Je bent de enige man waar ik trouw bij benquote:
mijn zieke vriendin verzorgenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Een relax weekend..Niet verkeerd.. Maar had graag meer gedaan
En jij?
da´s een nieuwe vorm, niest ze dan ook tussen de schaamlippen door ?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef tripack het volgende:
[..]
mijn zieke vriendin verzorgenkut griep
Hatsjoe *flats* in zn gezicht.. Alles nat!quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
da´s een nieuwe vorm, niest ze dan ook tussen de schaamlippen door ?
spuitende vrouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Hatsjoe *flats* in zn gezicht.. Alles nat!
Had ik ff geluk dat ik nog niet mn koffie doorgeslikt hadquote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
Godverdomme.. bij jouw post slikte ik dus wel mn koffie doorquote:Op maandag 19 januari 2009 12:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Hatsjoe *flats* in zn gezicht.. Alles nat!
Op zoek gaan naar vrouwen met kutgriep Klonk!quote:
ik moet gewoon bij de vrijwillige brandweer, wie weet zijn daar wel spuitende vrouwenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar vrouwen met kutgriep Klonk!
Of toch gewoon naar de club komenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik moet gewoon bij de vrijwillige brandweer, wie weet zijn daar wel spuitende vrouwen
komen daar dan ook brandweervrouwen ?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Of toch gewoon naar de club komen
Ze spuiten iig welquote:Op maandag 19 januari 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
komen daar dan ook brandweervrouwen ?
ik dacht dat in een parenclub kansloze paartjes kwamen die elkaar niets meer te zeggen hebben en een wanhopige poging doen om nog iets van lol in hun relatie te brengen, en dan 2 maanden later een scheiding aanvragen omdat de ander vreemd was gegaan in de parenclubquote:
Die koppels gaan idd altijd scheidenquote:Op maandag 19 januari 2009 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik dacht dat in een parenclub kansloze paartjes kwamen die elkaar niets meer te zeggen hebben en een wanhopige poging doen om nog iets van lol in hun relatie te brengen, en dan 2 maanden later een scheiding aanvragen omdat de ander vreemd was gegaan in de parenclub![]()
geen verzinsel, heeft een goeie vriend van me meegemaakt
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:09 schreef Klonk het volgende:
[..]
tis allebei geen middel om je relatie te redden... dan kunnen ze net zo goed op vakantie gaanquote:Op maandag 19 januari 2009 12:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die koppels gaan idd altijd scheiden
Je moet het doen omdat je iets wilt toevoegen, niet repareren
Mja dat zijn de zelfde domme koppels die kinderen nemen als de relatie niet goed loopt
ow en trouwens: dat is dus het grootste vooroordeel
Gelukkig weet ik hoe de wereld van de clubs echt in elkaar zit...
je hebt natuurlijk clubs die de reputatie geen goed doen mja dat blijf je toch houden
Gelukkig zijn er afgelopen maand 3 clubs mee gestopt in de buurt van de "onze" dus meer klanten voor ons
Jij hebt het iig doorquote:Op maandag 19 januari 2009 12:24 schreef tripack het volgende:
[..]
tis allebei geen middel om je relatie te redden... dan kunnen ze net zo goed op vakantie gaanheb je tenminste nog een beetje zon
nou hopen dat ik dat niet hoef te doenquote:
Je relatie redden of op vakantie gaan?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:28 schreef tripack het volgende:
[..]
nou hopen dat ik dat niet hoef te doen
haha, maat van me had dat ook , 1e dag keihard op zn reet gevallen, gelijk einde oefeningquote:Op maandag 19 januari 2009 11:58 schreef Klonk het volgende:
ik ben een keer op wintersport geweest, gelijk op de eerste dag een gebroken arm, sindsdien wandel ik alleen nog in de sneeuw
dat eerstequote:Op maandag 19 januari 2009 12:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je relatie redden of op vakantie gaan?
Wij willen graag naar polen (auwitz bezichtigen)quote:Op maandag 19 januari 2009 12:32 schreef tripack het volgende:
[..]
dat eerste
we willen dit jaar iig geval een weekend naar Berlijn
mijn vriendin is gek op panda's en die hebben ze daar in de zoo.
en ik wil es een keer terug
Naar Kroatië dusquote:Op maandag 19 januari 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij willen graag naar polen (auwitz bezichtigen)
maar we gaan wrs in juni/juli naar Kroatie
je kan natuurlijk ook een pak aantrekken. scheelt je weer de reisquote:Op maandag 19 januari 2009 12:32 schreef tripack het volgende:
[..]
dat eerste
we willen dit jaar iig geval een weekend naar Berlijn
mijn vriendin is gek op panda's en die hebben ze daar in de zoo.
en ik wil es een keer terug
Istriequote:Op maandag 19 januari 2009 12:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wij willen graag naar polen (auwitz bezichtigen)
maar we gaan wrs in juni/juli naar Kroatie
quote:Op maandag 19 januari 2009 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook een pak aantrekken. scheelt je weer de reis
[ afbeelding ]
hoi dan maarquote:Op maandag 19 januari 2009 12:39 schreef crazy987 het volgende:
crazy is ook weer terug van de bekkenboer
tjah maar ik ben toch niet echtquote:Op maandag 19 januari 2009 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan natuurlijk ook een pak aantrekken. scheelt je weer de reis
[ afbeelding ]
en ?? heeft hij je geholpen ?quote:Op maandag 19 januari 2009 12:39 schreef crazy987 het volgende:
crazy is ook weer terug van de bekkenboer
en het is kinky voor in de slaapkamerquote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah maar ik ben toch niet echt
op die manier is het wel leuk om iemand ten huwelijk te vragen
jah dat is het zekerquote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en het is kinky voor in de slaapkamer
mwa, beetjequote:Op maandag 19 januari 2009 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en ?? heeft hij je geholpen ?
zolang je maar vd pijn af bentquote:
tegen wie heb je het?!?quote:
dat vroeg ik me nou ook al afquote:
Dat dusquote:
een kloon?quote:
ah LLquote:
ah tripackquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |