij je geholpen ?
zolang je maar vd pijn af bentquote:
tegen wie heb je het?!?quote:
dat vroeg ik me nou ook al afquote:
Dat dusquote:
een kloon?quote:
ah LLquote:
ah tripackquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |