Hier 1.295quote:Op maandag 19 januari 2009 11:27 schreef Ladylike het volgende:
Benzine hier net over de grens 1.031(euro 95 dus)
dat kan ik hier ook doenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hier mag je klagen dat je je verveelt
Maar je mag ook bij mij mn zolder opruimen
Nopequote:Op maandag 19 januari 2009 11:28 schreef Klonk het volgende:
mag ik hier wel 3 op een rij posten ?
Lang leve limburgquote:
nou dan ..quote:
al ik maar alvast de wegenwacht bellen ?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhm das een goeie.. Heb ik nog niet echt kunnen uittesten maar kan ik nu. Bij de vorige tank heb ik ook nog een ritje België zitten. Dus zodra ik daar uit ben hoor je het
midden feb. weer een weekje boardenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:36 schreef Queen_E het volgende:
nog mensen hier die binnenkort op wintersport gaan of zijn geweest?
waarheen?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
midden feb. weer een weekje boarden
Heb dit weekend het complete huurcontract van de zaak van mn baas gecontroleerd en overgetypt..quote:Op maandag 19 januari 2009 11:39 schreef Friday12 het volgende:
ik heb weer niks te doen en geen zin om te typen
Text-to-Speech FTW!quote:Op maandag 19 januari 2009 11:39 schreef Friday12 het volgende:ik heb weer niks te doen en geen zin om te typen
je schijnt ook programmas te hebben , dat je het inscant, en dat ie dan in word , de woorden typtquote:Op maandag 19 januari 2009 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb dit weekend het complete huurcontract van de zaak van mn baas gecontroleerd en overgetypt..
die lul had het nog niet digitaal
Daar kan ik goedkoper tanken?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
al ik maar alvast de wegenwacht bellen ?
Moet je het programma wel hebbenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je schijnt ook programmas te hebben , dat je het inscant, en dat ie dan in word , de woorden typt
zillertal oostenrijkquote:
nee, maar die kan wel helpen duwenquote:
daar zit wat inquote:Op maandag 19 januari 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Moet je het programma wel hebben
en een scanner
Die krijgen ze niet voor uit.. En slepen mag ook nietquote:Op maandag 19 januari 2009 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee, maar die kan wel helpen duwen
Dus kon ik typen...quote:
Slepen mag niet? Leg uitquote:Op maandag 19 januari 2009 11:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Die krijgen ze niet voor uit.. En slepen mag ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |