Oh jaquote:
is dat inclusief de backspace toets ?quote:Op maandag 19 januari 2009 11:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dus kon ik typen...
Op die momenten ben ik blij dat ik 230 APM typ
Gerlos Oostenrijkquote:Op maandag 19 januari 2009 11:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zillertal oostenrijk![]()
![]()
ga jij nog? of ben je al geweest
Die heb ik dus nauwelijks nodigquote:Op maandag 19 januari 2009 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is dat inclusief de backspace toets ?
ik kon ooit 220 , heb er een diploma voor. lolquote:
Ik zal nu hoger zitten, het was 10 jaar geleden 230...quote:Op maandag 19 januari 2009 11:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik kon ooit 220 , heb er een diploma voor. lol
mischien dat ik het wel haal hoor, heb het al jaren niet meer getest
ik de week erna!quote:
skien! en uiteraard veel apresskienquote:Op maandag 19 januari 2009 11:53 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik de week erna!
wat ga je doen? skien of boarden?
tallyquote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:54 schreef Queen_E het volgende:
[..]
skien! en uiteraard veel apresskien
ik ook nietquote:Op maandag 19 januari 2009 11:56 schreef Crazy-p het volgende:
is gewoon nog nooit op wintersport geweest
lijkt me beiden wel leuk om te doen..quote:Op maandag 19 januari 2009 11:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
snowboarden lijkt me wel beter dan ski's ook al nog nooit gedaan
Sorrie maar ik moest lachenquote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef Klonk het volgende:
ik ben een keer op wintersport geweest, gelijk op de eerste dag een gebroken arm, sindsdien wandel ik alleen nog in de sneeuw
quote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef Klonk het volgende:
ik ben een keer op wintersport geweest, gelijk op de eerste dag een gebroken arm, sindsdien wandel ik alleen nog in de sneeuw
Een relax weekend..Niet verkeerd.. Maar had graag meer gedaanquote:
You brighten up my dayquote:
oh ja, mijn enige fanquote:Op maandag 19 januari 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
You brighten up my day
Dat weet je toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |