mja, dat werkt niet echt hé.quote:Op maandag 19 januari 2009 09:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nee.
zaterdag verdoofd met wat biertjes
dat was ook de bedoeling dat ik er niks meer van voeldequote:Op maandag 19 januari 2009 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, dat werkt niet echt hé.
spoelen met vodka, dan voelt het iets beter aan.
spoelen met bier, dan voel je er zelf niets meer van
Als ik denk waar dit over gaat dan hoef ik lekker nog maar twee nachtjes te slapenquote:
zijn jullie jarig ?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Als ik denk waar dit over gaat dan hoef ik lekker nog maar twee nachtjes te slapen
Was ineens druk hierquote:Op maandag 19 januari 2009 09:13 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Als ik denk waar dit over gaat dan hoef ik lekker nog maar twee nachtjes te slapen
je kan maar één ding doen in zon gevalquote:Op maandag 19 januari 2009 09:27 schreef Crazy-p het volgende:
en vandaag komen ze mn laptop maar weer eens ophalen.. had hem nog geen uur terug of het ding stopte alweer..
daar was ie iets te duur voorquote:Op maandag 19 januari 2009 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan maar één ding doen in zon geval
[ afbeelding ]
Ik zou dat best wel een x willen doenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan maar één ding doen in zon geval
[ afbeelding ]
ik ook , lijkt me geweldigquote:Op maandag 19 januari 2009 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik zou dat best wel een x willen doenmaar niet met me eigen lappie
Ja zodat je je helemaal kunt uitleven zonder dat je je zelf zeer doetquote:Op maandag 19 januari 2009 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook , lijkt me geweldigmaar wel met een hamer dan
[ afbeelding ]
ik had het gedaan met men dell uit de middeleeuwenquote:Op maandag 19 januari 2009 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ook , lijkt me geweldigmaar wel met een hamer dan
[ afbeelding ]
en luchtte het op ?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had het gedaan met men dell uit de middeleeuwen
behalve het beeldscherm die wilde men vriend(had zelfde)
Heb jij een vriend?quote:Op maandag 19 januari 2009 09:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had het gedaan met men dell uit de middeleeuwen
behalve het beeldscherm die wilde men vriend(had zelfde)
zozo, en je hoeft de computer niet op zn kop te zetten om de schijfjes erin te doen ?quote:Op maandag 19 januari 2009 10:10 schreef debbie_19 het volgende:
Ik heb toevallig wel helemaal in me uppie gister als niet computernerd een oude brander in een andere computer gezet en eerst deed hij het nieten toen dacht ik...zal wel aan de slave liggen en ik had gelijk
Neejquote:Op maandag 19 januari 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo, en je hoeft de computer niet op zn kop te zetten om de schijfjes erin te doen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |