Dit had ik dus afgelopen weekend ook... Ik heb nauwelijks echt weekend gehad...quote:Op maandag 19 januari 2009 08:11 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
mjah.. ging wel.. erg druk gehad.. niet echt het gevoel dat het weekend was...
hahaha iddquote:Op maandag 19 januari 2009 08:13 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja.. het is alweer de laatste maandag van de week![]()
same here..quote:Op maandag 19 januari 2009 08:14 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Dit had ik dus afgelopen weekend ook... Ik heb nauwelijks echt weekend gehad...
Hier zit ik dus weer naar het weekend toe te werken
Ik ben ook lekker druk geweest, maar wel met de dingen die ik leuk vind. Dus heb zeker een weekendgevoel gehad.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:15 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
same here..
godskolere wat was het druk zeg..
weekend mag wel weer komen..
en zie best tegen deze week op!
ik moet nog zien of het druk is vandaag.. zal wel het is maandag..quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker druk geweest, maar wel met de dingen die ik leuk vind. Dus heb zeker een weekendgevoel gehad.nu weer lekker aan het werk, heb het zowaar druk, dus dat is ook wel
Ik zeg ook niet dat het niet leuke dingen waren maar ik heb uiteindelijk wel veel te weinig tijd gehad om echt even tot rust te komen...quote:Op maandag 19 januari 2009 08:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben ook lekker druk geweest, maar wel met de dingen die ik leuk vind. Dus heb zeker een weekendgevoel gehad.nu weer lekker aan het werk, heb het zowaar druk, dus dat is ook wel
ik zit al te wachtenquote:Op maandag 19 januari 2009 07:41 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh klonk!
ben je er weer klaar voor om een week lang de titels weer aan te passen ?
das voor mij geen probleem hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 08:31 schreef Klonk het volgende:
ik heb in ieder geval al een leuke straf bedacht als jullie weer met cijfers gaan liggen klooien, dan gaan jullie een week lang over op romeinse cijfers
dan moet jij maar alles openen en sluitenquote:Op maandag 19 januari 2009 08:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das voor mij geen probleem hoor
ontstoken ?quote:Op maandag 19 januari 2009 08:43 schreef crazy987 het volgende:
pfff
zit net op m`n werk.
bel ik naar de tandarts.... half 12
dat schiet dus niet op
klotekies
nou dat gaat een stap te ver hoor hahahaquote:Op maandag 19 januari 2009 08:40 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dan moet jij maar alles openen en sluiten
nog geen idee.quote:
ah das klote voor je zegquote:Op maandag 19 januari 2009 08:47 schreef crazy987 het volgende:
[..]
nog geen idee.
al sinds vrijdag last van.
best dik en alles.
omdat het leuker isquote:Op maandag 19 januari 2009 08:53 schreef Sgele het volgende:
Waarom TT"s aanpassen? Doe ik een keer niks geks met de TT, is het weer niet goed
eeej mogge cono!quote:Op maandag 19 januari 2009 08:53 schreef Sgele het volgende:
Waarom TT"s aanpassen? Doe ik een keer niks geks met de TT, is het weer niet goed
nee.quote:Op maandag 19 januari 2009 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah das klote voor je zeg![]()
heb je gespoeld met sterke drank ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |